4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce se opreste motorul imedi...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce se opreste motorul imediat dupa ce pornesc?

Buna ziua, am un Logan 1.4 benzina si GPL, la rece cand il pornesc trebuie sa acccelerez pentru a mentine motorul pornit, astfel se opreste! Mentionez ca asta se intampla la rece, nu imi duc aminte sa fi facut asa vara! Dupa ce mentin motorul pornit ( accelerand de cateva ori) motorul merge cam "greu" as spune intrerupt! Dupa un timp se accelereaza singura! De exemplu daca as porni masina acum si as incerca sa plec imediat cu ea mi s-ar opri motorul.Daca mentin motorul pornit accelerand si plec imediat fara sa o las sa se incalzeasca sau sa mearga un timp motorul nu se accelereaza, am patit asta in trafic, puneam pedala la fund si absolut nimic!

Care ar fi problema, senzorul de turatie, regulator de presiune sau altceva?

Multumesc!
A intrebat cricris (140 puncte) acum 6 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns nickbudui (42,360 puncte) acum 6 ani La pornire ar putea fi de vina socul care permite motorului sa mearga mai accelerat iar restul cu acceleratia poate fi de la clapeta de acceleratie...
+1 vot
A raspuns autodre (13,570 puncte) acum 6 ani Verifică, în primul rând, senzor de temperatura lichid răcire. Este situat pe chiulasă, în partea cu cutia de viteze. De obicei, de culoare negru sau albastru.
Mare atenție și la jocul supapelor, la gpl se dereglează. Este ușor de verificat: 0,15-0,20 mm admisie, 0,30-0,35 mm evacuare, cu motorul rece
0 voturi
A raspuns PETRESCUM (430 puncte) acum 4 ani Am patit acelasi lucru de curand si m-am chinuit putin pana i-am dat de cap. Am curatat corpul clapetei de acceleratie, am schimbat motorasul pas cu pas, am verificat si curatat senzorii de pe galeria de admisie si sondele lambda dar tot nu am scapat de probleme. Am hotarat sa reglez si jocul termic al culbutorilor si am avut surpriza sa porneasca la prima cheie, dimineta, la rece iar turatia motorului sa fie constanta si in parametrii, ca atunci cand era noua.
Am descris solutia pe care am gasit-o pentru ca eu am cautat pe net si nu am gasit rezolvari la aceasta problema. Cu stima.