A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Turbo are putine motive pentru care pica,prima fiind mersul subturat.
Adica tu mergi preponderent cu turatii aprox2000 rpm sau sub acest prag,pe palete se aseaza funingine si ea fiind o piesa care ajunge la 150k rpm se descentreaza foarte usor.
2.Uleiul care nu este schimbat la timp,sau traseu obturat(lucru mai rar).Acest defect apare de obicei la ulei foarte subtire si vine la pachet cu problema de mai sus.
Astea sunt cauzele generale pentru care se duce turbina,partea cu piesele in miscare.
Alta problema e daca faci drumuri foarte scurte si opriri dese,e ca opresti motorul imediat si turbina ramane sa se invarta pe uscat,fara ulei inca cateva minute,la fel simeringurile se duc.
Tu ce ai avut de fapt stricat la turbina?Axul si paletele,joc in ax prea mare,pierderi de ulei egaxerate sau cum s-a manifestat.