4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Ce Se Intampla Cand Mergi Fara...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Ce Se Intampla Cand Mergi Fara Ulei??

Salutare..

Problema este in felul urmator : Detin un VW POLO III hatchback  6N, din 1997` 

Motor 50 1.0 , Capacitate Cilindrica-999 , KW-37 , CP-50 , Tip Motor-AER, ALL. 

Azi dimineata cand am pornito,am constatat ca becu` la ulei imi ramasese aprins desi ea era pornita.. normal ca m-am ingrijorat..dar  am zis k poate reusesc sa ajung  cu ea pana la urmatoarea benzinarie si eventual sa`i complectez  acolo si cand ies dela munca sa`i iau ulei pt schimb..nu am plecat imd cum am pornito..a stat cum 5 minute la relanti de sa mai incalzit am zis ca poate dela frig face asa...dar m`am urcat in ea am plecat si knd eram in miscare becu sa stins...la 500 metrii de casa masina sa oprit instataneu..sa aprins becu la ulei a scos un sunet ciudat si sa oprit...am lasat`o putin si pt ultima oara am incercat sa o mai pornesc dar nu a mai vrut..motoru invartea..doar k nu pornea si scotea un sunet ciudat k si cand ar trage ceva dar nu are. Si akm nu mai asa face...

Pe cine am intrebat mi`a zis k sa dus motoru si trebuie facut.

Voi ce parere aveti?? Dela Ce Ar Putea Fi?? Ce Trebuie Facut??

Multumesc anticipat :)

A intrebat ImPaCt318 (2,160 puncte) acum 12 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

12 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Cand becul acela se aprinde se opreste motorul imediat ! In unele cazuri sta aprins 2 sec dupa pornirea motorului...dar se stinge.

In orice caz...daunele sunt mari...motorul nu s-a calat,pt ca se invarte...probabil distributia s-a rupt.

Dute la mecanic !

Schimbul de ulei cand l-ai facut?Uleiul il mai verifici?

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani pai la faza asta ai facut o mare tampenie, in primul rand daca se aprinde becul de la ulei indiferent unde te aflii ( lasi deoparte prostiile de genul sa mergi pana la benzinarie, service, vulcanizare etc) tragi masina pe dreapta si te uiti prima data daca ai ulei si daca ai lipsa complectezi, dar daca ai si becul e aprins, inseamna ca pompa de ulei e dusa si daca mergi asa calezi sau strici rau motorul, lucru care cred ca sa intamplat la tine, asa ca in loc sa schimbi o pompa de ulei uleiul si filtrul acum trebuie sa faci motorul, vibrochen, cuzineti axe cu came si tot tacamul, oricum nu mai incerca acum sa o pornesti ca o omori aiurea, daca zici ca inca mai invarte dar nu porneste probabil cum s-a spus si mai sus s-a bloca axa si a sarit sau sa rupt cureaua de distributie, asa ca dute cu ea trasa la un mecanic sa vada cat de grav e ca alta solutie nu ai.

Alte raspunsuri: (10)

+8 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Becurile rosii in bord inseamna pericol mare pentru  agregat , deci trebuie oprit.
Aici in cel mai fericit caz sunt cuzinetii si vibrochenul facute praf , la care se poate adauga ca bonus axa cu came .In aceasta faza se poate purcede fara pauza de gandire la a cauta un alt motor ( financiar mult mai rentabil asa).
0 voturi
A raspuns ImPaCt318 (2,160 puncte) acum 12 ani Am Inteles..Oricum va multumesc pt raspunsuri si sper ca in week-end sa fiu liber si sa o pot duce la un mecanic sa stiu sigur la ce sa ma astept..M-am gandit si la o varianta cu motoru`.. Aveti Idee cam la ce pret este un motor?

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani

editat de alex.sparco acum 12 ani

300-400 euro.....
De curiozitate...cand ai verificat ultima data uleiul?
Cand ai facut ultimul schimb?
+3 voturi
A raspuns nt98adu (1,510 puncte) acum 12 ani Probleme la pompa de ulei sau lipsa ulei. S-au dus cuzinetii de biela si palier. Merita sa desfaci motorul tau si sa-l repari. Cel putin stii ca ai un motor bun dupa reparatie. Daca cumperi unul SH, risti in cateva luni sa pice si ala.
+1 vot
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani Inainte de a desface tot, pune-i un ulei ieftin si vezi daca mai traieste. Poate ai noroc.

