260 de cai germani in actiune: Test de acceleratie cu noul Opel Insignia 2.0 Turbo AWD

260 de cai germani in actiune: Test de acceleratie cu noul Opel Insignia 2.0 Turbo AWD
  • Noul Opel Insignia este disponibil la vanzare in numeroase motorizari
  • Versiunea de top ofera un benzinar turbo de doi litri si 260 de cai putere
  • Fisa tehnica mai include si un sistem 4x4 cu vectorizare a cuplului
Trimite unui prieten

Esti curios sa afli de cate secunde are nevoie versiunea de top a noului Opel Insignia Grand Sport pentru a accelera de la 0 la 100 de kilometri pe ora? Atunci ai nimerit exact la locul potrivit, in momentul potrivit.

Dezvelita in fata publicului larg chiar la inceputul acestei luni, cu ocazia Salonului Auto desfasurat la Geneva in perioada 9 - 19 martie, cea de-a doua generatie a modelului Opel Insignia vine la pachet alaturi de o gama variata de propulsoare turbo pe benzina si motorina.

Asa cum precizam inclusiv la momentul respectiv, printre optiunile de motorizare puse la dispozitia clientilor se numara si o unitate turbo cu patru cilindri in linie si capacitate de 1.998 de centimetri cubi, sinonima cu un total de 260 de cai putere (la 5.300 rpm) si 400 Nm.

Vestile bune continua in cazul de fata cu o transmisie automata in opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala cu vectorizare a cuplului, acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora realizandu-se intr-un timp de numai 7.3 secunde, potrivit primelor informatii oficiale.

Intr-un final, aceeasi fisa tehnica a noului Insignia 2.0 Turbo AWD mai anunta si o viteza maxima limitata la 250 km/h, plus un consum mediu de carburant de 8.6 litri la 100 de kilometri - care corespunde unor emisii de dioxid de carbon de 197 de grame per km.

Cel mai ieftin exemplar al respectivului automobil german, cu motorizarea de 260 de cai putere si 400 Nm, porneste de la 41.500 de euro si ofera inclusiuv jante pe 18 inch, sasiu FlexRide, stopuri LED, navigatie, sistem audio Bose, aer conditionat s.a.m.d.

Trimite unui prieten