Probleme grave Golf 3 1.8AAM
Salutare!
Am un VW Golf 3,motor 1.8cm3,cod motor: AAM,75 CP,an 1996 cu urmatoarea problema:
Cand am schimbat distributia am folosit curea Continental si rola INA.Totul ok si la pret si tot.
Masina are 3 curele:
-1:curea distributie
-2:curea cu caneluri pentru accesorii care leaga vibrochen,compresor AC si alternator.
-3:curea trapezoidala care leaga vibrochen de pompa de apa si pompa servodirectie.
Pompa de apa nu este pe aceeasi curea cu cea de accesorii sau distributie si este cu fulia la exterior in partea stanga cum te uiti la motor din fata masinii.In seara asta s-a spart rulmetul de la pompa de servodirectie,am observat ca uruie dar am zis ca e ok si ca ajung acasa.Dintr-o data s-a aprins in bord APA dar ea era la nivel pe ceasul indicator,nu urcase deloc sa zici ca fierbe.Am mai mers maxim 100m si s-a aprins si a inceput sa piuie si ULEIUL.Am tras pe dreapta,am verificat nivelul la ulei,era la MAX pe joja.Vasul de expansiune de la apa era gol,stropise capota de antigel pe partea stanga la interior(cum te uiti la motor din fata).Am completat cu apa pana la nivel si dintr-o data a inceput sa curga pe la axul pompei de apa tot ce bagam in vas.Furtunele erau goale.
Intrebarea este: daca pompa de apa trebuia schimbata indiferent ca e sau nu pe cureaua de distributie atunci cand am schimbat distributia masinii????
Precizez ca am schimbat distributia acum 5.000km si nu a avut asemenea probleme pana acum.
ps: imi cer scuze daca am scris un intreg "roman de dragoste" dar am vrut sa se inteleaga problema excat cum e pentru ca stiu ca multi spun doar 3 cuvinte si ateapta mii de raspunsuri!
Astept sfaturi,raspunsuri si "mustrari"!!!
Salutari!
A intrebat
bau88g3
(15,780 puncte)
acum 13 ani in categoria Probleme tehnice