Politia Romana are masini noi, dar la fel de lenese: Volkswagen Polo de 90 cp Alte stiri auto 21 Octombrie Politia Romana are masini noi, dar la fel de lenese: Volkswagen Polo de 90 cp
Toate comentariile (73):
16 comentarii 24 puncte
Apropo un polo a costat sub 15000 de euro nu 60-70 de mii, si spunemi si mie pe loganuri ce anvelope au fost, cumva Michelin, Pirreli, Dunlop, au avut cumva climatronic loganurile? nu sunt fan nici VAG nici Renault, dar sa fim seriosi nu exista comparatie intre astea 2 si cand vrei sa faci pe desteptul analizeaza din toate punctele de vedere, nu "ca si caii" numa inainte, poti incepe cu pretul. ATOTSTIUTORULE!!!!!!!!!!! miam pierdut 5 minute din viata cu postarea ta de rahat fara sa aflu ceva ce are sens
21 oct 2015, 15:24
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Orice ai zice aici,crizat si bolborisind,Polo nu ar trebui sa fie in dotarea Politie. E o bataie de joc.
21 oct 2015, 21:26
-2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
de ce?
22 oct 2015, 09:40
+1
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Pentru ca Politia Romana are imaginea unei institutii slabe . Nu are nevoie de inca un aspect care sa intareasca asta. Polo nu ar trebui sa fie la Politie. Polo e o masina pentru navetisti citatidi,pentru agenti de vanzari . Firmele de paza au masini care se preteaza Politiei. Ministrii de Interne sau cine se ocupa de astea ar trebui sa cheltuie banii conform cu ceea ce ar trebui sa fie statutul si imaginea Politiei. O firma de paza isi poate bugeta achizitii de masini serioase iar statul nu ? Ori sunt incapabili ori sunt hoti. E ok raspunsul? Daca cineva a inteles neaparat ca Polo e prost si gate, prostul e el.
23 oct 2015, 18:29
-1
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Astia care dati minusuri...ce va mai place mataranga....
23 oct 2015, 10:48
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Pentru cel care a scris articolul: Ai condus vreodata un Polo cu acest motor? Eu da. Si pot spune ca din punct de vedere dinamic, masina echipata cu acest motor se misca excelent. Nici nu se compara cu mizeriile alea de Loganuri de prima generatie. Din nici un punct de vedere. Comparativ, un polo tsi de 90 are o dinamica similara cu un Passat 2.0TDI. In schimb, da, arhicunsocutele probleme de distributie si turbo specifice 1.2-ului TSI vor fi de avut in vedere. Masinile au oricum garantie. Rulate vor fi destul de mult, distributiile mai mult ca sigur ajungand a fi schimbate in perioada de garantie. Consumul este irelevant. MCV-urile diesel consuma mai putin, dar nici alea nu sunt icoana de fiabilitate. Pentru ce le folosesc ei sunt mai mult decat suficiente. Si potrivite. Sunt mici, fasnete si comfortabile - numai bune pentru Bucuresti de ex. (aici vor fi marea lor majoritate). Si apoi.. pretul. 14.000E(rotunjit) pentru o masina mai mult decat decenta este foarte ok! Era mai bun loganul 0.9tce la aceiasi bani? Ca sa nu mai comparam cu ce a spus si colegul de mai sus, Loganul vechi de 70.000E. Si basca, o masina din asta a fost achizitonata de statul roman cu 9500 E de la VW. Asta cand pretul de catalog , pt muritorul de rand, este 13.500. Deci 4000E diferenta, bani din care s-au montat dotarile sepcifice pentru o autospeciala de politie. Treaba cu anvelopele e degeaba.. Ca o concluzie generala(starnita de titlu).. La ce PM le-ar trebui astora masini mai puternice de atat? Cat de des se fac urmariri? Sunt N metode de a opri un suspect pe langa metoda Hollywood, hot pursuit-ul. Stiti bine cum sta treaba cu combustibilul la politia rutiera. O masina potenta ar fi consumat cu cel putin 50% mai mult decat un Polo. Si ar fi implicat total alte costuri, pe langa cele de consum. Si apoi, mai este si impactul psihologic. Cati dintre voi ati vrea sa aveti pe langa voi numai politisti cu figuri la volanul unor..Focus RS-uri sa zicem
21 oct 2015, 15:28
+14
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
(continuare) Si apoi, mai este si impactul psihologic. Cati dintre voi ati vrea sa aveti pe langa voi numai politisti cu figuri la volanul unor..Focus RS-uri sa zicem? Deja ii aveme xemplu pe acei cativa zmei de politisti cu BMW-urile seria 3, care au un comportament demn de niste D-zei pe pamant. Dar deja deviem de la subiect, oricat de reale si plauzibile ar fi ideile mentionate.
