Premiera revolutionara: noua familie de motoare BMW Efficient Dynamics

Tehnologia BMW TwinPower Turbo.
Tehnologia BMW TwinPower Turbo ocupa o pozitie importanta in efortul continuu de reducere a consumului si a emisiilor. In viitorul apropiat toate modelele BMW vor fi echipate cu motoare care dispun de aceasta tehnologie. Termenul "TwinPower" desemneaza combinatia intre controlul variabil al admisiei, pe de-o parte, si cea mai noua tehnologie de injectie, pe de alta parte. Modulele inteligente care reglementeaza tehnologia includ sistemul de control continuu variabil al axelor cu came, (double) Vanos, sistemul de gestiune variabila a supapelor de admisie VALVETRONIC si geometria variabila a turbinei de la turbocompresoarele motoarelor diesel.
Acestea sunt completate de sistemul de injectie directa High Precision Injection pentru motoarele pe benzina si de sistemul de injectie directa Common Rail pentru propulsoarele diesel. Al treilea element al acestui concept tehnologic consta in supraalimentare. Aceasta permite unui motor BMW TwinPower Turbo sa fie alimentat cu un turbocompresor simplu, turbocompresoare duble, turbocompresor twin scroll sau cu trei unitati turbo. Un punct central este VALVETRONIC - sistemul de control al alimentarii -, un diferentiator important al tehnologiei TwinPower Turbo. Spre deosebire de un sistem conventional de control al alimentarii legat direct de pedala de acceleratie, VALVETRONIC reactioneaza inteligent prin varierea deschiderii supapelor pentru un amestec optim aer-combustibil.
VALVETRONIC: control variabil al supapelor la admisie. VALVETRONIC, sistemul de control variabil al supapelor, este o tehnologie inovatoare pentru controlul alimentarii (neinfluentat de acceleratie) la motoarele pe benzina, pe care BMW Group o utilizeaza cu numeroase beneficii din 2001. Acest sistem, disponibil exclusiv la BMW, a fost imbunatatit continuu si reprezinta solutia perfecta pentru modulele motoare ale viitorului. Cea mai noua generatie a sistemului VALVETRONIC foloseste un mecanism de mare precizie controlat electronic pentru a varia deschiderea supapelor de admisie.
Rezultatul: deoarece reglarea masei de aer necesar are loc in interiorul motorului, consumul si pierderile de acceleratie in ciclul de incarcare pot fi reduse la minimum. Astfel, motorul raspunde mai bine, pentru ca, spre deosebire de propulsoarele cu control conventional al alimentarii, admisia raspunde independent de apasarea acceleratiei si asigura ca presiunea este constanta in galeria de admisie, fiind astfel eliminate intarzierile cand conducatorul are nevoie brusca de putere.
Un concept verificat cu potential important: nu il opri - controleaza-l. Spre deosebire de alte abordari, sistemul VALVETRONIC ofera beneficii in ceea ce priveste eficienta, inclusiv o reactie mai buna a motorului si o dezvoltare mai buna a cuplului de-a lungul intregului interval de turatii. Sistemul de control al alimentarii, neinfluentat de acceleratie, actioneaza ca un variator, ceea ce afecteaza in egala masura toti cilindri; motorul continua sa functioneze cursiv, iar proprietatile acustice raman neschimbate, ceva ce nu se poate spune despre dezactivarea cilindrilor.
Principiul "control in loc de oprire" are ca rezultat un consum minim de combustibil si un nivel redus al emisiilor, pe fondul unei dinamici maxime, a unui confort deosebit si a unei furnizari superioare a puterii. In plus, aceasta tehnologie detinuta de BMW poate fi utilizata la motoare de diferite capacitati si puteri. Pe scurt, aceste module noi de motoare situeaza BMW Group in pozitia de a configura motoarele de o anumita capacitate, oferind solutia ideala pentru fiecare aplicatie individuala.
Noua familie de motoare cu propulsorul BMW TwinPower Turbo de 1,5 litri.Din moment ce tehnologia BMW TwinPower Turbo poate fi integrata in motoare cu orice capacitate si orice numar de cilindri, este sistemul ideal pentru viitoarea familie de motoare Efficient Dynamics. Unul dintre primii membri este motorul BMW TwinPower Turbo de 1,5 litri. Acest motor compact, cu cilindri dispusi in linie, detine toate caracteristicile pentru care sunt renumite toate propulsoarele BMW si se distinge printr-un grad ridicat de dinamism si eficienta. Caracteristicile specifice unui motor cu trei cilindri sunt si mai evidente - abilitatea de a urca in turatii, reactii spontane si o acustica sportiva si dinamica.
Consum deosebit datorita designului usor, compact si cu frecare redusa.Motorul BMW TwinPower Turbo de 1,5 litri se bucura de un consum redus semnificativ datorita frecarii interne reduse. Ca urmare a intervalelor lungi de aprindere, ciclul de incarcare poate fi adaptat special pentru a se potrivi nevoilor conducatorului, astfel ca furnizeaza cuplu ridicat la turatii joase, dar si o reactie rapida. In acest scop, noul motor cu trei cilindri utilizeaza cea mai noua generatie a sistemului de injectie directa High Precision Injection si sistemul de control variabil al supapelor VALVETRONIC.
"Jumatatea unui motor cu sase cilindri" functioneaza foarte cursiv.
Caracteristicile de vibratie sunt la fel de impresionante precum dimensiunile compacte si constructia usoara a motorului. Pentru aceasta, unitatea cu trei cilindri are o serie de caracteristici comune cu confratele cu sase cilindri dispusi in linie. Utilizarea unui albore de contraechilibare si a unui amortizor de vibratii elimina vibratiile chiar si in turatii joase pentru un comportament foarte rafinat, asmenator cu cel al agregatului cu sase cilindri.
