Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce masina imi recomandati pentru oras (buget 10.000)?

Salutare, doresc sa achizitionez o masina dar nu stiu ce sa-mi aleg. De saptamani intregi caut o masina buna care sa-mi placa, dar deocamdata nu gasesc nimic pe piata. Am fost sa ma uit si sa testez diferite tipuri de masini (VW Passat b7 diesel 2.0L, Audi A4 diesel 2.0L / 1.8 TSI, Toyota Avensis 1.8, Skoda 2, 3 -diesel- etc). dar mi-am cam dat seama ca eu circul mai mult in oras si distante foarte mici (max. 10.000 - 15.000 km fac pe an) si pentru mine o astfel de masina nu este recomadata, as omori motorul / masina pentru ce as folosi eu (filtru de particule, turbo, compresor, etc).

Mi-am spus ca renunt la diesel si la variantele turbo, deoarece eu circul maxim 5 - 10km / zi. Diesel-ului ii trebuie temperatura si distante lungi, iar la turbo turatie mare, lucru ce nu pot face zilnic, deoarece circul mai mult in oras.

Masinile japoneze: Toyota, Honda, Suzuki, sunt foarte fiabile si sunt recomandate de foarte multa lume, dar problema este ca masinile arata sec. Design foarte prost. Cel putin mie asa mi se pare. Daca ne uitam la interiorul unui Honda Accord (2009) sau la o masina din aproape acelasi an Skoda Octavia 2 cu Navi (2010) / VW Passat b6 deja vezi diferenta. A doua chestie e ca, daca as vrea sa vand masina peste cativa ani (Toyota/Honda), atunci foarte greu as gasi cumparator (zona Nord-Vest a Romaniei) fata de o masina "asa mai comerciala" (VW, Audi).

Deoarece eu circul maxim 5 - 10km / zi mi-ar trebui benzinar. Dar ce benzinar gasesc dupa 2010? Toate sunt deja TSI. Din cate am citit si am auzit, motoarele 1.2 TSI, 1.4 TSI si 1.8 TSI sunt de cele mai proaste calitate. Iarasi, pentru astfel de distante, un TDI ar suferi din cauza asta. Deci... mi-ar trebui ceva clasic, simplu, MPI.

Astfel, cerintele ar fi urmatoare:

- Euro 4, 5, (6)

- Benzinar fara turbo (simplu, clasic, ex: MPI)

- Peste 100 PS

- Sub 200.000 km rulaj

- Fabricat dupa 2009

- Sedan (4 usi)

- Budget: 7.000 - 11.000 euro

- Design interior/exterior cat de cat okay (cu NAVI ar fi un avantaj), vezi: VW Passat b6, Skoda 2, 3

In rate nu m-as baga, desi m-am gandit sa cumpar un Skoda Octavia / Rapid sau Suzuki Vitera, sa-l folosesc cativa ani, pe urma sa-l pasez, dar aici pierd o gramada de bani.

P.S: Am prieteni in strainatate (Germania), deci n-ar fi de problema adus masina si de acolo.
A intrebat megahertz2003 (130 puncte) acum 2 ani in categoria Consiliere Achizitie
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns asandulescu (69,810 puncte) acum 2 ani Salut, complicata treaba...
Eu zic sa alegi ce iti place, toate au probleme, mai multe sau mai putine, nu s-a inventat masina care sa nu se strice sau in care sa nu bagi bani.
Orce ai alege o sa fie un compromis, intre fiabilitate si performanta, tfsi sunt motoare complexe de generatie noua, dar performante multi cai din cilindree mica, cuplu de diesel in ture joase si consum mic. Nu au cum sa fie si fiabile. Si nokia 3310 era extrem de fiabil dar uite ca a disparut de pe piata, acum iei un telefon cu android care tine un an si bateria se strica in cateva luni.
Am un logan mpi, motor fiabil, nu pune intrebari la ulei, revizii sau altele, dar are 90 de cai si consuma 7% afara. am si un 2.0 tfsi care are 200 de cai si consuma 8%. Ambele sunt facute sa serveasca scopuri diferite.
O revizie la logan e 300 de lei, la Audi e 1000 de lei.
Eu zic sa mergi pe ceva turbo benzina, motor mic, am mers cu 1.0 ecobust de la ford focus, cel de 125 de cai si m-a impresionat. Motoare care nu au asa multe probleme ca cele de la vw.
Din ce ai enumerat mai sus as merge pe Skoda Octavia.