4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Care sunt problemele care ar a...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Care sunt problemele care ar aparea de la chiuloasa?!

Salutare, pun si eu o intrebare poate banala, dar avand in vedere cunostintele mele in materie de masini...ce probleme ar putea aparea datorita chiuloasei?

Am un golf 4, si de vreo luna de zile nu imi urca acul care indica temperatura la apa. La inceput nu urca deloc, am fost la service si dupa ce au pus-o pe tester, mi-au spus sa ii schimb sonda, o chestie micuta cu 4 picioruse, o caruta de bani(160 lei, originala de la mama ei :P ). Bun, am plecat de la service, si o saptamana toate au fost minunate, pana cand iar acelasi fenomen...de data asta, termostatul blocat pe deschis. L-am schimbat si pe asta...70 lei. Iar toate bune si frumoase pt inca o saptamana, pana cand...IAR..aceiasi problema. De data asta m-au pus sa ma duc la dezmembrari sa caut o mufa de la sonda de racire (10 lei, pe care am cumparat-o dar inca nu am schimbat-o). In fine, cineva mi-a spus ca ar putea fi garnitura de chiuloasa fisurata, sau ceva, nu ma pricep, care ar putea genera aceste probleme.
A intrebat Nonosu (1,390 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns sergiu_88 (7,680 puncte) acum 11 ani sunt multe cauze... cum ar fi nu iti mai baga caldura in interior, iti baga apa in baia de ulei, iti fierbe apa foarte tare si ti-o arunca afara, apa in capul pistonului...

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani In sistemul de racire, este normal sa fie o presiune cu motorul cald. Problema este cand acea presiune devine prea mare. Acest fenomen poate aparea la supraincalzirea motorului, deci ai mare grija si fii mereu cu ochii pe ceas sa nu treaca de rosu. Supraincalzirea datorita chiuloasei apare cand garnitura de chiuloasa e arsa, sau chiuloasa e stramba/fisurata, ori ultima oara cand a fost data unitatea jos de pe motor, nu a fost planata corespunzator. Nu e un caz care sa apara prea des. Daca spui ca ai schimbat termostatul, verifica ventilatorul si termocupla. Primul lucru la care sa te uiti este sa nu ai ulei in vasul de expansiune. Daca nu ai, esti fericit!

Alte raspunsuri: (1)

0 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani Daca aveai garnitura de chiuloasa arsa nu se mai remedia problemele dupa ce ai schimbat senzor temperatura si termostatul.De cele mai multe ori cand garnitura este arsa piscata,gasesti ulei in vasul de expansiune sau apa in baia de ulei.Cum a spus colegi verifica ventilatorul si termocupla