A raspuns
nightbiker9
(670 puncte)
acum 13 ani
Aria de acoperire a acestei probleme este una foare vasta. Depinde foarte mult , incotro vrei sa te indrepti cu proiectul tau; si anume, sa fie o masina dedicata sportului gen, liniute si drifting sau totusi sa o folosesti si in viata de zi cu zi.
Daca doresti sa o folosesti in viata de zi cu zi, va trebui sa faci modificari mai discrete, in sens, roata de rezerva o poti inlocu cu una mica precum cele ce vin pe masinile noi, volanul il poti inlocui cu unul mai usor si cu un design mai atractiv, jantele , in functie ce ai in momentul de fata, poti compara cu alte modele disponibile pentru masina ta, la capitolul masa proprie si alte chestii dinastea, care totusi nu cred ca au sa isi justifice pretul in comparatie cu "performantele" dobandite.
Daca vrei sa iti dedici masina sportului, ai mult mai multe posibilitati; pe langa cele mentionate mai sus, poti elimita cam tot ce nu e indispensabil, adica poti renunta de tot la roata de rezerva, covorase, eventuale huse, plasticele de pe sub bord( eventual panourile usilor daca esti dispus sa compromiti aspectul interior) instalatia de aer conditionat ( daca ai asa ceva si esti dispus sa renunti la ea, ve fi surprins cat de multa greutate vei elimina), scaunele daca sunt cele stoc, le poti schimba cu unele sport, model scoica, care sunt socant de usoare pe langa cele stoc, mai ales daca ai si incalzire in scaune sau alte minunatii.
Pe urma , e foarte important sa iti alegi cu mare grija componentele ce le vei schimba, sa compari mai multe produse si sa gasesti raportul ideal intre performanta/pret si in cazul tau, greutate.
Desigur, in unele cazuri, vei fi nevoit sa faci anumite compromisuri, gen discuri de frana putin mai mari si mai grele pentru o franare mult mai eficienta...
Bafta multa cu proiectul tau si ,eventual, tine-ne la curent cu upgrade-urile ...