Acustica motorului cu trei cilindri - emotionala si dinamica.
Pe langa abilitatea de a urca in turatii si raspunsul placut, acustica emotionala a motorului are o contributie importanta asupra experientei condusului. Pentru ca frecventa sunetului unui motor cu trei cilindri creste cu 50% mai repede decat cea a variantei cu patru cilindri, motorul este perceput ca fiind extrem de vivace si sportiv.
Noua familie de motoare in detaliu.
Orientata spre viitor, strategia BMW Group cu privire la motoare este elementul ce sta la baza reducerii consumului si emisiilor CO2. In prezent, tehnologia BMW TwinPower Turbo este utilizata la motoarele diesel si pe benzina cu diferite puteri si capacitati. Prin introducerea noii familii de motoare Efficient Dynamics, aceasta tehnologie devine trasatura comuna a ambelor tipuri de motoare, cu trei, patru sau sase cilindri. Prin dezvoltarea componentelor aditionale care pot fi utilizate si la motoarele pe benzina, si la cele diesel, BMW Group mareste constant numarul de piese comune din cadrul familiei. In acest mod, solutiile tehnice de la actualele sau viitoarele versiuni pot fi utilizate la toate motoarele, indiferent de numarul de cilindri, metoda de ardere si putere.
Sinergie maxima prin sistemul modular de motoare BMW.
Baza noii familii de motoare este un principiu comun de design pentru versiunile cu cilindri dispusi in linie. Motorul de baza este format din module optimizate de cilindri, fiecare cilindru cu capacitatea de de 500 cmc. In consecinta, noul motor cu trei cilindri are o capacitate de 1,5 litri, cel cu patru cilindri are 2,0 litri, iar cel cu sase cilindri 3,0 litri. Puterea dezvoltata de fiecare cilindru variaza intre 30 si 55 kW (la un cuplu maxim de 60-80 Nm) pentru motoarele pe benzina, iar versiunile diesel furnizeaza intre 20 si 45 kW (75-110 Nm).
Numeroase similitudini intre motoarele pe benzina si cele diesel.
Asemanarile structurale intre motoarele pe benzina si cele diesel includ distanta dintre cilindri, carterul din aluminiu, designul axului de echilibru, aranjamentul lantului de distributie, amplasarea suruburilor chiulasei si invelisul de pe suprafata alezajului. Per total, numarul de repere identice utilizate la motoarele alimentate cu acelasi timp de combustibil creste la 60%, in timp ce nivelul asemanarilor structurale intre motoarele pe benzina si cele diesel este de aproximativ 40%. Si mai multe beneficii sunt oferite de interfetele standardizate.
Pe langa punctele identice de prindere a motorului, acestea sunt, in principal, interfetele la circuitul de racire, galeriile de admisie si evacuare, dar si sistemele de incalzire si aer conditionat. Comparativ cu actualele modele, numarul de combinatii posibile in aceste domenii a scazut aproape la jumatate. In final, toate motoarele au aceleasi parti "reci" la admisie si "fierbinti" la evacuare. Din acest motiv, motoarele cu trei si cu patru cilindri din noua familie sunt potrivite atat pentru dispunere longitudinala, cat si transversala la viitoarele modele BMW si MINI.
Dezvoltare decisiva, productie flexibila, calitate premium.In viitor, datorita noului motor modular, BMW Group va putea sa produca propulsoare cu trei, patru, respectiv sase cilindri care vor furniza performante diferite, fiecare adaptat perfect la automobilul respectiv. Rezultatul va fi un volum mai mare, ceea ce va duce la economii semnificative in dezvoltare si in productie. In plus, nivelul ridicat de componente comune faciliteaza dezvoltarea unor versiuni suplimentare de motoare, care apoi vor putea fi produse accesibil intr-un timp scurt, chiar si in volume relativ mici.
In premiera, motoarele pe benzina si diesel care apartin acestei game noi pot fi produse impreuna, in acelasi timp, in uzinele de propulsoare ale BMW Group. Pentru aceasta, chiar si fluctuatiile cererii pe termen scurt sau noile evolutii ale pietei pot fi abordate flexibil, cu mare succes.
-
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Modul confort audi a4 (8k2, b8) [fabr 2008-2015] 8t0959793q 90 Lei
Dezmembrez skoda superb 2 (3t) 2008 - 2015 1.4 tsi caxc( cp:...
Covorase auto volvo v90 2016-prezent frogum 3d 399 Lei
-
Bujie incandescenta ford / peugeot / citroen 21864 ( lichidare... 40 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
Usa usi portiera portiere dreapta fata dezechipata cu defect... 149.99 Lei
-
Motor ford focus 2 1.6 benzina 2006 peugeot 307 407 3500 Lei
Amortizor soc spate dreapta bmw seria 5 e39 [1995 - 2000]... 82 Lei
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
-
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
-
Suport bara stabilizatoare dreapta 4f0199352e audi a6 4f/c6... 110 Lei
Furtun apa 46349131 2.2d fiat ducato euro 6 46352348 200 Lei
Broasca capota motor bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007] touring... 174 Lei
-
Chiuloasa completa originala yamaha mbk minarelli 125 150... 600 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
Teava intercooler audi a6 allroad 3.0 tdi - (2006 2011) 80 Lei
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
-
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
Dezmembrez motor piaggio ciao bravo si grillo boxer ambielaj 10 €
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Capota hyundai ix35 lm 2010 800 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei


