Si pe Isle of Man si cel mai rapid sedan pe Ring...e ceva cu care nici o nemtarie nu se poate lauda...daca era Panamera la faza cu redresarea masinii, era in casa la vreun localnic sigur cu tot cu masina...
un pilot talentat si dependent de adrenalina si viteza...o masina agresiva, superba si sportiva, facuta special pentru a fi nr 1 pe circuit.imi place tot filmuletul si bravo japonezilor care au inceput sa faca niste masini exceptionale.
Asta e un sofer prea bun,profesionist in adevaratul sens al cuvantului; avem si noi soferi profesionisti de astia care au toate categoriile si ei nu stiu sa faca o depasire calumea :)
despre sofer si masina... felicitari...as putea spune ca sunt fan WRX STI dar inca nu imi place sedanul 2011.detin un WRX STI 2004, si imi place de 10 ori mai mult decat cel 2011. dar bn o sa ma obisnuiesc cu timpul (cred)
si la chestii de genul... o masina germana niciodata nu o sa fie mai buna decat una japoneza... poate ca sunt ei mai buni in linie... dar cand vine vb de drifturi, curbe si altele de genul... japonezele sunt "mama lor"
perfect de acord cu tine... si eu tot asa spun ca 2004 este cel mai reusit. si parca este oarecum dur... si orice s-ar intampla eu masina asta nu o sa o dau... si acordion sa fie prefer sa o tin ca amintire...
Ce subtil este... la a doua trecere a avut ceva mai multa greutate in masina si s-a dezechilibrat aka il intretinea pe acel "copilot"... daca va uitati la episodul anterior ;)
http://www.4tuning.r o/wrc/esenta-indemana rii-din-spatele-volan ului-cum-redresezi-ma sina-la-240-km-h-9433 .html
Personal gasesc modelul sedan 2011 mai interesant decat cel hatch si mi-as cumpara maine ambele numai sa gasesc resursele :D