De ce ajunge compresia in carburator?
Salutare tuturor!
Motocicleta in cauza este un aprilia rx50(versiunea cross) si are urmatoarele probleme:
1.Fostul proprietar,inteligent de fel,a crezut ca este mai util daca ii face instalatia cu fire pentru instalatii casnice,motiv pentru care acum tot ce este fir are culorile negru si maro.O schema in detaliu a acestui model,o are cineva?
2.In partea dreapta,sub toba,avea 2 furtune(negru gros si unul galben subtire),cel galben ajungea in carburator,ambele sunt taiate si inchise la capete.
3.Daca modelul asta nu are baterie,atunci unde are o prindere la masa mai ordoxa?(in afara de chiuloasa toate suruburile au cate un fir).
4.Contactul a disparut,pana acum o pornea la surubelnita,in cele din urma am gasit firele pentru scanteie,dar restul de 4 fire pentru ce sunt?(in afara de portocaliu si verde,care sunt pentru scanteie).
5.Pana acum 2 zile functiona perfect(asa zice noul proprietar) dar dupa ce a mancat 5 litri de benzina fara ulei si aproape 100 de km de munte,nu mai porneste.Carburatorul a fost curatit fara a fi desfacute reglajele,benzina are,scanteie la fel dar atunci cand invarti de motor se intampla 2 lucruri:daca nu e accelerata,se aude pe evacuare sunetul specific,daca e accelerata(la maxima,partea care blocheaza aerul in carburator ridicata la maxim in sus),tot ce are in motor scuipa pe evacuare.Singura problema la care ma pot gandi este ca ar fi segmentii,dar daca a ajuns pana aici pistonul o fi intreg?Racirea este pe apa.
Mltumesc anticipat de ajutor!
A intrebat
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani in categoria Motor