21 oct 2015, 15:45
+6
4 comentarii 22 puncte
Se pare ca persoana care a scris acest articol nu prea stie pe ce lume traieste, 1: Anvelopele khumo nu sunt de proasta calitate ( mai pune mana si citeste aici exemplu: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/) sunt anvelope mid range, daca veneau cu minerva da ok alea sunt niste anvelope foarte proaste. 2: Eu tot fac naveta intre Romania si Belgia pentru munca Politia din respectiva tara are in dotare masini VW jetta cu 1.6 TDI 105 cp care raportat la caroserie cred ca este mai lenta ca Polo de 1.2 tsi de 90 cp, de oras au Toyota Yaris deci tot o masina mica cu o putere pana in 100 cai, iar pe autostrazi au jetta de 2.0 tdi 140 cp astea sunt masinile de politie ahhh ca mai au cate un golf gti pentru interventii de mare viteza este alt ceva dar majoritatea sunt masini de pana in 140 cp. Dar asta este in mintea romanului suntem noi mai deosebiti trebuie sa ne plimbam politisti numai in avioane de minim 200 cp cand capitala europei merge excellent cu 105 cp sau chiar cu mai putin 3: Daca tot este gras interlopul sa puna zgarda si sa il lege de masina sa alerge pana la sectie in fata masinii
21 oct 2015, 16:15
+13
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Orice tara in afara de Romania ar fi cumparat autospeciale din productia interna! Uitati'va la orice tara civilizata cu productie auto proprie ce autospeciale se cumpara pentru institutii! 400 de autospeciale bine negociate cu Dacia Renault, dotate cu motorizari 1,5DCI at fi fost mult mai bine venite atat pentru productia de la Mioveni cat si pentru beneficiari. Imi este greu sa cred ca Dacia nu putea sa ofere acelasi lucru in banii aia (povestea cu autospecialele de 70.0000EU cred ca ar trebui lamurita cu ciuma portocalie) la un calcul simplu, pentru muritorul de rand un Logan cu motorizare 1,5DCI@75CP (performante cel putin la fel de bune, dar mult mai economic decat 1,2TSI'ul ala) si aceleasi dotari (AC manual plus geamuri electrice) ajungea in jurul valorii de 10.500EU de unde cu discount cu tot si fara a pune TVA cu siguranta ca acoperea lejer dotarile necesare. Ei bine ... la mijloc ceva e putred ca la orice achizitie publica. Ori spagile de la VW au fost mai grase, ori printul sasilor c el cinstit si Mesia al romanilor de pretutindeni a trebuit si trebuie sa isi plateasca acum scaunul primit de la stapanire. Eu unul as merge pe a doua varianta.
21 oct 2015, 16:19
+5
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
ASTRA4EVER Italia a luat in vara seat-uri, cehii au si merc-uri, , englezii au bmw-uri, audi, isuzu mai rar land rover sau jaguar.Si oricum au luat pt restul institutiilor din 2005 si pana acum logan, sandero si duster de ne-a venit rau.Iar daca tu crezi ca se preteaza VW la o afacere de 400 de masini sa intervina pt presedintie in Romania, esti prost de bubui.
21 oct 2015, 21:02
+2
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
As fi purtat un dialog cu tine ... insa ultima fraza mi'a dovedit ca esti mult prea jos din punct de vedere intelectual pentru a ma putea cobora la nivelul tau. Deci ... un elegant: /ignore.
22 oct 2015, 07:41
+3
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Astra4ever Ce să spun, debordezi de cultură.Îmi permiti să te ating? Mai că interveneau masonii și klingonienii să ia statul român Volzvagănuri.Winterkorn era piș*t tot pe el seara nu de la Dieselgate, îi era frică de DNA.Se roagă la Prislop doar doar dă colțu mai repede, vrea la Boca, e cald și bine acolo.
23 oct 2015, 12:56
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Stimate domnule Wabis, Din nefericire zei nu pot fi atinsi de muritorii de rand insa in mod cert pot sa fie adorati, lucru pe care nu vi'l pot interzice. Va multumesc pentru admiratie si in acelasi timp pentru cometariul dumnevoastra, v'as ruga doar daca se poate ca pentru nevoiile fiziologice sa incercati pe viitor sa folositi cu incredere spatiile care poarta simbolurile WC si nu VW! Va multumesc si dumevoastra si voi incerca sa va las mai departe sa discutati cu domnul Burcea Florin cu care bag seama ca va concurati pentru acelasi nivel intelectual sustinut in general de epitete. Am zis.
26 oct 2015, 11:27
+1
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Prost esti tu de pârâi amice,au Opel Insignia,Vauxall şi Lotus Exige....
