4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce imi urca temperatura la ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce imi urca temperatura la apa ?

Imi urca temperatura la apa, dar nu imi dau seama care este problema, este destul de dubios.  Am atasat o poza care sa evidentieze mai bine ce vreau sa explic. Furtunul rosu este fierbinte, iar cel albastru este rece.

Deci ... termostatul nu ar fi problema, deoarece furtunul fierbinte este dupa termostat, de aici rezultand ca apa fierbinte trece de termostat si nu se opreste acolo /

Pompa de apa iar nu este problema, deoarece apa din circuitul mic face circuit, intrucat caldura in masina functioneaza.

Problema este in circuitul mare... aceasta nu face circuit... nu trece de radiator. de ce ?

Mentionez ca atunci cand strang alternativ cele 2 furtune incepe sa se incalzeasca si celalalt furtun.

Imagini atasate

A intrebat Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 7 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 7 ani eu am avut astfel de problema si am gasit 4 gauri infundate la blocul motor de la praful care se pune in radiator !masina asa a venit din Germania !sa ridicat temperatura la maxim si a refulat pe la vasul de expansiune!am desfacut radiatoare ,schimbat pompa apa ,termostat si din nou tempeaturala maxim iar furtunele groase de la radiator erau foarte tari ,atunci mecanicul a zis ca este de la garnitura de chiuloasa si prinde aer pe undeva constatind ca in dreptul pistonului 3 garnitura era ciupita !sa desfacut motorul si asa a gasit gaurile de la bloc motor infundate !le a curata ,facut chiuloasa puse la loc si s a rezolvat problema !la tine poate fi de la radiator infundat !trebuie sa le iei prin eliminare ca si mine !

Comentarii:

A comentat Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 7 ani La mine nu a refulat nimic, pe furtunasul mic de retur nu vine nimic in vasul de expansiune. Dubios este ca astazi si-a dat drumul si a mers normal cam 100km, dupa care iar a urcat apa. Ma gandesc ca poate am pus antigelul prea concentrat si nu reuseste sa treaca prin radiator, este posibil ? Pe sticla de la antigel erau 2 raporturi ... ori sa pun 1 parte la 1 parte apa ( 50%50) sau 3 parti antigel la 4 parti apa..... la mine e undeva la 3 parti antigel 1 parte apa ... In rest cam singura chestie care ar putea fi este radiatorul infundat daca nu trece de el ... dar nu imi dau seama cum s-ar fi putut infunda toate trecerile din radiator. Oricum.. cand strang alternativ de furtune incepe sa mai treaca apa prin el .. se incalzeste si jumatatea dinspre iesire.
0 voturi
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 7 ani Antigelul este ok daca l ai diluat conform instructiunilor caci daca era o problema se incalzea tot timpul si venea retur pe furtunas !daca nu vine retur este de la pompa de apa care are o mica fulie (elice)si nu mai lucreaza tot timpul ,adica se invarte in gol !sunt aproape sigur !daca distributia este pe lanti schimbi doar pompa si termostatul (sa nu mai ai probleme);dar daca este curea atunci faci si distributia ca tot umbli acolo si manopera este cam aceeasi !mult succes !

Comentarii:

A comentat Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 7 ani Pai tocmai ca nu l-am diluat conform instructiunilor.... l-am pus mult mai gros ( mai concentrat ) .... Pompa de apa nu are cum sa fie... daca ar fi pompa dusa nu ar mai face circuit in radiatorul mic si nu as mai avea cladura in masina, dar eu am caldura in masina. Mai mult de atat... de cand nu mai face circuit si nu mai poate inainta apa in radiator se vede ca pompa e fortata ... daca ii dau inferioara si ajung brusc la turatie mare scartaie cureaua.. deoarece opune mai mare rezistenta fulia de la pompa pentru ca nu poate pompa apa blocata pe traseu.  Iar cu furtunasul de retur... lichidul nu ajunge pana acolo ca sa poata intra pe furtun si apoi in vasul de expansiune... lichidul nu poate trece de radiator.... furtunul de la intrare in radiator este fierbinte iar cel de la iesire rece... la fel si radiatorul in sine... jumatate cald, jumatate rece.  Ma gandesc ca din cauza ca nu am diluat antigelul cat trebuia este prea gros... sau poate exista depuneri in radiator deoarece masina a stat ceva timp pe dreapta.     Oricum... inca o dovada cum ca nu are cum sa fie pompa mai este ca astazi si-a revenit si a mers bine dar doar 100km .. dupa care iar s-a blocat circuitul .
0 voturi
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 7 ani In acest caz iao pe rand !da drumul la antigel complet ,pune 2 litri otet alimentar si restul apa in instalatie,lasa masina sa mearga pana deschide termostatul si circula otelul peste tot sa curete instalatia !deschide si caldura si lasa sa mearga 15 min dupa ce se incalzeste bine !da drumul la apa cu otet si mai pune o data apa simpla repetind acelasi lucru si vezi dac se incalzeste toata instalatie inclusiv radiatorul si daca vine apa pe retur (furtunasul mic) in vas expansiune !daca tot nu se incalzeste radiatorul il dai jos si bagi apa direct in el si atunci vezi sigur daca circula !daca toate sunt bune atunci este da la pompa !(nu are forta sa faca circuitul cum trebuie );
0 voturi
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 7 ani Pune antigel 1 la 1 cu apa demineralizata culoarea recomandata ,roz sau albastru !nu  l mai folosii pe cel din instalatie !