4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > trebuie sa schimb si pistoanel...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Trebuie sa schimb si pistoanele?

salut! am un vw golf 4 1,4. problema e ca imi consuma ulei. am fost la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb segmentii si pistoanele. Mecanicul mi-a spus ca daca schimb doar segmentii se poate sparge vreun piston. Am o mica bataie la motor aproape insesizabila... de la ce poate fii? sa schimb si pistoanele sau doar segmentii?  va rog mult sa ma ajutati!! multumesc!!
A intrebat puiudiaconu (5,060 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani Nu ete obligatoriu sa schimbi pistoanele daca schimbi segmentii.Zgomotul pe care il auzi poate fi provocat de la vreun bolt.Daca ai banuti,este bine sa schimbi totusi si pistoanele,tot faci o reparatie.Prima data demontezi,vezi despre ce este vorba si apoi ia o decizie.Atentie,desfa pistoanele pe la baia de ulei,sa nu mai demontezi chiuloasa,te mai scuteste de bani,nu mai e nevoie sa schimbi si garnitura.Nu ii spune mecanicului trucul asta.Lasa-l sa vezi ce decizie ia,si apoi ii dai cu flit.Il trimiti sa faca scoala si apoi sa se ocupe de masina ta.(Asta fiindca sa dat mecanic si a zis sa schimbi si pistoanele)Nu exista sa spargi piston daca esti mecanic auto.
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani pistoanele nu trebuiesc schimbate decat in cazul in care motorul a fost gripat sau fiert, si poate nici atunci, daca masina e oprita inca la timp (totul depinde de cat de mancate sunt, daca se mai pot recupera). iar in ceea ce priveste segmentatul...ce sa zic, masina o ai tu, si doar tu stii cati km are si cum ai folosit-o
0 voturi
A raspuns puiudiaconu (5,060 puncte) acum 11 ani multumesc de raspunsuri. masina are 160.000 km reali. in aproape 2 ani am facut 10.000 km. nu fac raliuri cu ea. am mers decent. mecanicul mi-a zis ca daca schimb doar segmentii si ii pun pe pistoanele vechi exista posibilitatea sa se sparga pistonul din cauza compresiei prea mari... si daca schimb segmentii trebuie sa fac rodajul la motor sau trebuie sa schimb pistoanele si dupa fac rodajul?? si cum se face rodajul?? multumesc!!!!

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Schimba mecanicul. Te tzepuieste.
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani daca faci 10 000km in 2 ani adica 5000 pe an mai bine completezi cu ulei la nevoie, nu are rost investitia.
segmentii se pot schimba si fara pistoane daca acestea sunt in stare buna.
iti mananca mai mult de 1l/1000km?
0 voturi
A raspuns p-0 (590 puncte) acum 11 ani

editat de p-0 acum 11 ani

daca vrei segmenti am eu noi? ati dau si poze daca vrei sai vezi?

Comentarii:

A comentat puiudiaconu (5,060 puncte) acum 11 ani poze si un pret te rog.

Cel mai bun raspuns:

+4 voturi
A raspuns AlexFS (4,600 puncte) acum 11 ani Salut!
Vorbeam mai devreme cu un coleg de-al meu tot mecanic... si eram chiar frustrati de unii de pe aici care nu stiu dar cu toate asta...scriu si ei acolo doar sa se afle in treaba!
Fratilor... nu stiti ...dar cu toate astea vreti sa ajutati...trece-ti la urmatoarea intrebare...nu trebuie sa raspunde-ti la fiecare cate ceva ...

INCURCATI LUMEA (pe bune..incetati)

[[puiudiaconu]] Motorul tau ..1.4 16v 75 CP este foarte renumit ca fiind un mancator de cuzineti biela...(vezi golfclub.com, vwforum.vwforum.ro, www.vwforum.com)!!

Cand spui ca iti consuma ulei... spui asta findca ai vazut mult fum pe toba sau de la schimb la schimb ai simtit o pierdere sesizabila la colectare....sau na..pe joja!?????

Motorul? are pierderi vizibile de ulei...pe partea de jos evident??? (simeringuri palier...baie)???

Ca fapt divers...o mica bataie la motor...poate fi interpretat acum de mine si ca un mers balbait al motorului sau de ce nu un tachet uzat...sau un profil pe cama care face zgomot din cauza lipsei de ulei(uneori se mai blocheaza duzele din chiuloasa-aditivi)!!

Cauta te rog un mecanic (MECANIC) care isi face meseria si din placere... nu un zeflemist....care tot ce a invatat la scoala...este... Cum sa arzi si sa nu fi prins ?Capitolul 2 !!

SPOR!

Comentarii:

A comentat puiudiaconu (5,060 puncte) acum 11 ani multumesc pentru ajutor. am spus de ulei pentru ca si scoate un fum albastrui si de la schimb la schimb completez destul de mult. undeva la 1-1,5 l. e foarte mult. si bataia e aproape insesizabila. eu nu sunt mecanic pentru a-mi da seama de unde vine. dar "nea mecanicu" mi-a spus ca e bataie de piston sau de la piston. sincer eu am mai auzit cum suna o bataie de bolt...la mine nu pare asa ceva, dar daca "nea mecanicu" a spus nu l-am contrazis... deci pot linistit sa schimb doar segmentii fara pistoane daca nu sunt probleme la bolt sau piston? multumesc inca o data pentru ajutor...
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani corect spus, bravo!!!!!!
A comentat alexandermart37 (140 puncte) acum 7 ani

editat de alexandermart37 acum 7 ani

nu conteza ce am vrut.important ca nu la-ti.pus paca de timp pe care lam pirdut cn.mai face.k.mn asa sa patesca ”cioules„

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns p-0 (590 puncte) acum 11 ani pretu e 200 lei tot setu

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns alexandermart37 (140 puncte) acum 7 ani daca intmpinati-? o.astfel de problema.fiti bâieti.mari dacâ conduceti o.astfel de marcâ golf.. si problemâ insesizabila ce cauti la  mecanici-? sfat.nu te lega la cap dacâ nu te doare.pei tu  sâ  fi-mecanik.ce aștepti-?