4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > SKODA > Probleme relanti + servo + rac...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme relanti + servo + racire - Fabia 1.4mpi?

Salut. 
De putin timp sunt posesor de o Skoda Fabia 1.4MPI din 2001 si am 3 probleme cu ea:
1. Se incalzeste apa mai mereu(in special daca merg mai turat) incat da pe afara(prin gaura de siguranta). Am facut un drum Focsani-Bucuresti , am ajuns in parcare , am verificat apa era intre minim si max. Dupa 3 ore am verificat si mi-a mancat toata apa din rezervor , numai era nimic. Asta a fost singura data, in rest prin oras da mereu pe afara.


2. Servodirectia - daca merg constant prin oras , observ o fluctuatie a servodirectiei , in ce sens , cand dau mai usor , cand dau normal spre greu. Am verificat uleiul din pompa si e la nivel. Rareori mi se aprinde si becul cu volanul in bord, dar dupa o repornire numai apare deloc.


3. Relanti - are fluctuatii scurte la relanti (intre 700-800) nu mult , da e deranjant. Plus ca in mers , daca apas pedala la fund , simt ca imi da in nas , nu o ia uniform turometrul, are mici intreruperi. 


4. Nu stiu dar consumul prin oras si relanti mi se pare destul de maricel , respectiv 1-1,2 (relanti) si 8-10 (oras) , in comparatie cu 1.2 benzina care nu sare de 6-7 in oras(motorul fiind si micut se chinuie mai mult)



5. Seara observ uneori o scadere de intensitate a farururilor si a bordului , nu tare dar destul de vizibila, parca clipesc


Tin sa precizez ca: am schimbat distributia, termocupla, sonda de apa, bujiile, uleiul, filtru de polen, garnituri pe la motor. Motorul se aude perfect nu are o trepidatie ciudata sau un sunet aiurea, nu stiu de ce ar avea problemele astea. 

 

Masina: Skoda Fabia 1.4MPI - 2001

A intrebat andutzel (430 puncte) acum 11 ani in categoria SKODA
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 11 ani in legatura cu incalzitu apei si ai zis ca gasesti borcanul gol uitate sa nu iti piarda apa pe undeva sau nush dak gresesc si ai putea sa ai garnitura de qiulasa arsa,cu relantiul verifica la clapeta de acceleratie sa nu aiba mizerie,

Comentarii:

A comentat andutzel (430 puncte) acum 11 ani Apa nu pierde pe nicaieri , am testat .. m-am uitat pe sub ea , nu e urma de nimic.
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
1.Ai facut aerisire dupa ce ai schimbat antigelul,sau ce ai schimbat la instalatia de racire?
2.Primele semne ca pompa de servo cedeaza.
3.Cea mai sigura e o diagnoza.
4.Depinde de stilul de condus,sau daca nu poti afla raspunsul daca e ceva in neregula de la pct.3.
5.Nu stiu ce sa iti spun,pot fi multe.Prima data se verifica bateria.
Ce garnituri ai schimbat pe la motor?

Comentarii:

A comentat oxi3 (16,990 puncte) acum 11 ani din cate stiam numai e nevoie de aerisire ca nu e 1310 nu?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Nevoie de aerisire este si va fi,in afara de cele care se aerisesc singure.
Sa iti dau un exemplu,daca tu dai toata apa jos din motor pentru a schimba ceva,adaugi apoi apa.
Sa zicem ca pui pana la jumatatea borcanului de antigel,dar dupa ce face apa cel putin un circuit,e logic ca aerul din conducte vine in vasul de expansiune si nu poate sa iasa tot pea cea mica gaura din capac de la borcan.
+1 vot
A raspuns Old_boy (6,080 puncte) acum 11 ani 1. cel mai probabil o garnitura ciupita
2. ori e pe duca pompa ori are aer in sistem sau e vechi lichidul
3-4.diagnoza
5. bateria sau alternatorul eventual fura curent pe undeva
0 voturi
A raspuns Chetoiu (2,950 puncte) acum 11 ani chestia cu apa am patito si eu daka zici k ai schimbat termocupla ar fi normal sa porneasca daka nu este din cauza asta si porneste atunci sigur ai crapat radiatoru sau un furtun ceva care nu curge.. dekat da voie sa fiarba apa din radiator  si la 80 90 de grade tio arunca afara daka tio arunca la 100 de grade si era de la altceva si nu avea o mica gaurica ceva sa intra aer caleai motoru

Comentarii:

A comentat CT-93-YUX (100 puncte) acum 8 ani du-te frate de aici cu informatiile tale de meserias, postati in pula toate oribilitatile mari meseriasi ce sunteti, daca habar nu aveti nici cele mai elementare chestii macar taceti si numai postati porcarii dinastea. off off, am ramas fara cuvinte.
0 voturi
A raspuns andutzel (430 puncte) acum 11 ani Salut , mersi ptr raspunsuri.

Sa o luam de la capat...

1. Apa - in oras numai da afara aproape deloc (da doar daca schimb in turatii mari sau merg mai mult de 1-2 ore cu ea). Mie frica ca acuma vine si caldura...si o sa fiarba mult mai rpd.

2. Serva - La serva mi se pare ciudat , cand am probleme cu serva dau ffff usor de ea si nu mi se mai intareste volanu in functie de viteza(la 100km/h dau ca la 10km/h)...in rest(cand nu face fite) merge normal. Tot odata cu serva mi-am dat seama ca apar si fluctuatiile farurilor.

3. Relanti - la relanti parca oscileaza mai putin si mai rar fata de saptamana trecuta. Mai am probleme in mers , uneori .... nu trebuie sa apas pedala la fund(sau mai brusc) ca ii da in nas...trebuie sa o iau cu usurelu...uneori mie si frica sa apas aceeleratia (dupa ce ptr o portiune am luat picioru de pe ea, ptr ca zdruncina masina).

4. Consumu a ramas la 0,9 la relanti...cred ca asta e normalul ei.

5. Mi-am montat un subwoofer in felul urmator:
- cablu de alimentare la statie
- cablu dintre subwoofer si statie
- cablu de masa pe caroserie
- cablu de la statie la boxa din spate
Intrebarea mea este , cand opresc motoru se inchide si statia cu sub? Ca nu vreau sa imi manance bateria aiurea. Statia cu sub nu sunt cine stie ce (pana in 100w) si nu au nici beculet sa vad daca functioneaza cu motorul oprit. Cd-playerul nu merge fara contact , cand am scos cheia sa inchis.
E vreo problema daca l-am legat de boxa spate?
0 voturi
A raspuns george_daniel20 (2,150 puncte) acum 11 ani 1. cred ca nu se deschide termostatul cum trebuie, iar apa rece ajunge putina in motor
2. semne ca cedeaza pompa de servo sau nu este instalatia aerisita
3. poate fi de la clapeta pentru ca si eu am avut fluctuatii la relantii si am schimbato si nu mai am probleme
4. depinde de cat de mult a fost muncit motorul, iar km conteaza mai putin in cazul in care motorul a muncit dn greu
5. fa o verificare totala a instalatiei electrice