22 oct 2015, 18:57
-2
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
@Burcea Deși ar trebui să știi mai bine că doar ai fost "la telefoane" în Regat, scrie Audi,Bmw,Mercedes British emergency pe youtube și vezi ce X5-uri frumoase are Metropolitan police sau sprintere la Jandarmeria lor, riot police sau cum îi zice.Apoi vii și-mi spui care-i prostu'.Facem așa? PS: E Vauxhall, și e totuna cu Opel.Nu au Vauxhall Astra si Opel Insignia.Ci Vauxhall Astra și Insignia, fără opel
23 oct 2015, 12:51
0
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Prietenas,stiu că Opel e Vauxall,nu-mi da tu mie corecții,e adevărat că au x5,benz,dar ca şi noi ,avem Lotus şi M5,doar câteva pentru situații speciale,de protocol....noi vorbim de maşini majoritare,din dotarea poliției,au astra g vauxall.....şi cum dreaq poți să spui că au insignia fără opel?????...insignia nu e făcut de opel?...sau astra?....cred că ar trebui să-ți pui o oglindă în fața pc ca să te vezi înainte să tastezi prostiile astea....
23 oct 2015, 13:37
0
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Am zic ca ei o denumesc Vuxhall Insignia, nu Opel Insignia.Noi n-avem nici un m5, un jag xf, un lotus si un rs4 din care doar audiul parca era al nostru, restul trebuiau predate dupa o perioada 1 a, doi.Plus altele care sunt in aceeasi situatie, rar cv bun e a politiei.Masini majoritare din dotarea politiei, prietenas, au cu diumul seria 5 si x5, mai rar seria 3 atat generatiile vechi cat si noi.Audi, benz,nissan nu se pun, sunt putine intr-adevar insa bmw, ford au cate vrei.DE ambulante nu mai zic renouri si sprintere, altceva n-am vazut.Vrei oglinda inapoi?
23 oct 2015, 21:17
0
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Eşti cam prost,dar n-am ce face...aş vrea să-ți arăt,dar mie lehamite să tot demonstrez celor care sunt grei de cap.....
24 oct 2015, 10:26
-1
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
http://m.youtube.com/watch?v=iDDrXSae6q0 poate îți beleşti puțin ochii....
24 oct 2015, 10:34
-1
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Mai usor cu injuriile, ca de injurat stie toata lumea.Daca imi arati o masina, nu-s automat toate la fel.Data viitoare sa nu mai pui ochii pe charity bags, dauneaza la sanatate
25 oct 2015, 22:17
+1
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Wabică..nu ştiu cum să-ți zic fără să te superi,dar protagoniştii furtului de charity bags erau descedenți din arborele tău geneaologic.....nu te-am înjurat,ci ți-am făcut o observație la adresa intelectului tău....dacă te înjuram.....
26 oct 2015, 10:47
-1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Dintr'o eroare oarecare data de site am mai pierdut un comentariu sper ca asta sa apara ... Stimate domnule Burcea Florin, In ciuda intelectului dumnevoastra pe care il clamati ca a fi superior altora, v'ar recomanda si ruga in acelasi timp daca este posibil sa renuntati la folosirea diverselor epitete pentru sustinerea opiniilor dumnevoastra din respect pentru cei carora incerci sa "ganguriti" o replica sustinuta in mare parte de nimic exceptand acele epitete. La acelasi respect am si eu pretentia precum si restul celor care trec pe aici, sau voi ajunge la concluzia ca nivelul dumnevoastra intelectual atat permite, pe modul hardul mic ... bufferul si mai si. Va multumesc in numele meu si al restului care trebuie sa va suportam elucubratiile epitetice demne de forumul reno dar total nepotrivite pe aici. Am zis.
26 oct 2015, 11:20
0
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Domnu' astrafoureveru'...îmi cer scuze că vă spun,dar semănați cu ființa bâzâitoare care se bagă în resturile alimentare digerate....hard-ul se scrie cu liniuță sau cratimă cum zici tu,semidoctu'( cam grea gramatica pentru unii),nici nu mă autointitulez vreun intelectual cum susții,dar....
26 oct 2015, 20:01
-1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Va multumesc pentru comentariu si in acelasi timp va recomand domnule Burcea sa lasi ironia fina celor care se pricep la acesta arta, iar domnia voastra sa o dati linistit inainte cu epitetele fara de care se pare ca sunteti ca imparatul fara haine. Din punctul meu de vedere, aveti un elegant /ignore, imi cer scuze, dar nu pot cobora la nivelul la care probabil va asteptati pentru a putea purta o discutie. Am zis.
26 oct 2015, 20:22
+1
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Să ştii,dle astra4ever,că m-ați impresionat faptul că aveți o minte atât de mică într-un cap aşa de mare.....
26 oct 2015, 20:38
-1
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Ma indoiesc, ca doar nu pe mine ma cheama Burcea asta ca sa nu mai spunem ca Bucurestiul(daca e locul tau natal) e un Mumbai mai mic dar in Europa. astra4ever nu te mai erija in mare intelectual si civilizat, ca ambele calitati pe care in realitate nu le posezi sunt anulate de naivitate unui copil de 8 ani.
26 oct 2015, 23:17
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Ca si in cazul prietenului tau Burcea, voi merge pe ideea de a nu ma pune cu mintea prostului, ca ma coboara la mintea lui si ma bate de ma rupe cu experienta. Va las impreuna sa va dati la joale ... fiti romani, ce naiba?! /ignore.
