4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Prin modificari la cati CP poa...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Prin modificari la cati CP poate ajunge un e 46 diesel?

Va salut, intrebarea mea pentru voi este : prin modificari majore , la cati cp poate ajunge un bmw 320 diesel , de 136 cp ? Prin soft am inteles ca undeva la 160 si ceva, dar prin inlocuirea elementelor din motor se poate mai mult ? M-ar interesa sa ajunga undeva la puterea unui 330. Se merita o astfel de treaba ?  Va multumesc !!!

PS : daca stiti pe cineva competent care poate face asa ceva astept un raspuns de asemenea. Multumesc
A intrebat radu_cristian (450 puncte) acum 9 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat stoiangeorge15 (100 puncte) acum 6 ani Salut am un BMW e46 cel de 136 de cai am înțeles ca îl pot duce in 165 de cai. creste consumi afectează motori?

3 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns bobi91 (14,410 puncte) acum 9 ani daca cresti puterea motorului la valoarea lu 330 va trebui sa schimbi  frane , planetare, grup,  cred ca si cutia .... ca sa reziste la puterea si cuplu motorului.... mai bine o vinzi pe asta si cu bani care ii bagai in ea  iei 330 si stii treaba treaba... eu zic ca e mai bine asa decat sa bagi bani intr-o masina care nu e conceputa (mecanic) pt o asemenea putere si care poate sa te lase in orice moment.... numai bine
0 voturi
A raspuns radu_cristian (450 puncte) acum 9 ani Multumesc. Stiu un astfel de proiect (din auzite doar, nimic concret) , in Baia Mare, un 320 cu astfel de performanta. Din ce am auzit este preparat undeva in Satu Mare si asa cum spuneai are cutie de 330 , frane, etc. Imi place ideea unui 320 puternic si ma cam bate gandul la asa ceva. Nici ideea cu 330 nu e rea, doar ca apoi o sa vreau modificari la 330. Nu stiu cum e mai bine, multumesc .

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!
Un diesel e greu de modificat si mai greu rezista la stres.Cel mai sigur este alezarea plus internele schimbate,blocul motor de 320 sunt sanse minime sa reziste la presiunile care apar dupa alezare,injectia trebuie si ea refacuta.Daca vrei neaparat,cauta un motor de referinta,cu o cc mai mare decat al tau dar care sa aiba aceeasi lungime la biele,va trebui facuta alezarea la al tau,electronica(injectie etc) le poti monta de la motorul de referinta.(330 daca are aceeasi lungime la biele,altfel va trebui sa reproiectezi un motor(buzunare adanci) si fiabilitatea aproape de 0.Cati bani sunt destinati proiectului?
A comentat radu_cristian (450 puncte) acum 9 ani Domnul meu , deja ma bate gandul de un M3 e 46 , dupa ce mi-ai povestit dumneata aici , ajung la ideea ca se poate sa nu iasa ceea ce vreau eu . Si decat sa bag de exemplu 5000 euro intr-un asemenea proiect , mai bine mai am putintica rabdarica si iau ceva gata facut. Am vazut in jurul a 10 - 12000 M 3-uri care arata grozav. Multumesc mult pt complexitatea raspunsului !
+2 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani motorul de care vorbesti tu este un motor extrem de slab d.p.d.v al calitatii si nu o sa reziste la solicitarile care le doresti tu. Ai putea sa il aduci din soft undeva in pragul a 150cp nici decum la 160 dar ce castigi pe o parte, pierzi pe cealalta. Sfatul meu: Schimba masina sau motorul. Un 320d de 150cp il poti ridica la 185cp dar tot nu o sa ai parte de cuplul celor 6 cilindrii. In concluzie un 320d nu va fi niciodata la fel ca un 330d. NEVER. Sfatul meu e ca daca ai ceva banuti mai bine iti pui un motor de 3.0d. Cu 1500 euro cumperi o masina de anglia cu totul si faci schimbarea. Daca vrei masina cu cai multi.
Legat de M3 la 10.000 gasesti doar M3 E36 care sa fie inmatriculat+ca e extrem de scump la intretinere(asigurare, impozit, consum, piese) si daca tot e pana acolo, un 330d cu mici modificari face un M3 E36 oricand chiar si un M3 E46

Comentarii:

A comentat radu_cristian (450 puncte) acum 9 ani Bun asa Maestre, dar daca iau un 330 d de Anglia , oare se potrivesc elementele de pe el pe 320 al meu? Sau mai bine il las asta asa cum e si iau un 330 de fabrica si nu ma mai complic cu schimbat motor , drumuri la Rar pt omologari etc ? Multumesc
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani pai ce sa nu potriveasca? pe tine nu te intereseaza bordul, caseta sau pedalierul sau alte minuni. Pe tine te intereseaza partea mecanica si instalatia. Probabil la instalatie s-ar putea sa ai nevoie de modificari dar o gasesti la dezmembrari cu 50 euro. Faza cu schimbatul motorului e pentru a nu plati taxele unui 330 care sunt foarte mari. Daca pentru un 320 platesti anual asigurare si impozit in jur la 800 lei, la un 330 platesti in jur la 3500 lei. In plus mai ai si piese de caroserie pe care le poti vinde si de ce nu chiar piese de pe motorul tau de 2.0(pompa si turbina care fac lejer 500 euro)
A comentat radu_cristian (450 puncte) acum 9 ani Am inteles ideea, ma intereseaza sa pot pune si sa se potriveasca motor, cutie , cardan etc. Intrebarea acum e : la rar mi-l omologheaza de 3000 sau de 2000? Sau nu mai dau pe la rar :)) ?
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani pai nu mai dai pe la rar:)) si incerci sa te feresti de ei. De omologat ti-l omologheaza dar trbuie sa platesti diferenta de taxa de timbru si pe langa asta o sa il ai trecut in acte de 3000 si nu ai facut nimic
A comentat radu_cristian (450 puncte) acum 9 ani Asta nu e fericire , deoarece am niste "prieteni" la Rar pe care i-am sfidat atunci cand mi-au luat talonul la un audi si le-am lasat masina 2 saptamani in fata portii RAR ca sa se sature de ea. Si cu prima ocazie stiu sigur ca vor controla tot. Mna , pacat , am vrut sa fac ceva tare simpatic cu bmw-ul asta . Multumesc
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani nu ai pentru ce. Era candva un 330d negru din 2003 de vanzare in Cluj cu 3000-4000euro cu volan pe stanga, cu piele si tot tacamul, inmatriculat.... arata superb. Poate mai afli vreunul