4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > E36 316i, consum mare, oscilat...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

E36 316i, consum mare, oscilatii relanti ?

Va rog sa ma ajutati cu un bmw e36 316 m40 si sa imi spune-ti ce sa ii mai fac. Incepuse sa consume ulei. Am segmentat-o, dar tot avea tremuratul ala la relanti. Am schimbat sonda lambda cu una originala(nu avea originala), am schimbat filtru benzina. Nu stiu ce sa ii mai fac. Tremura si consuma mult. Mai nou mi se aprinde becul de la ulei din bord. La inceput sa aprins, iar dupa un timp clipaie si dupa ce se incalzeste se stinge de tot. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

Imagini atasate

A intrebat dutzurel (710 puncte) acum 12 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns bysconty EXPERT (109,230 puncte) acum 12 ani un tester si o citire a parametriilor de catre un mecanic priceput te va elucida
+1 vot
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani ai mare grija cu becul de la ulei, daca spui ca iti sta mult aprins si clipeste ai probleme cu presiunea de ulei, verifica sa vezi nivelul de ulei si vascozitatea lui ( daca zici ca la cald se stinge) legat de tremurat, cei care au facut segmentarea au verificat chiuloasa si cum inchid supapele ? Legat de consum aici pot fi multe cauze senzori, injectoare obosite, etc. si daca ai la cine sa te duci un tester ar fi bun.

Comentarii:

A comentat dutzurel (710 puncte) acum 12 ani Masina este din '93. Auzisem pe aici pe forum ca nu merge pe orice tester... In legatura cu uleiul, daca este sa ma iau dupa nivelul care arata in bord, abia o liniuta s-a dus. Cum trebuie sa fie uleiul iarna ? Mai vascos sau mai subtire ?
+1 vot
A raspuns dan92vip (260 puncte) acum 12 ani verifica furtunele de vacum ...si valva pcv...valva daca e defecta prezinta simptomele [rezentate de tine..;)...daca ai rezolvat cumva anuntama si pe mine

Comentarii:

+1 vot
A raspuns dan92vip (260 puncte) acum 12 ani sa incerci sa cureti si regulatorul de relanti daca nu a fost curatat uite un link : http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=454501    ,valva pcv o vezi in a 3a poza din link e langa joja de ulei la stanga(daca privesti din fata) e chestia aia rotunda si neagra de plastic in care intra un furtun mai gros....se desface de dedesupt are 2 surube si vezi daca membrana e intreaga ....si furtunul de vacum e ala subtire tot in a3a poza  un pic mai gros ca o pasta de pix ,sus merge paralel cu furtunul ce  face legatura intre regulatorul de relati si admisia dupa debimetru.verifica sa  nu scape aer acolo unde intra in galeria de admisie.un furtun de cauciuc face legatura intre el si galerie care se uzeala in timp

Comentarii:

A comentat dutzurel (710 puncte) acum 12 ani Din pacate ai dat pentru m43 tutorial. Am vazut unde este furtunul ala, dar nu stiu unde este valva pcv. Niste indicatii, poze cum sa ajung la ea? Si cum imi dau seama ca este defecta ?
0 voturi
A raspuns dan92vip (260 puncte) acum 12 ani mai exact nu va pot spune se vede in poze o...e o chestie rotunda neagra langa joja de ulei la m43 cum am eu....pt m40 nu stiu ,,,nu ma pricep...