Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce nu face turbina presiune constant?

Salutare! Un an nou fericit tuturor!

Masina in cauza este un Golf variant, 1.9TDI- ALH 90 cai cu 270000 de km si toate consumabilele de calitate si schimbate la timp. Mentionez ca nu au fost niciodata probleme cu turbina, sau alte probleme mai grave la motor.

Problema:  Uneori, cu motorul cald dar si rece, turbina nu face presiune, adica motorul nu are mai are putere nici cu pedala apasata la podea. Asta se intampla in orice treapta de viteza.

De exemplu cu treapta a2-a, trage constant pana la 1800 de ture, apoi nu mai face turbina presiune(masina accelerand mai greu, dar nu se opreste si motorul scotand un sunet mai pronuntat) si pe la 2200 de ture intra din nou turbina brusc. Face asta "cum ii vine".. se intampla la orice turatie.. Trebuie doar sa eliberez pedala si isi revine. Si nu se aprinde nici un martor in bord cand face asa.

Pe tester inca nu am reusit sa o pun.

Astept pareri despre ce credeti ca ar avea.
A intrebat valik01 (12,740 puncte) acum 6 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 6 ani dupa descrierea facuta de tine, am impresia ca turbocompresorul functioneaza foarte bine, insa ai o problema cu un senzor probabil aspiratie, evacuare sau EGR. Nu ar strica sa-i faci o verificare si circuitului de alimentare pana la injectoare inclusiv. in orice caz eu as spune ca valva egr ar trebui curatata pentru ca este impiedicata sa-i faca treaba din cauza depunerilor.
Daca totusi o duci la tester, incearca sa obtii o interpretare cat mai buna a parametrilor de functionare de la peroana care face diagnoza (uneori nu e de ajuns sa mergi la ,,nea vasile de la colt'' ca are el tester, ci iti trebuie o persoana care sa stie sa-ti raspunda la intrebari dupa ce ti-a pus testerul si a vazut tot ce misca(mai mult sau mai putin) in masina ta.

La Multi Ani !!!

Comentarii:

A comentat valik01 (12,740 puncte) acum 6 ani Multumesc pentru raspuns.
E posibil sa fie si valva EGR, nu cred ca a fost curatata niciodata.
Si am inteles de la proprietar ca ar avea ceva aer pe instalatia de injectie. Nici el nu prea stia bine unde anume are aer.
0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 6 ani In primul rand cum  s a scris si mai sus trebuie scanat de erori cu vag-com si facut un log in mers ca sa vezi daca functioneaza in parametrii turbo-debitmetru-egr.
Dupa descrierea ta eu zic,ca ori agata geoemtria la turbina ori debitmetrul transmite valori gresite.
Daca zici ca trage constant pana la 1800rpm ajung la concluzia ca mergi subturat de unde rezulta colmatarea geometriei la turbina.Poti tura linistit orice diesel peste 3000rpm pentru ca nu pateste absolut nimic.
Dupa o scanare a erorilor(daca sunt) si un log in mers vei sti de unde vine problema.Asta cu conditia sa stie persoana respectiva sa foloseasca corect vag com ul.

Comentarii:

A comentat valik01 (12,740 puncte) acum 6 ani Acela a fost un exemplu.. dar face asta la orice turatie.. si la 1400, si la 1600 si la 1900 si la 2400 si la 3000. Uneori la 3000 de ture se plafoneaza si nu mai vrea sa accelereze absolut deloc..