Comentarii:

0 voturi
A raspuns ImPaCt318 (2,160 puncte) acum 12 ani

editat de ImPaCt318 acum 12 ani

On Topic: Acum ca temperatura de afara nu mai e asa critica..dupa zile si ore intregi petrecute incercand sa scot masina de sub nameti..Dupa mai multe , telefoane la diferiti mecanici si explicandule simptomele..majoritatea mi`au spus sa desfac capacul dela distributie sa ma uit daca nu cumva sa rupt distributia si a sarit..Ei bine astazi l`am desfacut.. si am vazut ca distributia este OK..Uleiul..!? ei bine si ala este OK...eu cand i`am verificat uleiul motorul tocmai fusese oprit si logic ca uleiul nu apucase sa coboare..acum am verificat uleiul si am ramas placut surprins sa observ ca uleiul este cu putin sub maxim..dupa calcule am depasit cu aproape 2000 de km schimbul de ulei.Insa acum partea proasta este ca i`am dat de cap si am aflat ce are..CRED..Ei Bine mi`a inghetat apa in motor.. :| cand am luato ala mi`a zis ca are antigel si sa nu umblu dar m`am uitat in vasu de expansiune azi..si era bocna la fel si toare furtunasele... :( si am facut legatura ca atunci cand mi sa stricat erau acele geruri de pocneau urechile..si dimineata precedenta a fost  -27 de grade..dar oare asta sa fie cauza??Astfel cum de a pornit?? Din cate stiu eu..acum se poate ca blocu` sa se fisurat(spart), sa sara acele pastila dupa chiulasa prin care circula apa.. Ei Bine Acum ce ramane de facut..?? Ce As Putea sa`i fac?? (In afara sa astept
primavara) :))
Eu v`am zis ce am facut azi..acum trageti si voi concluziile si poate ma puteti ajuta. :|
 
Multumesc Si Astept Raspunsuri :D

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani Completeaza cu ulei pana la max si incearca sa vezi daca mai porneste, asta bineinteles dupa ce sa dezgheata instalatia de racire. daca tu ai pornito si apa e inghetata pompa de apa e blocata si ceva o sa cedeze, ori cureaua ori pompa de apa.
+1 vot
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani pt 2-3 litri de antigel si un litru de ulei e posibil sa fi sticat motorul.
nu mai aveti incredere in toti ceoflengarii cand cumparati masini, absolut toti zic ca masina are reviziile la zi si ca tocmai ce i-a schimbat uleiul. sa o luam logic: tu vrei sa vanzi masina, o ai la vanzare de ceva timp, revizia vine, trece, vrei sa o vanzi sa scapi de ea si sa iti iei banii, de ce ai mai investi in masina? o masina care nu te mai intereseaza cat tine o masina care nu mai conteaza pt tine.
de evitat toti vanzatorii care incearca sa te bucure cu maruntisuri de genul:
-ulei si filtre schimbate
-cauciucuri aproape noi, etc
au poze cu uleiul si cu cauciucurile cand pun masina la vanzare de parca masina e compusa din 4 litri de ulei si 4 cauciucuri " noi" luate sh.
+1 vot
A raspuns ImPaCt318 (2,160 puncte) acum 12 ani On Topic Again & Finish: Astazi am profitat de vremea cat de cat bunicica si m-am ocupat de masina asa putin soare cum a fost am reusit sa scot antigelul(apa) din motor si sa ma uit mai cu atentie la distributie..in masina era antigel doar ca era foarte subtire ca si concentratie.Ei bine Acum stiu sigur ce are....am pus mana pe trusa de scule si am desfacut distributia si motoru pana la chiulasa..i`am dat chiulasa jos pt ca era nevoie..Verdict Final: Masina a sarit de la punct si mi-a strambat supapele(si la fosta masina tot asa am patit stiu lectia) nu`mi explic cum..dar cel putin am reusit si am aflat rezultatul final..in urmatoarele zile daca vremea va mai tine cu mine o voi duce intr`o excursie pana la un service si o voi rezolva.

Multumesc Tuturor Pentru Raspunsuri si Sfaturi.
 
Acum am invatat data viitoare sa belesc ochii mai bine la masina cand vine vorba de cumparat si de intretinut :)

Multumesc Inca o data.

Bafta & Off Topic!

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Pai chiar daca a sarit de la punct ,nu poti sti tot pana nu desfaci tot motorul.Parerea mea e ca s-au stricat si cuzinetii+arbore.
+1 vot
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani daca ai supapele strambe cel mai ar fi sa le schimbi pe toate sa le rectifici putin scaunele si sa schimbi si simeringurile si verifica neaparat pompa de ulei ca nu degeaba sa aprins becul, cel mai bine desfaci baia de ulei si te uiti sa vezi daca ai reziduri de cuzineti pe acolo eventual desfaci si un palier sa te uiti sa vezi daca ai cuzinetii zgariati.
0 voturi
A raspuns ImPaCt318 (2,160 puncte) acum 12 ani Mersi Asa Am Sa Fac... :)
0 voturi
A raspuns floryn_smen (160 puncte) acum 10 ani salut. asa am si eu o problema acu  3 zile am pornit masin (vw polo motor 999cm 37 kw an 97) si mea ramas becul de la ulei aprins dupa vro 30/40 secunde sa stins da cand o turam incepea sa clipoceasca si cum sa incalzit putin motorul nu a mai facut nimic.
Azi am vrut sa o mai pornesc si acelas lucru becul aprins din nou da nu sa mai stins de loc.  Daca stiti ceva va rog spunetim si mie. multumesc.