Sasiu SuperSport pentru modelele Opel Insignia cu tractiune fata

Sasiu SuperSport pentru modelele Opel Insignia cu tractiune fata
Opel utilizeaza pentru prima oara sasiul SuperSport de inalta performanta pentru autovehiculele Insignia echipate cu sistem de tractiune pe puntea fata.
Distribuie pe Facebook

Doua variante Insignia, pe benzina si diesel, cu tractiune pe puntea fata (FWD) vor fi prevazute cu un pachet pentru sasiu format din suspensia HiPerStrut (High Performance Struts), frane Brembo si reglat in conformitate cu setarile OPC (Opel Performance Center). Aceasta combinatie de sasiu era disponibila anterior exclusiv pentru modelul sportiv Insignia OPC si variantele Insignia cu tractiune integrala, care sunt prevazute cu diferentiale autoblocante electronice (e-LSD) de optimizare a tractiunii si stabilitatii pentru a distribui cuplul conform necesitatilor.

Sasiul poate fi acum comandat si in combinatie cu variantele cu tractiune pe puntea fata ale modelului echipat cu motor diesel 2.0 CDTI de 118 kW / 160 cp si ale modelului cu motor pe benzina supraalimentat de 2 l, cu o putere de 162 kW / 220 cp. Sistemul FlexRide care ofera 3 moduri de functionare (Standard, Tour si Sport), care adapteaza parametrii de amortizare, de directie si de acceleratie ai autovehiculului prin simpla apasare a unui buton.

Pachetul pentru sasiu SuperSport include suspensia fata HiPerStrut (High Performance Struts), in combinatie cu franele Brembo, extrem de eficiente. Aceste frane sunt prevazute cu discuri perforate transversal, de mari dimensiuni (355 x 32 mm), etriere cu patru pistoane din aluminiu de inalta rezistenta si placute de frana de inalta performanta. Discurile de frana flotante din material compozit (aluminiu-fonta) dezvoltate special sunt formate dintr-un rotor de frana din fonta si un clopot de disc din aluminiu.

Suspensia HiPerStrut, utilizata pentru prima data pe Insignia OPC, marcheaza o evolutie semnificativa fata de suspensia fata MacPherson standard pe Insignia. Aceasta optimizeaza aderenta pe carosabilul umed sau uscat si permite aplicarea unei puteri mai mari in timpul virajelor.

In timp ce suspensia utilizeaza aceleasi puncte de montare precum celelalte variante Insignia, unghiul de inclinare al pivotului a fost redus de la 13 la 9 grade, scurtand asadar lungimea fuzetei cu o valoare cuprinsa intre 23 - 44 mm. Fiecare dintre aceste valori le permite soferilor sa se bucure suplimentar de puterea oferita de modelul Insignia. Reducerea unghiului de inclinare al pivotului contribuie la reducerea alunecarii rotilor in viraje, permitandu-le rotilor din fata sa mentina o aderenta mai buna in timpul virajelor, intarziind astfel aparitia subvirarii. Lungimea mai scurta a fuzetei reduce semnificativ fenomenul de miscare violenta a volanului provocata de cuplul ridicat la acceleratia brusca si optimizeaza rezistenta la fenomenul de miscare necontrolata a volanului in viraje pe teren accidentat.
De la lansarea sa, modelul Opel Insignia a primit numeroase premii nationale si internationale, inclusiv prestigioasa distinctie "Car of the Year - Masina Anului 2009". Clientii au confirmat acest succes printr-o cerere impresionanta - de la lansarea sa din 2008 si pana in prezent, s-au vandut peste 500.000 de unitati ale celui mai performant model al marcii.
Distribuie pe Facebook
mai multe