4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > AUDI > salut..am o problema la un aud...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut..am o problema la un audi A 4 scoate fum alb nu se tureaza?

salut sunt nou pe aceste forum.... am dat de o problema la masina mea am un audi A4 1.6 benzina...mergea perfect pana la un moment dat cand dintr.o data nu se mai tura sau se tura foarte greuu.... scotea fum alb...si dadea sa moara am schimbat la ea doar filtru de benzina...si trebuie sa schimb bujiile ... dar daka nu sunt bujiile oare ce poate fiii...???? va multumesc
A intrebat rubenmoto (2,100 puncte) acum 11 ani in categoria AUDI

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Pitbull.Tattoo.Studio (140 puncte) acum 11 ani daca nu se tureaza iar fumul alb (pune mana pe toba si vezi cat de mult miroase a benzina) este abur, este unul din principalele simptome ale garniturii de chiuloasa.
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani verifica nivelul de antigel si ulei. Schimba bujiile. si verifica fisele. Fumul alb s-ar putea sa fie mai degraba abur.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru