4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > modificari la motor e36?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Modificari la motor e36?

salutare! am un e36 de 1.8 m43 si vreau sa ii schimb admisia, injectoarele, rampa, evacuarea si eventual si debitmetrul si sonda lambda daca este necesar cu piese d pe un motor de 1.9 de pe e46. traseul de evacuare vreau sa fie cat de scurt si m-am gandit ca finala sa iasa undeva la aripa din dreapta fata pentru ca este loc destul. oricum astea sun detalii. momentan am pus doar cold air intake si ax cu came modificat cu cateva grade. intrebarea este daca se merita sa fac experimentul acesta? o sa castig ceva caluti sau e numai timp pierdut degeaba? eu am aceasta masina lovita si ma gandeam sa incerc sa fac ceva modificari mai mici. nu ma astept sa concep masina lui batman dar daca pot sa il aduc undeva aproape de performatele unui motor de 2.0 e ok
A intrebat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
In primul rand,evacuarea prin aripa e egala cu 0,traseul de evacuare are 3 elemente importante:contrapresiunea,care o da diametrul,de aceea se pun calculate,apoi turbina,care e de fapt cel mai mare obstacol,catalizatorul,are si el acolo un minus pentru gaze.
De la catalizator in spate,nu mai e presiune care afecteaza sau imbunatateste mersul motorului,e doar un burlan de fum si atat.
Deci,nu prea se merita cu evacuarea,e altfel conceputa pentru un alt motor si pentru alta generatie.
Admisia,adica clapeta de acceleratie?Galerie de admisie?Si astea sunt calculate si calibrate,deci pentru cate ai de adaptat nu se merita,slabe sanse sa fie si fiabile.
Injectoarele sa zicem ca ar merge,asta in cazul in care ii pui turbo sau maresti presiunea sau alte modificari de aer mai mult,altfel nu faci decat sa ametesti motorul cu benzina in plus de care nu are nevoie.La fel si pentru rampa,daca te-ai referit la rampa de injectoare.
debitmetrul e si el calculat pentru acel traseu de admisie,daca le pui pe toate,e o alta problema si anume ca valorile debitmetrului de la motorul tau nu coincid cu cele de pe cel nou,automat resoftare.
Sonda lambda e important sa mearga bine,nu trebuie sa iei de pe alt motor.
Daca vrei sa modifici mult si bine la motor,vezi ca sunt de cumparat un fel de lambda false,care transmit o valoare predefinita,il fac pe Ecu sa creada ca e bine asa.
Per total eu zic ca nu se merita,ar merge daca ai aduce si alte plusuri adica aer mai mult si etc.,pe deasupra nu e 100%sigur ca reusesti cu resoftarea sa reincadrezi in parametri toate piesele noi.

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani eu as fi vrut mai mult sa pot creste debitul la injectoare si sa largesc admisia de aceea as fi pus de 1.9. treaba cu aer mai mult, nu stiu... am gasit un kit de conversie turbo pe net la 3400 dolari cu injectoare, galerie, intercooler si tot tacamul dar nu as investi ca motorul e mic. daca era de 2.5 sau 2.8 era ceva dar la 1.8 nu se merita+ca nu castig foarte multa putere si s-ar putea sa nu reziste motorul. faza e ca am toate piesele de pe e46 318i si de aceea m-am gandit la asta; dar daca zici ca nu se merita atunci o las balta decat sa imi pierd timpul degeaba
A comentat mosumosu (8,050 puncte) acum 11 ani ==am gasit un kit de conversie turbo pe net la 3400 dolari cu injectoare, galerie, intercooler si tot tacamul==
pai la 3400 de dolari iti iei alta epava de bmw muti motoru si restu ce mai e nevoie ramas si cu interiorul caroseria p care le vinzi si iesi mai bine.intai ia si gandeste...

Alte raspunsuri: (1)

0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani mai bine investeste sa cumperi un motor de 2.0.costa in jur de 500euro cu toate auxiliare..cred ca iesi mai ieftin.

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani am motor de 2.0 si aproape toate accesoriile necesare schimbarii dar eu vroiam vad daca pot sa fac ceva din motorul asta de 1.8. da asta e. pica faza
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani nu ii poti face la 4cilindri sa mearga ca 6cilindri.si nu se merita sa investesti banii inutil, pt ca nu o sa scoti multi cp doar din modificarea motorului
A comentat mosumosu (8,050 puncte) acum 11 ani da stii ce poti sa faci cu ala de 1.8? sal vinzi .sa investesti intr un motor mic e cea mai mare prostie.