4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Cum as putea scapa de niste ki...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Cum as putea scapa de niste kilograme in plus ale masinii?

Ma refer la o Honda crx Del sol, din 1993.

As dori pentru inceput niste metode care sa nu necesite niste sume foarte mari de bani (gen componente de carbon).
A intrebat HondaCRX (570 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+7 voturi
A raspuns nightbiker9 (670 puncte) acum 12 ani Aria de acoperire a acestei probleme este una foare vasta. Depinde foarte mult , incotro vrei sa te indrepti cu proiectul tau; si anume, sa fie o masina dedicata sportului gen, liniute si drifting  sau totusi sa o folosesti si in viata de zi cu zi.

Daca doresti sa o folosesti in viata de zi cu zi, va trebui sa faci modificari mai discrete, in sens, roata de rezerva o poti inlocu cu una mica precum cele ce vin pe masinile noi, volanul il poti inlocui cu unul mai usor si cu un design mai atractiv, jantele , in functie ce ai in momentul de fata, poti compara cu alte modele disponibile pentru masina ta, la capitolul masa proprie si alte chestii dinastea, care totusi nu cred ca au sa isi justifice pretul in comparatie cu "performantele" dobandite.

Daca vrei sa iti dedici masina sportului, ai mult mai multe posibilitati; pe langa cele mentionate mai sus, poti elimita cam tot ce nu e indispensabil, adica poti renunta de tot la roata de rezerva, covorase, eventuale huse, plasticele de pe sub bord( eventual panourile usilor daca esti dispus sa compromiti aspectul interior) instalatia de aer conditionat ( daca ai asa ceva si esti dispus sa renunti la ea, ve fi surprins cat de multa greutate vei elimina), scaunele daca sunt cele stoc, le poti schimba cu unele sport, model scoica, care sunt socant de usoare pe langa cele stoc, mai ales daca ai si incalzire in scaune sau alte minunatii.

Pe urma , e foarte important sa iti alegi cu mare grija componentele ce le vei schimba, sa compari mai multe produse si sa gasesti raportul ideal intre performanta/pret si in cazul tau, greutate.

Desigur, in unele cazuri, vei fi nevoit sa faci anumite compromisuri, gen discuri de frana putin mai mari si mai grele pentru o franare mult mai eficienta...

Bafta multa cu proiectul tau si ,eventual, tine-ne la curent cu upgrade-urile ...

Comentarii:

A comentat HondaCRX (570 puncte) acum 12 ani Multumesc pentru acest raspuns foarte bine formulat si complex. Masina doresc sa o folosesc si "zi de zi" am pus intre " deoarece merg foarte putin cu ea, gen 10.000-15.000 pe an.

Alte raspunsuri: (2)

–6 voturi
A raspuns DeNiZ (280 puncte) acum 12 ani NIGHTBIKER9 unicul lucre ce nu imi place in ce ai zis este volanul si roata de rezerva daca piu ruata mica si faci pana si pui roata aia  nu poti mmerge mai repede de 80 si volanul daca il schi e mai bine sal schimbi pe unul cu aibarg sau sa nu il schimbi

Comentarii:

A comentat mortyx (10,580 puncte) acum 12 ani si mie imi place limba romana...pai daca faci pana, asta e, ghinion, mergi cu 80 pana la prima vulcanizare...
+4 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani In primul rand, ca o gluma o spun, verifica-ti greutatea... cea mai usoara varianta de a micsora greutatea masinii este sa o conduca un sofer usor.  poti folosi jante de tabla, sunt ieftine si foarte usoare, in cazul in care le vei lovi se rezolva foarte repede si foarte usor.  Acumulatorul iar conteaza foarte mult, Incearca sa cumperi un acumulator de dimensiuni mici dar cu amperaj mare la pornire. Pentru un motor de 1.3 de exemplu, un acumulator de 70 Ah poate fi considerat exagerat de mare. pastreaza in masina doar lucrurile strict de care ai nevoie (cric+cheie roti+roata de rezerva,  trusa sanitara+stingator+triunghi reflectorizant+vesta)
Daca nu mergi cu multe persoane in masina si ai tetiere spate poti renunta la ele foarte usor. nu stiu daca ai geamuri electrice, dar daca ai, poti sa iti pui macarale mecanice, dureaza putin pana iti deschizi/inchizi geamul, dar renunti la o anumita greutate. Asigura-te ca de fiecare data cand speli masina, se da cu jetul bine de tot pe carenaje, acolo se pot aduna cantitati industriale de pamant. Asta in cazul in care mergi cu masina zi de zi, in cazul in care vrei sa o prepari pentru cu totul altceva decat sa rulezi pe sosele, poti merge la extrem: renunti la banchete, mochete, in loc de geamuri poti pune plexiglas ( e mai usor iar in cazul in care se sparge nu risti sa te tai asa usor) plus tot ce a spus nightbiker9