Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Bmw 320d e46 150 cai cu piston topit caut mecanic tuner serios IN CT sau in vestul tarii!?

Buna seara, sunt nefericitul posesor al unui bmw e46 320d 150cp din 2004 care recent a primit Benzina in loc de Motorina drept urmare:

-piston topit

-turbina

Caut un mecanic tuner in prin CT sau prin Vestul Tarii care sa imi refaca motorul dupa care sa imi faca o evacuare custom cap-coada de inox plus un sistem de admisie racita K&N plus o resoftare , pt care sa aiba curajul sa si garanteze functionalitatea acestora Astept oferte sugestii numere de telefon id de mess... etc

Va multumesc anticipat !
A intrebat CaraMilano (720 puncte) acum 6 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 6 ani Chiar vrei sa iti pui traseu admisie custom?eu zic sa te mai gandesti,mai ales ca ai un diesel;)
0 voturi
A raspuns CaraMilano (720 puncte) acum 6 ani Nu tin asta neaparat e o chestie minora pe langa toata lucrarea care o am de facut,dar ar merge macar un filtru de aer sport in locul celui vechi .......

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 6 ani Ideea e ca nu prea se pune filtru sport pe diesel,parerea mea este ca nici pe un benzinar nu ar pica bine(depinde si de motor),dar in mare face numai belele.La diesel strica debit metru,deci cum ziceam nu e prea bine.Eu zic sa lasi asa traseul de admisie eventual daca tot vrei sa ii faci ceva sa il izolezi cu o  banda termoizolatoare.Decat sa arunci banii pe un traseu custom ptr.admisie care unul bun costa ceva mai bine investesti sau pui de o parte ptr.niste injectoare mai mari sau o turbina mai mare sau altcv. care intr-adevar iti da putere simtitoare;)
Salut!
0 voturi
A raspuns c@t@lin (3,100 puncte) acum 6 ani eu cred ca s-au sticat-nu total-si altele p langa piston si turbina.-o parere.sper sa-ti rezolvi problema-am avut un 320d 6 trepte 170cp(soft)-o masina super.salut
0 voturi
A raspuns CaraMilano (720 puncte) acum 6 ani Faza e simpla ..... eu stiu clar ca motorul e de schimbat ... ok pana aici ..... dispun si de capitalul necesar schimbarii acestuia ceea ce caut e un tuner/mecanic care rezolve aceasta problemafara ca eu sa trebuiasca sa im bat capul pt ca nu imi permite timpul dupa care sa imi spuna el ce e de faacut la partea tuning...... sincer ma gandeam chiar la un transplant cu un motor de 3000 ..... acum nush poate aberez de aceea va cer ajutorul ..... orice sfat sau idee e binevenita ...Multumesc Anticipat!

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 6 ani Pai depinde de ce vrei tu,un transplant cu un motor de 3000 nu ar fi rau deloc;).Din pacate nu cunosc pe cineva bun in adevaratul sens al cuvantului.Ca sa faci motorul na,te poti duce la un mecanic mai bun si iti face el motorul,dar pe partea de tuning zic sa cauti o firma.
0 voturi
A raspuns valitataye (430 puncte) acum 6 ani Este un mecanic bun la bucuresti sebastian il cheama,chiar si-a castigat renume aici pe forum.Poti lua legatura cu el sa vezi daca te poate ajuta in situatia asta
0 voturi
A raspuns silv3r04 (240 puncte) acum 6 ani Eu sunt de părere că cea mai simpla metoda ar fii sa pui o turbina mărită, se poate schimba internele la a ta și făcut motorul pe care îl ai. Și cu niște injectoare mai mari îl urci ușor la 200-230 de cai

Comentarii:

A comentat Nesi (22,750 puncte) acum 6 ani eu cunosc 2 mecanici specializati NUMA pe BMW din vestul tarii (unu la lugoj si unu la faget) incerc sa fac rost de numere de telefon daca vrei, momentan nu sunt in tara.
A comentat gabi1904 (270 puncte) acum 6 ani hmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!
A comentat gabi1904 (270 puncte) acum 6 ani ihi.... ai uitat un mic detaliu: COSTUL... cat de mult pot sa coste:
 - 6 biele
 - 6 pistoane
 - bolturi aferente
 - posibil o noua ciuloasa
 - o turbina mai mare
 - intercoolor marit
 - eventual un wastegate
 - cine vrea poate monta si axe cu came mai agresive + remapare ECU
......dupa aia:
 - modifiacarea completa a sistemului de admisie si al celui de evacuare
....dupa ce pui toate astea:
 - un nou sistem de franare (etrieri + discuri + alte furtune) ...deoarece vechiul sistem de franare o sa ti se para aproape inexistent
 - un kit complet de suspensii + bucse poliuretanice (ca sa nu te balansezi si sa rupi copacii in primul viraj luat mai agresiv) - banuiesc, scopul modificarii masinii e altul decat cel de a merge la piata sau cu copiii la gradinita :D

Daca tragi linie si aduni, e mai convenabil un motor de 3000cu totul.

P.S. acum sa nu imi ziceti ca montati turbina si faceti o mica remapare, si GATA! s-au mai nascut 100 de cai...si  o sa traiti fericiti pana la adanci batraneti.


In speranta ca nu v-am taiat cheful te TUNING, va doresc o zi buna!