Audi detaliaza suspensia de ultima generatie a noului A8. Uite-l cum se misca din toate incheieturile

Audi detaliaza suspensia de ultima generatie a noului A8. Uite-l cum se misca din toate incheieturile
  • Audi detaliaza suspensia noului A8
  • Aceasta va fi adaptiva si activa
  • Va fi alimentata de un sistem electric de 48 de volti

Constructorul german de automobile explica in detaliu suspensia varfului de lance A8. Inginerii brand-ului din Stuttgart s-au inspirat din cea a Mercedes-ului S-Class, insa au adaugat si cateva noutati.

Actuala generatie Mercedes S-Class are probabil cea mai confortabila suspensie din industria auto, asa ca este de inteles de ce compatriotii de la Audi au ales sa o foloseasca ca sursa de inspiratie pentru noul lor varful lor de lance.

Vom incerca sa nu te plictisim cu prea multe detalii tehnice, asa ca vom incerca sa explicam pe scurt cam cum functioneaza aceasta. In primul rand vorbim despre o suspensie activa si adaptiva, care lucreaza in stransa legatura cu o unitate electrica de 48 de volti.

Fiecare roata are un motoras electric alimentat de sistemul principal, iar camera video din fata masinii detecteaza din timp gropile si transmite informatia calculatorului central. Aceasta este prelucrata cu ajutorul functiei Electronic Chassis Platform, si trimisa mai departe unor actuatoare care ii va spune suspensiei cum sa reactioneze.

Inginerii sustin ca aceasta camera inteligenta strange informatii despre sosea de 18 ori pe secunda. Aici se termina asemanarile cu sistemul folosit de Mercedes-ul S-Class, insa noul A8 mai are ceva in plus.

Limuzina brand-ului din Ingolstadt va putea vira cu toate patru rotile si multumita unor senzori, va putea detecta un impact lateral iminent la viteze mai mare de 25 de km/h. In urmatoarea jumatate de secunda, suspensia ridica automat partea in cauza, cu pana la 80 de milimetri, pentru ca impactul sa fie absorbit de praguri sau de podea, partile mai tari ale sasiului.

mai multe