Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Nu se tureaza.

Salut!

Un prieten are un Nissan Navara 2.5dci 190 cai din  2010. Problema e ca uneori motorul nu se tureaza mai mult de 2500 de ture, chiar daca apasa pedala la podea.

Problema apare din senin si nu dispare decat daca opresti si repornesti motorul.

Eu cred ca ar fi de la senzorul pedalei de acceleratie, pentru ca pana la 2500 nu se simte nici o diferenta de putere fata de inainte sa apara problema.

Voi ce parere aveti?

Multumesc.
A intrebat valik01 (12,740 puncte) acum 7 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 7 ani Eu zic ca este clapeta de la turbina, dar sa il lasam pe turbojack sa ne lamureasca.
0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,320 puncte) acum 7 ani In bord se aprinde ceva?

Comentarii:

A comentat valik01 (12,740 puncte) acum 7 ani nu nu se aprinde absolut nimic...
+1 vot
A raspuns CJ 91 NBY (3,650 puncte) acum 7 ani Parerea mea e ca ii prea mare presiunea la turbina...sau senzoru de presiune.
+3 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 7 ani Exista o piesa electronica care actioneaza turbina. Am intalnit defectiunea asta la un Renault Trafic.
Era puternic oxidata si la fel facea. Cand mergea turbina, cand nu mergea. Cateodata opreai motorul, apoi il reporneai si mergea si abia se taraia pe strada, aspirat.
Piesa a fost destul de ieftina, undeva la 150 de lei.

Poate fi si aici aceeasi problema.

Comentarii:

A comentat nickualyn (2,440 puncte) acum 7 ani Multumesc.o sa incerc si la service deoarece este in garatie
0 voturi
A raspuns PH-93-NIM (3,220 puncte) acum 7 ani salutare . incearca cu un debitmetru de la alta masina(este putin probabil sa fie asta cauza), masoara vacumul din instalatie poate fi pompa de vacum, vreo electrovalva de la egr sau turbina ori sa traga aer pe la vreun selenoid
0 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 7 ani Problema asta am intanlit-o la un opel cand se aprindea becul in bord de la filtrul de particule,motorul mergea dar nu sarea de 3000 de ture,dupa ce se stingea becul,si opream/porneam motorul limitarea disparea

Comentarii:

A comentat valik01 (12,740 puncte) acum 7 ani Vom vedea in curand care a fost problema, pentru ca o va duce la garanrtie,cum a spus si mai sus..
Eu am vrut sa vad cam la ce se poate astepta...
Va multumesc pentru raspunsuri. :)
–3 voturi
A raspuns LP_2011 (2,810 puncte) acum 7 ani Si eu am intalnit problema la un VW Sharan 2003 1.9 TDI 115CP .Simptomele apareau dupa reprize lungi de acceleratie si peste 5000 rpm.Spre exemplu,daca plecai cu ea tare si schimbai a 3-a la 5000 rpm ,dupa ce schimbai viteza nu se mai tura peste 3000...Era destul de enervant,insa proprietarul nu parea deranjat.
0 voturi
A raspuns valik01 (12,740 puncte) acum 7 ani Problema era de la filtrul de motorina...nu prea am inteles exact, dar cei de la reprezentata asta au spus ca e de vina, si l-au schimbat.Momentan nu mai face asa.
Multumesc pentru raspunsuri.