Federal-Mogul prezinta Goetze LKZ, segmentul de piston care reduce consumul de ulei cu 50%

Federal-Mogul a lansat azi segmentul LKZ din gama Goetze, care reduce consumul de ulei cu pana la 50% comparativ cu segmentii conventionali. Conceput pentru motoare echipate cu tehnologie LKZ de la bun inceput, segmentul asigura o tensiune scazuta care permite reducerea frecarii perete-segment.
Distribuie pe Facebook
Acest fapt imbunatateste nu doar consumul de combustibil, dar si performanta si durata de viata a masinii. Impactul sau pe piata pieselor de schimb a fost recent recunoscut in cadrul premiilor Automotive News PACE Awards, fiind premiat la categoria produse inovative - categorie care rasplateste inovatiile la produse care au un impact semnificativ pe piata si care redefinesc regulile in industria auto.

"Segmentul de piston de schimb LKZ din gama Goetze permite mecanicilor sa restabileasca performanta initiala a motoarelor cu injectie directa de benzina, dotate in prealabil cu aceasta tehnologie revolutionara," a declarat Paul Vure, Technical Service Manager al Federal-Mogul pe Europa, Orientul Mijlociu & Africa si Piata Globala a pieselor aftermarket. "Bazandu-se pe o tehnologie testata, care se regaseste deja pe echipamentele originale (OE), mecanicul poate obtine aceeasi eficienta cu cea urmarita de producatorul motorului: emisii scazute de dioxid de carbon si performanta avansata a motorului. LKZ este deja una dintre tehnologiile de ultima generatie utilizate de producatorii de motoare in activitatea lor, iar Federal-Mogul se asigura ca si partenerii sai de pe piata pieselor de schimb sa beneficieze cat mai rapid de aceasta tehnologie".

Federal-Mogul introduce Goetze LKZ, segmentul de piston care reduce consumul de ulei cu 50%

Durabilitatea segmentului Goetze LKZ si performanta acestuia au fost dovedite pe motoare diesel testate o perioada lunga de timp, iar acum segmentul este introdus ca echipament standard la mai multe motoare pe benzina ale constructorilor de vehicule. Pe masura ce motoarele cu injectie directa devin mai comune, segmentii de piston LKZ ajung sa joace un rol tot mai important pe piata pieselor de schimb de calitate OE.


"Segmentii LKZ de la Goetze inlocuiesc perfect piesele originale, nefiind necesare echipamente sau munca suplimentara pentru a restabili performanta originala a motorului," a adaugat Vure. "De asemenea, LKZ creste durata de viata a motorului prin reducerea depunerilor de carbon pe piston, una dintre cauzele principale pentru consumul crescut de ulei."

Federal-Mogul introduce Goetze LKZ, segmentul de piston care reduce consumul de ulei cu 50%


Secretul din spatele capacitatii impresionante de reducere a consumului de ulei sta in designul deosebit al suprafetelor de sprijin ale segmentului, in trepte si tesite in zona muchiei de contact. Spre deosebire de segmentii conventionali, tehnologia LKZ asigura mai putina rezistenta cand pistonul este in cursa de compresie, reducand pierderile prin pompare. Acest mecanism reduce pierderile datorate frecarii si readuce uleiul in baia de ulei intr-o maniera eficienta.


In functie de nivelul de uzura acceptat de catre producatorii de motoare, segmentii LKZ utilizeaza o varietate de tratamente de suprafata. Printre acestea sunt si tratamentele CKS (acoperire ceramica cromata) si GDC (Goetze Diamond Coating), care protejeaza periferia inelului impotriva frecarii, minimizand uzura si permitand segmentului de ungere sa functioneze corect pe intreaga durata de viata a motorului.

Federal-Mogul introduce Goetze LKZ, segmentul de piston care reduce consumul de ulei cu 50%

Iata si companiile auto care folosesc deja segmentii de piston Goetze LKZ:

Federal-Mogul introduce Goetze LKZ, segmentul de piston care reduce consumul de ulei cu 50%

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Goetze LKZ
mai multe