4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Probleme grave Golf 3 1.8AAM

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme grave Golf 3 1.8AAM

Salutare!

Am un VW Golf 3,motor 1.8cm3,cod motor: AAM,75 CP,an 1996 cu urmatoarea problema:

Cand am schimbat distributia am folosit curea Continental si rola INA.Totul ok si la pret si tot.

Masina are 3 curele:

-1:curea distributie

-2:curea cu caneluri pentru accesorii care leaga vibrochen,compresor AC si alternator.

-3:curea  trapezoidala care leaga vibrochen de pompa de apa si pompa servodirectie.

Pompa de apa nu este pe aceeasi curea cu cea de accesorii sau distributie si este cu fulia la exterior in partea stanga cum te uiti la motor din fata masinii.In seara asta s-a spart rulmetul de la pompa de servodirectie,am observat ca uruie dar am zis ca e ok si ca ajung acasa.Dintr-o data s-a aprins in bord APA dar ea era la nivel pe ceasul indicator,nu urcase deloc sa zici ca fierbe.Am mai mers maxim 100m si s-a aprins si a inceput sa piuie si ULEIUL.Am tras pe dreapta,am verificat nivelul la ulei,era la MAX pe joja.Vasul de expansiune de la apa era gol,stropise capota de antigel pe partea stanga la interior(cum te uiti la motor din fata).Am completat cu apa pana la nivel si dintr-o data a inceput sa curga pe la axul pompei de apa tot ce bagam in vas.Furtunele erau goale.

Intrebarea este: daca pompa de apa trebuia schimbata indiferent ca e sau nu pe cureaua de distributie atunci cand am schimbat distributia masinii????

Precizez ca am schimbat distributia acum 5.000km si nu a avut asemenea probleme pana acum.

ps: imi cer scuze daca am scris un intreg "roman de dragoste" dar am vrut sa se inteleaga problema excat cum e pentru ca stiu ca multi spun doar 3 cuvinte si ateapta mii de raspunsuri!

Astept sfaturi,raspunsuri si "mustrari"!!!

Salutari!
A intrebat bau88g3 (15,780 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani In acest caz nu se inlocuieste pompa de apa odata cu distributia, dar se pare ca pompa este defecta pierzand apa,deci se inlocuieste.

Comentarii:

A comentat Iulian_S (110 puncte) acum 12 ani .....dar de obicei cumperi kit...asai?si atunci vine si pompa de apa...;)
A comentat dragos musteata (820 puncte) acum 12 ani la kit ei iti recomanda si pompa de apa...iar daca tu stii ca e buna nu o cumpara, dar stai langa mecanic cand iti schimba distrbutia, deoarece o poate beli si te suna si iti zice
- Domle vedeti ca va trebuie si pompa de apa ca e rupt nush ce...si o platesti tu in loc sa ti-o plateasca ei...

Alte raspunsuri: (1)

0 voturi
A raspuns Dorin87 (140 puncte) acum 7 ani Salut. Din cate stiu este indicat ca odată cu schimbarea distribuției sa schimbi si pompa de apa. Si eu am pățit sa îmi curgă. Si referitor la enervantul piuit din bord cu martorele de la ulei,la mine a fost un fir rupt de la unul din senzorii de presiune cred care se afla in partea stânga  sus cum privești masina din fata.cum treceam de2000deture începea sa urle. L-am lipit si este ok