4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Probleme peugeot boxer

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme peugeot boxer

va salut , am o problema cu un peugeot boxer 1.9 diesel.. dimineata la rece cand pornesc merge foarte "intrerupt" si afuma .. pana se incalzeste..face ca si cum ar da rateuri .. da ca o tin un pic turata n-are treaba .. dar totusi ce ar putea fi? injector ? ms
A intrebat Hugoboss (3,590 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

–2 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Poate o fi un injector care nu lucreaza bine.Pentru a verifica se scot retururile la injectoare si pe care da multa motorina e defect.
Se poate sa fie si o bujie,care nu lucreaza cum trebuie si nu aprinde motorina.

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Odata masina pornita, bujiile nu mai lucreaza.
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Stiu si eu chestia asta...dar daca bujia nu lucreaza(nu se incinge) motorina nu are cum sa se aprinda...la aia m-am referit.
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Pai eu nu vad sa zica ca nu porneste sau porneste greu.
 El zice ca DUPA ce porneste merge aiurea. Intelegi?
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Da....poate sa mearga in 3 pistoane cateva seconde pana se incalzeste si pistonul cu bujia problematica ca sa se aprinda motorina.
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani :)) Termina cu prostiile. Eu credeam ca ai avut o scapare, dar se pare ca nu stii principiul de functionare al unui motor diesel.

La un motor diesel combustibilul se aprinde datorită temperaturii ridicate create de comprimarea aerului necesar arderii, și nu prin utilizarea unui dispozitiv auxiliar, așa cum ar fi bujia în cazul motorului cu aprindere prin scânteie.
O definitie banala pe care-o gasesti oriunde.

Nici macar la pornire nu functioneaza bujiile. Ele functioneaza doar atat cat sta martorul in bord aprins. Se incing pt. compresie, iar tu cand invarti cheia, ele deja nu mai merg, darmite in timpul functionarii motorului :)).

Scoate toate fisele de bujii la un motor diesel cald si ai sa vezi ca porneste si merge fara absolut nicio problema.
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Stiu principiul stai linistit...
Stiu si eu ca bujiile se incalzesc doar cat e martorul aprins...
Afara nu cred ca e asa de cald ca motorul sa porneasca fara ajutorul bujiilor.
Am zis eu cumva ca functioneaza bujiile cand motorul merge?
Ca un pont...timpii la diesel sunt:Admisie,Compresie,LUCRU MECANIC,Explozie.
A comentat boffTy (25,380 puncte) acum 12 ani @alex.sparco
Da-mi voie sa te contrazic!Timpii unui motor diesel sunt:admisia, compresia, arderea+detenta si evacuarea, iar in urma acestora, se creeaza lucrul mecanic.Si da, datorita lucrul mecanic produs de celelalte pistoane, se poate realiza timpul 3 in cilindrul de care vorbim.
Dar daca adaugi evacuarea in comentariul tau, ai 5 timpi, si nu da bine la CV! ;)
Si ca sa fiu "on topic", sustin prima fraza din raspunsul tau.
Numai bine!
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani @ dadi_t , bujiile incandescente sunt alimentate o perioada mai lunga decat cea in care vezi aprins martorul in bord.Indubitabil.
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Ok, fie, dar functionarea motorului, odata pornit, nu mai depinde de bujii. Asa-i sau nu?
A comentat Hugoboss (3,590 puncte) acum 12 ani si eu m-am gandit ca la pornire o bujie sa nu incalzeasca iar un piston sa porneasca la rece .. si pana se incalzeste de aia face chestia asta .. nu is eu mecanic doar mi-am dat cu parerea :)
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Filtrele sunt in regula?
Da  e o posibila problema a unui injector sau chiar a pompei.
O alta alternativa,e sa schimbi motorina,si ea e una din explicatiile problemelor la rece.
+1 vot
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Se pare ca toata lumea e mecanic in zilele noastre,cele mai bune sfaturi sunt :
schimba consumabilele
verifica bujiiile
fa-i o diagnoza
 :))
alex_sparco si eu ti-am dat un minus fiindca si daca o bujie nu lucreaza corect,dar motorul porneste,in secundele urmatoare,dupa 2-3 cicluri motor si cilindrul care nu a pornit din prima o sa porneasca.
Nici din injectoare nu cred ca este,as merge mai repede pe un avans prost...

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Si daca masina a mers n spe mii de km cu filtreze imbacsite ce se intampla?
Stii vreun filtru de gaz sau de aer montat in serie cu vreo supapa de scurtcircuitare de zici ca filtrele nu sunt de luat in seama?
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Nu am spus ca filtrele nu sunt de luat in seama,dar nu toate problemele motorului se trag de la filtre;un filtru imacsit nu mai lasa sa treaca prin el nimic,nici motorina,si totusi motorului lui merge bine dupa ce se incalzeste,la fel,cu putina motorina motorul porneste greu...intelegi acum de ce in cazul asta filtrul de aer sau motorina nu are a face?

ce citesc in tot 4tuninghelp e ca si cu ceaiurile babesti,bei 2 cani de ceai de tei iei 2 aspirine si-ti trece tot... :)
A comentat vwvento (49,280 puncte) acum 12 ani Julaikos si eu tind sa merg pe aceeasi idee mai ales ca stiu motorul, avansul prost reglat!
+1 vot
A raspuns Hugoboss (3,590 puncte) acum 12 ani sa lamurim , filtrele le-am schimbat dar tot asa face.. masina porneste bine dimineata, dar scoate fum albastru si intrerupe .. o tin un pic turata timp de 1 min 2.. si isi revine si merge foarte bine.. oricum zilele astea am sa o duc la un mecanic , ca imi e de ceva timp asa si n-am bagat de seama , oricum multumesc tuturor ptr ajutor

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani In general fumul albastru e de la ulei.Monitorizeaza nivelul de la ulei si vezi daca scade.
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani putin fum albastru la pornire nu e o tragedie,si nu are legatura cu pornirea in 3 pistoane...pentru un mic de nor de fum la pornire poti sa masori nivelul la ulei 3 luni de zile si sa nu constati ca a scazut nivelul de ulei...
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani de ce crezi ca trebuia exagerat?Nu am zis 3 luni de zile dar daca se uita 2 zile la cald si rece cand circula cu masina nu e mare lucru.
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani pai nu intelegi,ca nu-ti dai seama de nivelul uleiului in 2 zile decat daca merge constant cu fum albastru,sau are mari pierderi de ulei,si in alea 2 zile faci macar 1000km...
0 voturi
A raspuns Hugoboss (3,590 puncte) acum 12 ani :) nu sunt probleme cu uleiul , n-am nici pierderi de ulei .. doar la pornire.. pana se incalzeste un pic .. in rest nu afuma ! totusi .. am sa va anunt care a fost problema. numa bine