Brigada Rutiera Bucuresti si Mercury360 ii invata pe cei mici ca strada nu e de joaca

Brigada Rutiera Bucuresti si Mercury360 ii invata pe cei mici ca strada nu e de joaca
Incepand cu luna octombrie, Brigada Rutiera Bucuresti a demarat campania de prevenire a accidentelor pietonale "Inocenta", realizata de Mercury360. Deja lansata in scolile primare, campania va continua pana in vara lui 2013 si va include actiuni de informare si educare adresate copiilor, dar si materiale de comunicare dedicate parintilor si profesorilor.
Distribuie pe Facebook

Ideea campaniei s-a conturat pe baza imaginatiei copiilor, care poate transforma orice obiect in unul fantastic, dar nu il poate inzestra cu atribute pe care cei mici nu le cunosc. Cand vine vorba de masini, imaginatia copiilor este limitata numai de realitatea accidentelor carora le cad victime chiar din joaca de care le este captata atentia.

Vizualul campaniei ilustreaza gandurile de joaca ale unui copil, intrerupte brusc de realitatea unui accident de masina care pune capat oricarui vis copilaresc, oricat de frumos. Acesta va fi prezent in scoli, ca poster, dar si in mai multe publicatii, ca macheta de presa, vizand parintii si profesorii care pot relationa usor cu mesajul campaniei, dar, mai ales, pot preveni accidentele in care sunt implicati copii.

Brigada Rutiera Bucuresti si Mercury360 ii invata pe cei mici ca strada nu e de joaca

"Cred ca aceasta este latura cea mai frumoasa a meseriei de politist rutier, posibilitatea de a invata copiii, inca de la varste fragede, acele minime notiuni de educatie rutiera care ii feresc, in calitate de mici participanti la trafic, de accidentele rutiere. Este incredibil sa ii vezi cat de pasionati sunt de ceea ce le explica politistul rutier si cat de impresionati sunt de uniforma." (comisar sef de politie Nicu Dragos, seful Brigazii Rutiere Bucuresti)

"Ne-am dat seama ca ar trebui sa schimbam putin unghiul de abordare. Sa vorbim atat soferilor neatenti, cat mai ales celor care au responsabilitatea de a-i face pe cei mici atenti la randul lor. Ne-a placut sa intram in universul copiilor, iar gandul ca ii putem ajuta intr-o situatie atat de serioasa, ne-a facut sa ne bucuram de fiecare moment in care am lucrat la campanie." (Daniel Strugariu, art director/ilustrator proiect).

"Noi suntem obisnuiti sa vorbim pe limba copiilor de la alte campanii foarte dragi noua, dar pana acum nu a trebuit chiar sa gandim expresiv din punctul de vedere al unui pusti de cativa ani. Ne-am jucat in culori si cuvinte, iar rezultatul ne bucura foarte mult." (Ruxandra Papuc, copywriter).

Brigada Rutiera Bucuresti si Mercury360 ii invata pe cei mici ca strada nu e de joaca

Materialele de comunicare sunt bilingve intrucat sunt folosite si in scoli cu predare in limba engleza, targetul campaniei ridicandu-se astfel la sute de copii, elevi ai scolilor primare din Bucuresti.

Din partea Mercury360 au participat la dezvoltarea campaniei: Liviu Turcanu (Creative Director), Ruxandra Papuc (Copywriter), Daniel Strugariu (Art Director si Ilustrator), Adrian Ion (DTP).

Din partea Brigazii Rutiere Bucuresti, echipa care gestioneaza implementarea campaniei este formata din politisti rutieri din cadrul Biroului Educatie Rutiera si serviciilor de dirijare.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Legislatie Auto DATA PUBLICĂRII: 26 Noiembrie 2012