Mazda SKYACTIV a castigat premiul 'Tehnologia anului' 2012 in Japonia

Noua motorizare Mazda SKYACTIV-G 1,3l a primit premiul "Tehnologia anului" 2012, oferit in cadrul Conferintei Jurnalistilor si Cercetatorilor Auto din Japonia (RJC). Motorizarea echipeaza modelul Demio (Mazda2) pe piata din Japonia.
Trimite unui prieten
Despre tehnologia Mazda SKYACTIV:
Mazda Motor Corporation anunta primele informatii oficiale despre trenurile de rulare de generatie noua ale companiei, denumite SKYACTIV. Acestea includ motoare, transmisii, caroserii si platforme complet noi, care vor fi lansate incepand cu 2011 si vor facilita reduceri semnificative ale consumului de combustibil si ale emisiilor de CO2 pentru toate modelele Mazda. Acest proces se va concentra pe strategia de reducere a greutatii ca si valoare de baza a brand-ului, in paralel cu optimizarea tehnologiilor trenurilor de rulare conventionale. In cadrul unor etape viitoare vor fi introduse si tehnologii de crestere a eficientei cum sunt sistemul de frane regenerative si sistemele hibrid. Obiectivul Mazda este de a scadea consumul de combustibil la nivelul intregii game cu 30% pana in 2015 raportat la media din 2008.
Motorul SKYACTIV-G pe benzina, spre exemplu, va obtine un nivel al consumului de combustibil comparabil cu cel al sistemelor hibrid. Motorul cu injectie directa de inalta eficienta va avea un raport de compresie de 14.0:1, cea mai mare atinsa vreodata de un motor de serie pe benzina. Acesta permite motorului sa utilizeze cu 15% mai putin combustibil si contribuie la o crestere a cuplului cu 15%. Un cuplu mai ridicat la viteze mici si medii va insemna un raspuns mai bun cu mai putin combustibil consumat.
Noul motor SKYACTIV-D, pe motorina, stabileste la randul sau un record in ceea ce priveste raportul de compresie, 14.0:1 fiind cel mai scazut inregistrat vreodata pentru un motor diesel. Acest lucru determina o scadere a consumului de combustibil cu 20% si totodata o ardere mai eficienta. Fara sa necesite tratarea costisitoare a emisiilor pentru a reduce nivelul de noxe, Mazda SKYACTIV-D va respecta normele Euro 6. O turbina in doua trepte asigura un raspuns fidel si liniar la orice viteza si creste nivelul cuplului furnizat la turatii reduse, dar si ridicate, pana la 5.200 de rotatii.
In paralel Mazda a dezvoltat si noua cutie automata SKYACTIV-Drive ca parte integranta a tehnologiei SKYACTIV care combina avantajele unei transmisii automate conventionale cu transmisia continua-variabila si a uneia cu dublu ambreiaj. Intervalul de blocare mult largit creste eficienta convertizorului de cuplu, imbunatateste eficienta transferului de cuplu si ofera o senzatie de condus similara cu cea a unei transmisii manuale. Noua SKYACTIV-Drive faciliteaza si un consum de combustibil redus cu pana la 7% comparativ cu transmisia automata utilizata in prezent.
Noua SKYACTIV-MT reprezinta o cutie de viteze manuala foarte usoara si compacta, ce prezinta un nivel redus al frecarii interne cu efect direct al scaderii consumului de combustibil. Dimensiunea compacta permite o arhitectura eficienta a autovehicului, in timp ce cursa scurta si senzatia de schimbare facila a vitezelor sunt preluate parca de la o masina sport.