27 oct 2015, 08:33
+1
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Dle ăsta4foul,tu nu te compari cu nimeni,pentru că toți sunt buni Wabica aş vrea să te fac prost,dar mă tem că insult proştii...
27 oct 2015, 10:23
-1
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
astra4shit poate gioale, prostovane. burcea mai ai dume din astea? De om inteligent? Mai da, te rog.Demonstreaza-ti inteligenta
27 oct 2015, 12:12
-1
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Nu am ce să-i demonstrez dume unuia care are creierul nou,nefolosit....
27 oct 2015, 15:33
-1
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Nute amagi singur, nu esti in stare de mai mult.Te pupa al meu!
28 oct 2015, 22:05
0
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Locul unde mă pupă ăla al tău,mic,e interpus de locul unde bagi lingura de ciorbă...
28 oct 2015, 23:03
0
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Am văzut ce poti, acum du-te și bate un cazan să-ți plătești netul dacă tot stai cu mămica.
29 oct 2015, 13:14
0
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Dacă ai văzut ce pot,spală-te bine pe dinți să nu-mi laşi resturi pe...organ
29 oct 2015, 19:38
0
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Organ de poliție cel mult, (intelectual acolo te situezi) la ce muieratic ești m-ar mira să posezi ceva.Greșești, insulți și pe urmă tot tu o faci pe victima și arunci cu noroi.Te uzi toată când te iei în gură cu alții, așa-i?
29 oct 2015, 23:48
0
RENO_CLIO
18 comentarii -10 puncte
Auzi,măi ,,dumă",văd că eşti insistent precum prostu' în târg,în primul rând tu mai însultat,mai citeşte comentariile anterioare.....n-are tot arborele tău geneaologic(deşi mă îndoiesc că ai) carte,cât am citit eu la viața mea,prostălăule,nu sunt polițist(ăla are mai multă minte,pt.că a făcut liceul,nu ca tine,8 clase,prostule)...aş vrea eu să fiu polițist,şi unde ai văzut tu că fac pe victima?....ştii vorba aia: cel mai deştept cedează,să te văd...prostule...ceao..
30 oct 2015, 00:47
0
WBS-09
77 comentarii 90 puncte
Auzi, mai ''mai'', ''prost esti tu de parai amice'' nu cred ca a fost interventia mea.Politisti sunt o garmada care scriu ''mai'' legat ca tine si cred si eu ca ai vrea sa fii politist cand tu stai cu ''mamica'' la 33 de ani.Ai tu carte, prostul satului, mai multa ca tine doar daca pui si hartia igienica consumata.JET!
01 nov 2015, 19:08
0
Kalashnikov
17 comentarii 22 puncte
e o mica problema DACIA nu e masina romaneasca , DACIA = RENAULT adica frantuzeasca sau mai bine spus e doar asamblata la noi si schimbata emblema din RENAULT in DACIA . Singurul avantaj este ca romani nostri au un loc de munca . Doar nu o sa credem ca a venit un director roman de la DACIA si a negociat pretul pentru cele 400 de autoturisme. Singura fabrica in care sa produs o masina romaneasca a fost ARO unde in mod normal toata conducerea trebuia pusa la zid si impuscata precum Ceausescu .
22 oct 2015, 12:41
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Batalia la licitatie s-a dat intre Porsche Romania si RCR(reprezentand Dacia). In Ro, conform legislatiei, licitatia o castiga cine oferteaza cel mai putin, chiar si de ar fi doar 0.01 bani diferenta. Nu mai e loc de patriotisme si alte cele. RCR a ofertat cu 2.4 lei/masina mai mult decat PoRO, de unde si rezultatul: Politia are Polo in loc de Sandero. (pt 400 masini, diferenta dintre oferte a fost de 968 lei). Si stati voi linistiti, ca daca era sa castige RCR-ul licitatia, nu pupau oricum AC automat si alte basini inutile politistii..
22 oct 2015, 13:27
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Pe foaia de licitatie scria clar ca POLITIA ROMANA vrea masini care sa se incadreze in anumite criterii : sa fie pe benzina, musai Euro 6, minim 65kw, sa aibe AC. radio CD, ESP si sa fie IEFTINA si hatchback! Deci, dci-uri n-ar fi fost oricum. Dacia nu avea ce sa ofere in conditiile impuse de politia romana. Un sandero TCE nu se compara cu-n POLO. Lasand deoparte dotarile Sanderoului(despre care se face oricum prea mult fast in 2015), intre cele 2 masini nu incape comparatie. Unul este totusi liderul de clasa, iar cealalt codasul. Si cand ar fi costat aceiasi bani... lasa-ti-l dracului de patriotism.
22 oct 2015, 13:33
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
la ce clasa e lider polo? procentaj de masini in service? cel mai mult ulei consumat de cel mai mic motor? cea mai proasta motorizare din istoria grupului dupa 2.0tedei? daca asta inseamna volxvagin, mai bine ford. fiesta macar e fiabila si arata mai bine decat sandero si polo la un loc. oricum in clasa mica, toate au plasticuri tari si care scartaie, imbinari unde pe-o parte bagi chibritul si pe cealalta nu intra lama de ras...voi ce masini credeti ca se fac la 9000 de euro? unele sunt rachete si altele roabe? toate-s roabe...
22 oct 2015, 21:40
-1
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Man, inseamna ca toti testerii de masini mananca bors si scriu articole si fac emisiuni/videouri doar asa, ca sa te sfideze pe tine. Plastice au toate, normal. Dar Polo(FL) are, desi tot palstice, calitatea cea mai buna a materialelor si asamblarii. Comfortul si dinamica pe drum este cea mai optimizata, fiind singura amsina din clasa ei care vine cu suspensie independenta pe spate. Antifonarea iarasi este foarte aproape de cea a golfului 7. Si lista poate continua. La asta ma refer cand spun ca este lider de clasa MINI. Detalii tehnice si considerente de mentenanta sunt diferite de la un model la altul.
25 oct 2015, 01:33
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Domnul Alin, acest model de Polo cand a aparut a fost masina anului in Europa, distinctie pe care nu dau doi bani, dar unii dau, ca sa numai vorbim de faptul ca multi ani a fost cel mai vandut model din Europa ca numar de unitati, iar despre aceasta motorizare strict 1.2tsi a fost refacuta nu mai e aceiasi cu distributie pe lant, acum e curea si multe alte schimbari. Deci hai sa nu aruncam cu namol din auzite ca tot din auzite si ford a avut mari probleme la motorizarile 1.6 tdci si 2.0d (varianta de 115 cai) la injectoare si pompe.
25 oct 2015, 09:36
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
daca polo-urile veneau echipate cu acelasi girofar ca si loganurile, de la aceeasi firma a politicianului x, cu aceeasi sirena de la aceeasi firma a politicianului y, daca aveau toata aparatura de pe logan, de la aceeasi firma a politicianului z, tot 70000 de euro ar fi fost. uitati-va si la altceva decat la dotarile masinii, astea-s irelevante cand faci afaceri cu statul. si nu in ultimul rand, nu dacia/renault a primit cei 70000euro/buc, ci banii au fost impartiti intre firmele cui trebuia, dacia a vandut masinile cu discount, ca doar s-au cumparat "la vrac". acum le-a fost frica de alt scandal sau alea 3 firme nu au patroni in psd, de aia au fost preturile corecte acum.
21 oct 2015, 17:43
+3
26 comentarii 40 puncte
Nu am avut polo nu am condus deci vb mai mult ca un nestiutor doar imi spun parerea , din cate am inteles motoarele de pe ele sunt cele mai proaste motoare facute de VW , dupa mine intre aceste motoare si mcv nici nu exista termen de comparatie, cuplu , consum , putere sau am citit mai sus ca se compara cu diesel de 2000 prietene inseamna ca tu nu ai mers cu motor de 200/140 CP sau ridicate la 170 CP la acest polo daca mergi cu clima nu mai ai 90 CP ajungi undeva la 75 CP , nu zic ca este o masina proasta dar .... nu este in nici un caz masina de politie cred ca daca numai ii pune girofarurile scade 10 CP :).
21 oct 2015, 18:58
0
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Merg in fiecare zi de fapt.. Am un Passat 2.0 tdi 4motion stage 2 de 210 cai. Am condus in vara un Polo ca cel politienesc. Si crede-ma, ca fuge. Si fuge bine. Pe langa un passat stock, fie el awd sau fwd, e parfum. 1.2 tsi-ul pe o caroserie de polo, se simte ca 1.8T-ul pe golf 4. (poate asa nu te mai zgarie pe ochi).
22 oct 2015, 13:40
0
161 comentarii -175 puncte
golf 4 1.8t 150 cp 0-100 in 8,5 sec, polo 1.2 tsi 90 cp 0-100 in 10,8 sec Poate fuge bine pentru cineva care merge cu o balena de aproape 2 tone stage 2 de 210 cai ...
22 oct 2015, 16:18
0
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Sa lasam deoparte ce scrie pe hartie. Eu vorbesc despre comportamentul pe sosea, strict. In trafic si in materie de reprize, intre 1.8 t pe golf si tsi-ul de pe polo, diferentele sunt aproape insesizabile. Ce o fi dupa 140 in sus, este irelevant.
22 oct 2015, 18:49
+2
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Umbla vorba ca Dacia-Renault ar fi pierdut licitatia pentru doar 968 lei ... cat ar fi oferit VW in minus. Hmm ...
21 oct 2015, 19:03
+3
Bizo221
25 comentarii 20 puncte
Adica 2.4 lei per masina. Sigur pute ceva in toata afacerea asta.
