4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce ajunge compresia in carb...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce ajunge compresia in carburator?

Salutare tuturor!

Motocicleta in cauza este un aprilia rx50(versiunea cross) si are urmatoarele probleme:

1.Fostul proprietar,inteligent de fel,a crezut ca este mai util daca ii face instalatia cu fire pentru instalatii casnice,motiv pentru care acum tot ce este fir are culorile negru si maro.O schema in detaliu a acestui model,o are cineva?

2.In partea dreapta,sub toba,avea 2 furtune(negru gros si unul galben subtire),cel galben ajungea in carburator,ambele sunt taiate si inchise la capete.

3.Daca modelul asta nu are baterie,atunci unde are o prindere la masa mai ordoxa?(in afara de chiuloasa toate suruburile au cate un fir).

4.Contactul a disparut,pana acum o pornea la surubelnita,in cele din urma am gasit firele pentru scanteie,dar restul de 4 fire pentru ce sunt?(in afara de portocaliu si verde,care sunt pentru scanteie).

5.Pana acum 2 zile functiona perfect(asa zice noul proprietar) dar dupa ce a mancat 5 litri de benzina fara ulei si aproape 100 de km de munte,nu mai porneste.Carburatorul a fost curatit fara a fi desfacute reglajele,benzina are,scanteie la fel dar atunci cand invarti de motor se intampla 2 lucruri:daca nu e accelerata,se aude pe evacuare sunetul specific,daca e accelerata(la maxima,partea care blocheaza aerul in carburator ridicata la maxim in sus),tot ce are in motor scuipa pe evacuare.Singura problema la care ma pot gandi este ca ar fi segmentii,dar daca a ajuns pana aici pistonul o fi intreg?Racirea este pe apa.

Mltumesc anticipat de ajutor!

Imagini atasate

A intrebat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Desfaci chiulasa si vezi ce gasesti acolo.E problema mecanica.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Si daca e de schimbat pistonul si segmentii,banuiesc ca pe bordura nu se poate face si cu 2 3 surubelnite si cateva chei?
Daca sunt segmentii ce ar trebui schimbat ca sa mearga in regula(din cate stiu eu,segmenti,piston daca e afectat si de verificat biela arbore si rulment arbore(nu stiu sigur daca are)).
Mersi de raspuns.
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani Salut stefan
Dupa cum a spus si colegul dai chiuloasa jos si poti vedea tot ce este acolo,jocul in ambielaj si jocul la bolt la piston.Ai grije ca la ambele capete la biela sunt rulmenti cu ace...intradevarnu o poti face pe boldura.cu restul firelo de care spuneai sunt pt iluminat:circuit separat pt far si circuit separat pt semnalizare si stop pe frana,nu stiu culorile dar ar trebui sa fie galben pt far..roz frana si semnalizare....cu mecanica si verificare segmenti te pot ajuta cu ceva sfaturii...ne auzim pe mess...
--App..numai stiu modelul asta merge cu amestec ulei benzina?
cu respect

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut petri!Deci,modelul merge numai cu benzina in ulei,racirea este pe apa.Nu are instalatii decat pentru far si stop e editie pentru curse,deci no semnalizare.Problema e ca eu nu am nici un fel de scule aici,patent 2 3 chei si cateva surubelnite,deci cred ca va lua directia service.Merci de raspuns.
0 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani nu iti trebuie prea multe scule o tubulara un mocs daca are piulita la teava de esapament,un sfic patent dala cu cioc pt siguranta la boltul pistonului si cateva chei 10-12-13 cred ca le poti procura cu imprumut.restu depinde te tine..restu le ai vad
laso come la via dove sei te...