Are cel mai mare DISPLAY din industria auto. SUV-ul electric va fi lansat pe piata anul viitor

Are cel mai mare DISPLAY din industria auto. SUV-ul electric va fi lansat pe piata anul viitor
  • Noul Byton M-Byte a debutat la CES 2019
  • Display-ul central masoara 48 de inch
  • SUV-ul electric va fi lansat anul viitor
Distribuie pe Facebook

O companie chinezeasca a adus la CES un model electric care impresioneaza inainte de toate cu habitaclul. Aici, piesa de rezistenta este display-ul sistemului multimedia care masoara...nici mai mult, nici mai putin, de 48 de inch.

Era interioarelor auto sufocate de butoane se apropie de final, functiile acestora din urma fiind preluate de display-uri. Daca mai demult singurele ecrane dintr-o masina erau cele din tetierele scaunelor, in ziua de azi avem display pentru ceasurile de bord, pentru sistemul de infotainment sau pentru cel de climatizare.

CES 2019 tocmai si-a deschis portile la Las Vegas, iar chinezii de la Byton au venit in Orasul Pacatelor cu noul lor model electric botezat M-Byte. Productia SUV-ului va demara spre finalul acestui an iar lansarea pe pietele din China, America de Nord si Europa va avea loc in 2020.

Piesa de rezistenta a acestui vehicul cu zero emisii este fara indoiala habitaclul, sau mai bine spus display-ul sistemului de infotainment cu o diagonala de 48 de inch care va afisa, printre altele, viteza, navigatia, sau autonomia. Acesta este denumit Shared Experience Display, sau SED pe scurt, si este de departe cel mai mare display din industria auto.

Byton M-Byte

Si asta nu este tot. Volanul cu mijloc fix si inel mobil incorporeaza un alt display de 7 inch care interactioneaza cu SED si cu ajutorul caruia soferul va configura masina.

Mai avem un touchpad de 8 inch intre scaunele fata, iar pasagerii spate vor avea si ei alte ecrane. Pe langa toate acestea, M-Byte va beneficia de conectivitate 5G, sistem de operare Byton Byte cu inteligenta artificiala si Amazon Alexa dar si de tehnologie semi-autonoma Level 3.

Noul SUV electric al chinezilor de la Byton va fi disponibil in doua versiuni. Cea de baza va avea tractiune spate, o baterie de 71 kWh, o autonomie de 400 km si un pret de pornire de aproximativ 40.000 de euro. Tractiunea integrala, bateria de 95 kWh si autonomia de 520 km fac parte din oferta versiunii de top.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Inovatii auto DATA PUBLICĂRII: 8 Ianuarie 2019