Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Pierdere ulei cutie viteze,dupa inlocuire distributie bmw n47! Cauze?

Heeeelp! Recent am schimbat distributia la un bmw e92,320d 2007. In urma schimbului distributiei(kit complet-patine,lanturi,intinzatori,pinion,etc.) am sezizat un trepidat in masina la turatii mari (3500-4000rpm) dar doar cand voiam sa duc masina la "extrem",adica o duceam in 4000 rpm,in treapta 1,2,3,iar cam in treapta a 4-a(sinptoma nu este specifica doar in treapta a 4-a,ci si in a3-a cate odata,si a 5-a,mai rar a 6-a) masina incepea sa tremure si nu mai tragea deloc,turometrul miscandu-se +/- 500 rpm haotic. Sun mecanicul,ii explic,el spunandu-mi ca am furtunul din filtru de aer in turbo crapat,si probabil de acolo. La 2-3 zile am ajuns la mecanic,dotat cu acelasi furtun,nou,cumparat de la reprezentanta BMW! Il schimba si pe acela,sterge toate erorile de pe masina si plec la drum. Problema nu disparuse,dar in mintea mea ma gandeam ca o fii vreun senzor ceva si nu imi mai bat capul pana gasesc alt mecanic mai priceput pentru ca in asta care mi-a schimbat distributia nu prea aveam incredere. La vreo 3-4 saptamani dupa asta,adica ieri,ma duc sa imi schimb cauciucurile si sa fac geometria la roti. Cand a ridicat masina pe elevator,am "luat șoc". Scutul de sub cutia de viteze pana sub motor era plin cu ulei,ulei curat,fapt care m-a facut sa cred ca este ulei din cutia de viteZe,dupa cum va ganditi si voi,asta era problema mea la masina. Acum intrebarea mea este alta:ce a putut sa monteze rau mecanicul dupa schimbul de distributie(la schimbul distributiei a dat cutia si motorul jos de pe masina) incat sa am acea imensa scurgere? Tin sa precizez: cutia este manuala,ambreiajul nu patineaza,nu zmunceste,nu face zgomote,masina se prezinta normal atat timp cat merg cu ea in 2500-3000rpm,uneori masina merge fara probleme,dar doar uneori. Deci va rog dati-mi o idee pentru ca trebuie sa bag masina in service iar si nu vreau sa imi bage alt "meserias" pe gat o volanta,ambreiaj sau alte porcarii! Multumesc anticipat!
A intrebat Cristi0126 (120 puncte) acum 2 ani in categoria Transmisie
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns virlanflorin20 (140 puncte) acum 1 an Ai rezolvat problema? Ma confrunt cu ceva similar!