21 oct 2015, 19:30
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Pai aia ziceam si eu mai sus inainte sa fie publicata "fabuloasa" suma pentru care a fost saracita productia interna. :D
21 oct 2015, 19:35
0
radioman
12 comentarii 17 puncte
Desi n-am vreo relatie speciala cu VW, este evidenta si binecunoscuta pozitia celor de la 4tuning.ro impotriva masinilor de la acesta firma. Numai ca nu au dreptate intotdeauna si extind jumatati de adevar peste toate aspectele. Motorul actual de pe Polo, Golf 7, etc, NU mai este acelasi ca vechiul propulsor 1,2 TSI cu binecunoscutele probleme de lant, turbina, update de soft... Desi n-au recunoscut oficial vreodata marile probleme pe care le-au creeat in anii anteriori cu motoarele lor de 1,2 ,1,4 TSI si chiar cu 1,6 TDI, nemtii au facut-o indirect schimband lantul cu o curea de distributie, o alta turbina pozitionata in spatele motorului (cu alta galerie), nu in fata cum era, alta gestiune electronica a motorului. Dinamica este foarte buna, am la servici fix acelasi model si se misca bine. O minciuna mare este consumul din articol de 9 litri la suta. Mers preponderent urban si destul de alert, am 7,2%. Altul cu talpa mai mica, probabil ca ar scoate sub acesta cifra. Am avut pana acum putin timp si Logan la munca, dar sunt multe lucruri diferite la el. Este o masina buna asa cum stim, sa ne duca din pct. A, in pc.t B. Si o face bine si fara prea multe nazuri. Are spatiu, volum in portbagaj, pret bun. Dar aici se opresc comparatiile. Plastice ordinare, senzatia de prost facut, greieri si zgomot de drujba cand pornesti AC. Autorul greseste si cand considera ca anvelopele Kumho ar fi ultimele gunoaie. Au performante in multe topuri europene si mondiale de specialitate. E posibil ca cineva sa fi profitat de licitatie, dar una peste alta nu e rau ca au mai schimbat Loganurile cu Polo, eu cred ca vor avea cel putin aceeasi anduranta, daca nu chiar mai multa..
21 oct 2015, 20:28
+5
neymar
423 comentarii 244 puncte
VW Polo standard mai rau de atat nu se putea cred ca nu exista masina mai varza :)) Noile Loganuri sunt la ani lumina fata de aceste jucarioare , chiar daca ar fi costat mai mult trebuiau cumparate tot loganuri doar pentru ca sunt facute la noi e logic , 13.000 pe o buburuza deasta sufla vantul mai tare te dai peste cap cu ea puteau sa cumpere citroen elysee sau peugeot 301 care sunt masini pe langa aceste mizerii . Tara de nenorciti cine stie pe cine au avut astia de la VW prin guvern sau pe cine au cumparat ca sa castige contractul , dupa garantie nu o sa mai ramana nimic din ele la fier vechi cu toate 400 loganul e mult mai rezistent chiar si ala vechi .
21 oct 2015, 21:21
-3
Bizo221
25 comentarii 20 puncte
In plus ce oferea Dacia la pretul ala mai mult ca sigur erau Logane laureate cu DCI 90. Parca prevad o situatie tragi-comica cand o sa se duca ***** toate polourile lu' peste si o sa trebuiasca sa mai traga de loganele actuale.
21 oct 2015, 23:13
+1
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
A fi fost surprins. Erau Sandero si cu 0.9TCE. Sigur erau mai bune?
22 oct 2015, 13:43
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Noile Loganuri sunt la ani lumina fata de aceste jucarii ??? Pe bune, Loganul 2, masina noua care are sasiu de Clio 2 (intre timp a aparut 4 de mult timp), hai sa nu ne hazardam cu afirmatii de genul. Si treaba citroen si cu Peugeot pica pentru ca la astfel de licitatii trebuie sa te si prezinti ca sa ai sanse sa castigi, poate ne luminezi Dane si pe noi si ne spui cine a venit la licitatie, cu ce modele si cu ce preturi ? Ca institutie organizezi licitatie publica si vezi cine se prezinta si de obicei alegi ce este mai ieftin, si din pacate nu neaparat ce este mai bun. Lucrez in sistem de stat si dc faci ceva legal si pe bune, adica fara spagi si alte prostii, singura posibilitate sa nu ai probleme este sa alegi ce este mai ieftin si iti spun si de ce. Dc alegi ceva mai scump trebuie sa justifici de ce ai cumparat acel ceva mai scump, adica facut un studiu, pe care nu pot sa il fac eu de capul meu, trebuie facut de cineva autorizat care foloseste criterii alese de mine (cei drept), dar trebuie sa fie cineva impartial pe care evident il vei plati, adica alti bani alta distractie. Din pacate asa functioneaza legea prin tara asta si nu numai.
22 oct 2015, 08:28
+1
VEMANIS
14 comentarii 8 puncte
Bine punctat! Lasa-l pe om in lumea lui. Probabil a condus doar Logan in viata lui si de aceea isi sustine parerea. Am mers si cu acesti tip de Polo si mi-a lasat o impresie buna. Cat despre licitatiile pentru MAI nu are habar de asa ceva. Fiecare poate sa isi dea cu parerea pe aici, insa nu trebuie sa batem campii.
