A raspuns
TurboRacer1990
(1,100 puncte)
acum 11 ani
Pana la urma am aflat ca limitatorul centrifugal este integrat in sistemul de acceleratie si nu poate fi inlaturat pur si simplu, trebuie facut un "workaround" complet. Intregul ansamblu este de fapt un regulator de debit al pompelor de injectie.
Practic injectoarele sunt reglate sa dea debit maxim la pornire, un arc tine pompele de injectie deschise la maxim, iar limitatorul centrifugal apasa pe o parghie care la inchide in functie de turatiile axului cu came. Din pedala de acceleratie se actioneaza o alta parghie care contracareaza presiunea exercitata de limitator, dar doar pana la un punct, astfel incat motorul sa nu depaseasca niciodata un anumit numar de turatii. Daca inlatur doar limitatorul, motorul va ramane turat la maxim in permanenta.
Am inlaturat greutatile de pe limitator, acum urmeaza sa montez in directie inversa arcul de la pompele de injectie, astfel incat sa fie inchise si sa le deschid doar cand accelerez, si sa tensionez mai mult cablul de la pedala.
Va multumesc tuturor mult pentru raspunsuri si va urez Sarbatori Fericite si La Multi Ani !