A raspuns
Razor1
(2,390 puncte)
acum 13 ani
Deci cum ti am zis problema ta vine de la termostat.Ziceai ca atunci cand arata 80 grade era cald si furtunul de jos, e clar a deschis termostatul deja.Fiind benzinar si pe loc urca la 90 de grade chiar daca e belit termostatul iar in mers scade.
Da este foarte posibil sa cumperi termostat nou si sa fie varza.
Mai exista varianta ca tremostatul tau sa deschida pe la 80 de grade sau 84.Am vazut ca pt. modelul tau sunt 3 variante:de 80 grade, de 84 si de 87.
Al tau probabil e de 80,adica deschide la 80 de grade, de aici se trage tot necazul.Cel care ti a adus termostatul a fost batut in cap si se credea in kuweit unde e foarte cald.
Scoate termostatul si vezi ce scrie pe el...dupa spusele tale e varianta ce deschide la 80 de grade,iar daca nu atunci e belit sigur.
Dupa sarbatori te duci si iti cumperi alt termostat care sa deschida la 87 de grade(sa ii zici ca poate iara ti aduce unul de 80) marca WHALER cum ti am mai zis sau BEHR dai un ban(vre o 50 -70 lei) dar stii o treaba.
Asa vei remedia problema si vei avea si caldura in masina,cand dai ventilatia pe 2 sau 3 cu motorul cald trebuie sa fie foarte cald aerul, aproape arde la mana.
Si da cum ti am mai zis poti face drumul acela, dar s ar putea sa ingheti pe drum sau sa iti provoace neplaceri(gen aburit si inghetat geamuri).
Vei avea consumul marit cu cativa litrii, 2-3 vei vedea.