22 oct 2015, 10:16
+1
26 comentarii 38 puncte
Nu mai vorbiti in necunostiinta de cauza. Polo 1.2 tsi e racheta pe langa logan din punct de vedere strict al performantelor( acceleratie si stabilitate in curbe)Problema cu distributia e rezolvata de cand au pus curea in loc de lant iar pretul de achizitie e mai mult decat onest , 9500 de euro, nu cred ca puteau incheia un contract mai bun cu dacia. Ma amuza sa tot aud "performante similare" .... Sa fim seriosi.... Faceti o comparatie pe circuit, bineinteles la logan e mai complicat ca se rastoarna in prima curba mai dificila:))
21 oct 2015, 22:10
+5
Bizo221
25 comentarii 20 puncte
Iar a aparut unu cu miturile urbane cum ca Loganul se rastoarna. Prietenas, singurii care au rasturnat un logan au fost ciumpalacii aia de la ADAC care au luat si una dupa ceafa cand au sarit toti cu gura pe ei ca au masluit testul, fapt recunoscut chiar de ei dupa putin timp. Asa, in al 2-lea rand in oferta Dacia la pretul ala oferta era mai mult ca sigur de motoare diesel de 90cp, care scoate reprize de 10 ori mai bune la viteze medii spre mari decat obositul ala de TSI cu 2 agenti in el, consum mult mai mic si instalatia de incalzire auxiliara e un bonus. In al 3-lea rand ai uitat ca acum cativa ani au cumparat 450 de Dustere laureate 1.6 4x4 cu 11.000 cu tot cu echiparea de politie cand ele costau 15.400 si vrei sa-mi zici ca ei dau aproape 14.000 pe coaja asta de polo?
21 oct 2015, 23:33
-1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
@fukuyama - Imi pare rau sa o spun ... dar asta este mentalitate de santierist mandru de cazanu lui nemtesc pe care il are la poarta santierului.
22 oct 2015, 07:47
-3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Strict din punct de vedere dinamic Polo bate, mai ales in oras, 1.5dci de 90 de cai are o sansa doar pe drum european sau autostrada dar cam atat. Oricum greu de facut o comparatie intre 2 masini din clase diferite fiecare are plusuri si minusuri. Avand in vedere ca vor fi folosite in oras masina mai mica pare mai avantajoasa, dar consumul la acest Polo este mai mare decat la dci, dc erau 1.2 tdi era alta treaba. Oricum dc le-ar pune pe gaz ar fi mai economice decat mersul pe bicicleta.
22 oct 2015, 08:09
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Da nu stiu de ce toata lumea percepe masinile astea ca vor fi folosite exclusiv in mediul urban?! In mare parte, masinile astea vor ajunge pentru a inlocui vechile Logane din orasele mici si zone rurale. In orasele mari flota a mai suferit imbunatatiri partiale fie cu celebrele MCV'urile fie cu Dustere si ce o mai fi fost. Avand in vedere lucrul asta, motorizarea 1,5DCI care are fi avut un consum mediu de 5% motorina subventionata (benzina nu este) era mai mult decat ideal pentru fratii lui Robi din Las'Fiertbinti si nu numai. :D In plus de asta ... poate ma lamuresc sustinatorii ideei ca Polo se preteaza mai bine in oras cu ce ar fi facut'o mai bine decat Sandero sau chiar Logan atata vreme dimensiunile sunt apropiate?!
22 oct 2015, 08:27
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Cu siguranta ca ai si tu dreptatea ta, dar din pacate la noi ca institutie organizezi licitatie publica si vezi cine se prezinta si de obicei alegi ce este mai ieftin, si din pacate nu neaparat ce este mai bun. Lucrez in sistem de stat si dc faci ceva legal si pe bune, adica fara spagi si alte prostii, singura posibilitate sa nu ai probleme este sa alegi ce este mai ieftin si iti spun si de ce. Dc alegi ceva mai scump trebuie sa justifici de ce ai cumparat acel ceva mai scump, adica facut un studiu, pe care nu pot sa il fac eu de capul meu, trebuie facut de cineva autorizat care foloseste criterii alese de mine (cei drept), dar trebuie sa fie cineva impartial pe care evident il vei plati, adica alti bani alta distractie. Acest lucru se merita daca era vorba de o flota mult mare. Din pacate asa functioneaza legea prin tara asta si nu numai. Numai bine
22 oct 2015, 08:32
+2
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Din pacate ai dreptate si spun din pacate pentru ca in tara asta toate se fac fara cap si mai ales fara coada. Si eu am avut si am nefericita ocazie de a lucra cu institutiile de stat unde mereu primeaza pretul pentru a ramane loc de spagi si uns usile care trebuie deschise. Pentru Romania, o flota de 400 de masini la nivelul bugetar pe care il avem poate fi considerata o flota maricica, plus ca pastrarea unor relatii de colaborare ce sa fie mentinute in timp ar fi adus atat preturi mai bune cat si o oarecare stabilitate. Dar ... noi traim in Romania unde primeaza cu totul alte interese fata de cele publice, lucru pe care il spui foarte bine si tu in comentariul tau. Are rost sa mai pomenesc faptul ca Dacia incetul cu incetul isi aduna jucariile de pe la noi fiind pe pierdere de ani de zile din cauza infrastructurii lipsa?! Crezi ca Renault vede cu ochii buni faptul ca desi ofera mii de locuri de munca si este primul contribuabil al tarii, cand e vorba de o licitatie publica sunt dati la o parte pentru o suma de nimic in favoarea altora care vin din afara oricare ar fi aia si cu atat mai mult concurentii lor directi pe pietele emergente?! Cine naiba ia asta in seama?! Nimeni ... nici macar noi ca noi care in loc sa vedem padurea de dincolo de crengi ne certam pe aici ca prostii pentru niste preferinte personale in ce priveste un brand sau altul de parca e mare mandrie cand o sa ma opreasca in trafic in loc de un Logan, un Polo ...