Mazda este convinsa ca reducerea greutatii autovehiculului reprezinta cheia scaderii consumului si a emisiilor de CO2. Un rol esential in acest proces il va avea noua structura de caroserie SKYACTIV-Body si platforma vehiculului SKYACTIV-Chassis. Noua structura este cu 8% mai usoara si cu 30% mai rigida. Aceasta confera un nivel ridicat de siguranta si o manevrabilitate ridicata a autovehiculului. Reducerea masei a fost realizata prin intermediul cresterii cantitatii de aliaje de otel de inalta duritate si prin optimizarea materialelor de imbinare. Sasiul SKYACTIV va dispune de o suspensie nou dezvoltata, cu 14% mai usoara decat cea curenta si care ofera o manevrabilitate precisa si un confort ridicat.
Mazda Motor Corporation anunta primele informatii oficiale despre trenurile de rulare de generatie noua ale companiei, denumite SKYACTIV. Acestea includ motoare, transmisii, caroserii si platforme complet noi, care vor fi lansate incepand cu 2011 si vor facilita reduceri semnificative ale consumului de combustibil si ale emisiilor de CO2 pentru toate modelele Mazda. Acest proces se va concentra pe strategia de reducere a greutatii ca si valoare de baza a brand-ului, in paralel cu optimizarea tehnologiilor trenurilor de rulare conventionale. In cadrul unor etape viitoare vor fi introduse si tehnologii de crestere a eficientei cum sunt sistemul de frane regenerative si sistemele hibrid. Obiectivul Mazda este de a scadea consumul de combustibil la nivelul intregii game cu 30% pana in 2015 raportat la media din 2008.
Motorul SKYACTIV-G pe benzina, spre exemplu, va obtine un nivel al consumului de combustibil comparabil cu cel al sistemelor hibrid. Motorul cu injectie directa de inalta eficienta va avea un raport de compresie de 14.0:1, cea mai mare atinsa vreodata de un motor de serie pe benzina. Acesta permite motorului sa utilizeze cu 15% mai putin combustibil si contribuie la o crestere a cuplului cu 15%. Un cuplu mai ridicat la viteze mici si medii va insemna un raspuns mai bun cu mai putin combustibil consumat.
In paralel Mazda a dezvoltat si noua cutie automata SKYACTIV-Drive ca parte integranta a tehnologiei SKYACTIV care combina avantajele unei transmisii automate conventionale cu transmisia continua-variabila si a uneia cu dublu ambreiaj. Intervalul de blocare mult largit creste eficienta convertizorului de cuplu, imbunatateste eficienta transferului de cuplu si ofera o senzatie de condus similara cu cea a unei transmisii manuale. Noua SKYACTIV-Drive faciliteaza si un consum de combustibil redus cu pana la 7% comparativ cu transmisia automata utilizata in prezent.
Noua SKYACTIV-MT reprezinta o cutie de viteze manuala foarte usoara si compacta, ce prezinta un nivel redus al frecarii interne cu efect direct al scaderii consumului de combustibil. Dimensiunea compacta permite o arhitectura eficienta a autovehicului, in timp ce cursa scurta si senzatia de schimbare facila a vitezelor sunt preluate parca de la o masina sport.
Mazda este convinsa ca reducerea greutatii autovehiculului reprezinta cheia scaderii consumului si a emisiilor de CO2. Un rol esential in acest proces il va avea noua structura de caroserie SKYACTIV-Body si platforma vehiculului SKYACTIV-Chassis. Noua structura este cu 8% mai usoara si cu 30% mai rigida. Aceasta confera un nivel ridicat de siguranta si o manevrabilitate ridicata a autovehiculului. Reducerea masei a fost realizata prin intermediul cresterii cantitatii de aliaje de otel de inalta duritate si prin optimizarea materialelor de imbinare. Sasiul SKYACTIV va dispune de o suspensie nou dezvoltata, cu 14% mai usoara decat cea curenta si care ofera o manevrabilitate precisa si un confort ridicat.
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (13)
Poze Mazda SKYACTIV
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (5)
-
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
-
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
-
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
-
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
-
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei



Publicat în categoria: Inovatii auto
DATA PUBLICĂRII: 25 Noiembrie 2011