A raspuns
Ranko
(1,750 puncte)
acum 9 ani editat de Ranko acum 9 ani
Salut,
Tacanitul pe care il auzi este 99 % sigur scanteia pierduta, care iese pe undeva din circuit. Cu toate ca ar trebui sa se auda si sub 2000 rpm. Parerea mea este ca ar trebui reverificat traseul.
Ce am facut eu cand am avut problema asta ( nu era bmw ) : seara, sau oricum cand e putin mai intuneric afara, pornit, capota ridicata si fii cu ochii pe fise,capac delcou, intrari fise - bujii. Ar trebui sa vezi scanteia undeva pe traseu - da,se poate vedea cu ochiul liber. Daca nu se vede nimic, ia-o "babeste" : scoate pe rand cate o fisa, iar in momentul in care scoti una din fise si motorul se comporta la fel, vei stii ca acolo este problema. Bineinteles, este foarte probabil sa iti moara motorul cand scoti o fisa sanatoasa, pentru ca atunci motorul va merge in 2, dar trebuie putina rabdare.
Tu ai mai spus ca bujia 4 este neagra, daca vrei confirmarea ca asta e problema, poti incepe de acolo, scos fisa si vezi ce se intampla, daca motorul inca functioneaza la fel cu fisa scoasa ,e clar - schimbat bujii.
Sfat : asigura-te ca stii ordinea de aprindere ( schema de aprindere) in pistoane, daca vrei sa scoti mai multe fise in acelasi timp. Fisele sunt puse asa pentru ca fiecare masina are o schema de aprindere, care difera la fiecare model.Adica amestecul nu este aprins ,de ex. , in ordinea cilindrilor, 1-2-3-4, ci sunt intr-o anumita ordine care trebuie obligatoriu respectata.
Sper sa te ajute, poate mai are cineva idei :)
Spor si drumuri fara incidente !