Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Pierd ulei pe langa blocul motor .

Detin un fiat punto 1.2  mentionez ca nu i-am schimbat nici un filtru respectiv de benzina, ulei ,aerisire , iar eu tot pun ulei cam la 1 luna mergand vreo 800 de km cu ea ...pt ca tot dispare uleiul , am zi sa ma duc la un mecanic sa imi goleasca baia de ulei si tot de ulei sa pun ulei din nou si sa schimb si toate filtrele , nu stiu daca asta m-ar ajuta sa descoper de ce pierde ulei , tin sa mentionez ca masina nu mai trage deloc  adica abia simt , probabil si de la filtru de aer neschimbat si cel de benzina dar si din alte motive ... m-am speriat acuma vreo 2 sapt cand am scos joja de ulei si nu aveam deloc doar pe varful jojei putin ulei , imi imaginez ca daca mai mergeam asa terminam motoru.
A intrebat bja09 (2,510 puncte) acum 8 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns b-41-ras (3,200 puncte) acum 8 ani fa-i revizia neaparat si verifica sa nu-ti piarda ulei pe la chiuloasa sau pe la capacul de la culbutori ;)
+3 voturi
A raspuns tomi_alfa (960 puncte) acum 8 ani Garnitura capac chiulasa, daca e pe langa blocul motor sau segmenti daca iti "mananca" uleiul in 800 de km (iese fum albastru la esapament daca e asa si evident nu trage bine pentru ca nu-i compresia buna). Verifica si busonul de evacuare al baii de ulei si etanseitatea baii de ulei, filtrului de ulei. Scaderea de putere poate surveni si de la filtrul de aer neschimbat. Asa cum tu nu poti respira cand ai nasul infundat asa si motorul nu poate face arderea completa de unde rezulta scaderea de putere. La fel si cu filtrul de benzina. Curata si clapeta de acceleratie cu grija (foloseste spray special pentru clapete). Fa-i si un reset la parametrii adaptivi, s-ar putea sa dea roade.
+2 voturi
A raspuns gyo.the.greatest (1,900 puncte) acum 8 ani da uleiul care il pierde unde e?pe jos?sau dispare si atat?
ca daca il pierde din motor, se vede pe unde pierde, e foarte simplu
daca nu pierde ulei pe nicaieri, nu are unde sa dispara decat in cilindri, si asta inseamna o segmentare rapida

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,160 puncte) acum 7 ani Inainte de segmentare sunt simeringurile supapelor.
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,160 puncte) acum 8 ani Cu siguranta este pierdere de ulei pe la capacul ax came.
Deoarece nu s-a specificat anul de fabricatie,putem doar ghici potentiale cauze.
Orice pierdere de ulei se verifica incepand de sus in jos.
+3 voturi
A raspuns AlexSpeed (20,510 puncte) acum 7 ani si eu cred la fel ca pierde pe la capacul de culbutori sa dus garnitura ca daca iesea pe la chiulasa nu mai mergea demult masina

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns boby35 (500 puncte) acum 7 ani Aceeasi problema am intampinat si eu .TOATE raspunsurile date pana acum sant corecte...dar la final INVINGATOR va fi cel cu segmentarea .Eu am ales din ratiuni financiare varianta tratamentului de motor. Am folosit METABOND pt motoare ''varza'' si am 900km facuti si merita toti banii.(consum de la 9.8 la 7.5)si inca scade.Nu te scapa de segmentare dar simti ca incepe sa tina cu casa...
Am facut schimbul de ulei si am adaugat produsul amintit.
La cate batai de cap am avut ,cu ,,consumul'' acum lucrurile merg bine!
NU CONTEAZA MOTORIZAREA !
          TOATE BUNE POATE VA AJUTA!
eu am un punto 1.4/16v benz.

Alte raspunsuri: (1)

+1 vot
A raspuns florinwqi (280 puncte) acum 6 ani pai schimba siliconul de pe baia de ulei dar schimba-l dupa specificatii- se lasa 10 minute sa se intareasca pe baia ulei, apoi se aplica baia pe motor