4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > Cat costa o aripa?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Cat costa o aripa?

salut mar interesa cat costa o aripe pentru golf 3 fata stanga si un far tot pe stanga, multumesc
A intrebat daniyu (15,830 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns ap3cik (23,590 puncte) acum 11 ani in jur de 100ron aripa si farul tot la fel...max 200ron aman2 cu transport inclus de pe internet dar daca te duci la dezmembrari le scoti in jur de max 150ron si vezi si ce cumperi deci cel mai bine ar fi sa iei de la dezmembrari pt ca economisesti in primu rand si iti mai trebuie bani sa vopsesti aripa asta in cazul in care nu e culoarea masinii tale si plus ca una e sa vezi cu ochii tai in realitate ce cumperi si una e de pe net plus ca mai dureaza pana iti sosesc daca le iei de pe net iar montaju sunt convins ca vei reusi si la far si la aripa nu iti trebuie facultati 5-6 sururburi si aia e problema e ca nu stiu daca reusesti sa iei doar un far mai ales de pe net;).Bafta:)

Alte raspunsuri: (2)

+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani incearca la dezmembrari sa gasesti la culoare
+1 vot
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 11 ani cel mai bine e sa le cumperi noi, o aripa e undeva in jur de 100 lei, si farul, in functie de model (sunt vreo 3 tipuri pe golf 3)  aproximativ 150 lei.  Du-te la un magazin de piese auto, eventual si cu o poza cu farul, si intereseaza-te cat costa. Farul e mai bine sa il cumperi nou, nu e zgariat, nu e matuit, oglinda e intreaga.  Da, te costa vopsitul aripii, dar sti ca nu e ruginita, ca tabla e noua si te tine ceva timp. Diferenta de pret nu prea e rentabila in cazul asta. Unele piese e ok sa le iei de acolo, dar gandeste-te ca tabla in timp rugineste, isi pierde din calitati. Nu e mai ok acum sa dai 50-100 lei in plus pentru piese noi, si sti ca te tin, decat sa te zgarcesti la suma asta? In 2-3 luni vezi ca iti apar pete de rugina si nu sti de ce, sau te intrebi de ce nu bate farul bine si incerci sa il reglezi mai sus, motiv pentru care ii orbesti pe cei ce vin din sens opus.  Parerea mea e sa le iei noi. Nu cred ca vei depasi 250 lei pentru astea 2 piese, si spun sigur, pentru ca lucrez in domeniu.  Aripa o pot aduce la 100 lei si farul, cel cu H4, la 130 lei, de unde mai pot face ceva reducere :P

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani la 100 ron nu gasesti aripa mai buna ca la dezmembrari. as vrea sa te vad pe tine cum fixezi o aripa de golf de 100 ron si orice i-ai face tot o sa rugineasca in maxim 2 ani si farul acela nou de care zici tu la 150 ron sigur nu e Hella iar sticla si oglinda nu tun mai mult de 2 ani nici la astea. in concluzie, decat piese noi si proaste, mai bine second hand originale + ca nici nu se observa diferente la far
A comentat mc rada (17,220 puncte) acum 11 ani Crede-ma ca stiu ce spun, doar lucrez in vanzari piese auto si m-am intalnit de situatia asta de foarte multe ori. Nu vorbesc tampenii si nici din auzite. Una e sa cumperi tabla facuta de maxim 2 ani, tratata, si alta e sa cumperi una de 10-15 ani, despre care nu ai de unde sa sti daca e cea originala sau nu.  Si cine spune ca farul trebuie sa fie hella?  doar pentru ca are numele asta? si produsele facute de TYC sunt bune, si sunt mult mai ieftine. Nu contest calitatea produselor hella, dar nu intotdeauna ceea ce e original e neaparat cel mai bun, lucrul asta este valabil strict in cazul produselor noi, desi nici aici nu garantez, cel putin in cazul ambreiajelor. Unii producatori auto au contrat cu Valeo, altii cu Luk, depinde de fiecare ce preturi au ofertat inainte de a fi semnat un contract. intereseaza-te ce producator iti face tie o anumita piesa pe original, apoi cere pret pentru acelasi produs, dar aftermarket, si vezi diferenta de pret.    Am dat doar un exemplu, ca sa intelegi mai bine ce am vrut sa scot in evidenta.  Si legat strict de ideea de la care am pornit, aripa aftermarket se potriveste 100% pe masina, doar cel care o monteaza trebuie sa fie atent la cum o fixeaza, gaurile de prindere avand o anumita toleranta. Si daca e pregatita bine pentru vopsit, si vopsita cum trebuie, nu doar cu un strat de vopsea, atunci poate sa tina  foarte mult timp, si sti ca ai tabla noua sub vopsea, si nu vopseaua e cea care tine tabla sa nu se dezmembreze.  sa ai o seara placuta