22 oct 2015, 08:47
+2
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Cred ca mai bine se ramanea la MCV-urile noastre. Incapatoare, consum mic si chiar good lookin`. Nici macar scaune incalzite nu le-a pus la saracii aia de politisti. Le ingheata curu` in masini noaptea la -20 de grade ca prostii astia nu-s in stare sa le dea un minim de confort. Ne batem singuri joc de noi, ce sa le mai cerem altora? Rusine !
21 oct 2015, 22:11
+2
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
+1! :)
22 oct 2015, 08:27
-3
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Este irelevanta puterea atat timp cat 90% din utilizare masina este in patrula,asteptare sau panda .Daca va fi cazul unei urmariri in viteza si Polo si Loganul ajung pe 140 km/h deci e in regula.Dar urmaririle astea la noi sunt rare pt ca de obicei jmecherii (cu j)sunt in niste masini mult mai rapide.Dar ca in orice tara o urmarire in cascada se face simplu si eficient iar daca e cazul se continua urmarirea aerian.Nu mai preamariti uzina Dacia ca majoritatea banilor cheltuiti pt masina pleaca la Renault nu in buget,sa va iasa din cap ca e firma romaneasca.De la Dacia pt masini de politie as fi mers totusi pe Dokker nu pe MCV.Polo nu e nici bun nici rau,e o masina normala iar consumul de 9% e in mintile lui.Daca am da masini de politie Ford Mustang iar nu e bine.Hyundai i 10 iar nu e bine.Iar anvelopele Kumho..hm sunt mid range nu stiu cine a scos chestia ca sunt proaste.Continental sunt fabricate in Romania,or fi bune doar pt ca se numesc asa,ma intreb.Tigar sunt ale lui Michelin dar pe un SL AMG nu vei vedea Tigar..chestii de gust probabil.Lasa-ti Polo in pace ca sunt fiabile,ieftine si in regula.Pt durata lor de utilizare vor face fata cu brio.Politia de frontiera are Passat oare alea,cum zice romanul,e mai ieftine si mai economice?
22 oct 2015, 08:42
+4
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Or fi mergand banii aia de pe masini la Renault, da de luat in calcul cele cateva mii de locuri de munca, plus taxele aferente plus ca este primul exportator al tarii ... e de porc, nu? 9% consum il consideri in toate mintile?! Dar cum suna 5% din motorina subventionata?! Ai si tu dreptatea ta, dar hai sa nu ne hazardam in afirmatii sterile.
22 oct 2015, 08:55
+3
15 comentarii 5 puncte
Mie personal chiar imi place ca au schimbat daciile alea hidoase, cat despre performante cred ca o sa se vada in timp. Cine stie, este posibil sa ne surprinda, plus ca daca ei sunt multumiti cu cele noi asta este tot ce conteaza. Nu inteleg de ce trebuie sa fie mereu discutii in contradictoriu, nu este ca si cum scoateti voi bani din buzunar ca sa le platiti reparatiile si nu ma luati cu "dar banii de la buget sunt stransi din banii nostrii" ca daca nu vreti sa mai platiti taxe, va mutati in Monaco sau mai stiu eu pe vreo insula, capul sus, nu e sfarsit de lume.
22 oct 2015, 10:55
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
ba chiar atata timp cat nu locuiesti in monaco, taman tu si eu si altii din romania platim reparatiile :)
22 oct 2015, 11:05
+2
55 comentarii -82 puncte
13500 euro + uzura dubla(motor mic putere mare).. cineva prizeaza serios faina in timp ce freaca 3 odata.. politia romana plateste distractia si spala diselgatul nemtzilor:D.. alo bosu militiei si tu tovarashe tragi pe nas?
22 iun 2017, 22:32
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »