A intrat in productia de serie si nimic n-o mai poate opri. Imagini de pe linia de asamblare cu noua Skoda Octavia Facelift

A intrat in productia de serie si nimic n-o mai poate opri. Imagini de pe linia de asamblare cu noua Skoda Octavia Facelift
  • A intrat in productia de serie si nimic n-o mai poate opri
  • Imagini de pe linia de asamblare cu noua Skoda Octavia Facelift
Trimite unui prieten

Disponibila in schimbul unei sume minime de 30.730 de euro, respectiva masina isi intampina clientii in trei variante diferite de motorizare. Plus doua versiuni de echipare, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana.

Prezentata intregii planete in urma cu mai bine de doua luni - inca de la finalul iernii trecute, cea mai recenta iteratie a popularei Octavia a revenit, de curand, sub lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: Skoda a anuntat, chiar la sfarsitul acestei saptamani, debutul productiei de serie, proces ce se desfasoara la uzina companiei din Mlada Boleslav, Cehia, asa cum se mentioneaza in cadrul unui comunicat oferit presei de specialitate.

Skoda Octavia Facelift - Productie

Comercializata la preturi cuprinse intre numai 30.730 si 42.390 de euro, inainte de a lua in considerare costul eventualelor optionale, respectiva masina de dimensiuni compacte poate fi comandata - la momentul actual, in doar trei variante diferite de motorizare. Cu versiunea entry-level punand la dispozitia cumparatorilor o unitate turbo cu patru cilindri in linie si capacitate de 1.498 de centimetri cubi - pe benzina, gandita sa livreze rotilor, prin intermediul unei cutii manuale in sase trepte, undeva in jurul a 116 cai putere, plus 220 de Newton-Metri, conform fisei cu specificatii de ordin tehnic, mai mult ori mai putin surprinzator.

Asa se face ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi - cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval de circa 10.4 secunde, in timp ce viteza maxima nu depaseste 203 kilometri pe ora. Cat despre consumul de carburant, cea mai accesibila Skoda Octavia Facelift inghite - in medie, aproximativ 5.2 litri la 100 de kilometri, asa cum se precizeaza in documentul adus si anterior in discutie.

Unitatea turbo cu patru cilindri in linie si capacitate de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, intalnita pe varianta de baza se va vinde inclusiv intr-o versiune dotata cu tehnologie mild-hybrid - la 48 de volti. Caracterizata de nici mai mult, nici mai putin de 150 de cai putere, plus 250 de Newton-Metri, total trimis rotilor prin intermediul unei cutii automate in sapte trepte - cu dublu ambreiaj, aceasta va solutiona eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in 8.5 secunde, valori insotite de viteza de top de 229 de kilometri pe ora si un consum mediu de carburant de 4.9 litri la 100 de kilometri.

Noua Octavia este oferita si intr-o configuratie 2.0 TDI, comercializata de compania Skoda in doua optiuni diferite de performanta: fie cu numai 116 CP, pentru un 0 - 100 km/h intr-un interval de zece secunde, fie de 150 CP - pentru un 0 - 100 km/h intr-un timp de doar 8.5 secunde. In functie de alegerea finala, meniul standard al vehiculului de segment C poate gazdui - important de adaugat, si blocuri optice cu tehnologie LED.

Skoda Octavia Facelift

Skoda Octavia Facelift

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (59) Poze Skoda Octavia Facelift