4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > HONDA > am un sh de 150 si de cand iam...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am un sh de 150 si de cand iam scimbat uleiul scoaet fum alb ce sa ii fac iam luat si motul dar tt nu merge ?

am un sh de 150 carburator si cand  lam luat iam schimat uleiul iam luat un motul 10w40 si cu ala mergea akm iam luat un mobil 10w40 tot ca nu am gasit motul si de atunci scoate fum alb akm lam schimbat iara si iam bagat motul cu care mergea inainte si tot fumega va rog ajutorr !!!!
A intrebat robby9 (130 puncte) acum 11 ani in categoria HONDA
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani trebuie segmentat
0 voturi
A raspuns BrownBear (41,320 puncte) acum 11 ani Asta am gasit pe internet despre fumul alb de care vorbesti.

"La pornirea şi funcţionarea motorului rece, prezenţa fumului alb nu este alarmantă. Dacă aceasta persistă şi cu motorul cald, trebuie să ne îngrijorăm. Vom verifica prima dată nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune şi aspectul (culoarea sa, care poate deveni maronie sau cărămizie), deoarece, în aceste cazuri, este vorba de deteriorarea calităţii acestuia prin garnitura de chiulasă care şi-a pierdut etanşeitatea.
Dacă aspectul lichidului de răcire nu s-a schimbat şi cantitatea care lipseşte din vasul de expansiune este mai mică de 0,5 litri, putem să-l completăm cu lichid de răcire de rezervă, cu aceeaşi densitate şi să ne continuăm deplasarea până la primul atelier service. Dacă aspectul s-a modificat, devenind cărămiziu şi spumant, înseamnă că garnitura de chiulasă a cedat.
Nu mai avem voie să plecăm decât tractaţi până la atelierul service, căci riscăm să gripăm motorul. Fumul alb mai poate apărea brusc, pe timpul deplasării, direct de sub capotă. Este un semn că au loc scurgeri de lichid de răcire direct pe motorul încins, datorate neetanşării unei conducte de legătură.
O conductă fisurată pe o porţiune mică poate fi remediată pe loc, cu ajutorul unei benzi adezive  aplicate şi strânse bine cu un colier peste locul fisurii. Apoi trebuie să completăm nivelul lichidului de răcire, pentru a ajunge la un atelier de reparaţii şi a executa corect remedierea."

Nu sunt un expert in mecanica, insa textul respectiv l-am luat de pe internet in speranta ca te va ajuta cumva.

PS: Incearca pe viitor sa explici putin mai clar :)

O zi buna!
+1 vot
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani A fost o coincidenta schimbarea uleiului si momentul in care i-au cedat segmentii. Mai mergi cu el asa pana cand o sa scoata ulei pe la toba sau fumul va fi foarte dens, si atunci vei fi convins ca sunt segmentii.
0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani verifica nivelul la ulei mai des !!!!
0 voturi
A raspuns nelughetu (690 puncte) acum 11 ani fumul este alb si fara miros ?,daca este asa nu iti doresc, dar ai garnitura de chiuloasa ciupita ,eu am patito asa .mie mi-a bagat apa  in motor si mi-a facut uleiul cacao cu lapte