A renuntat la plafon si arata mai bine ca niciodata. Astea sunt primele poze oficiale cu noul Mercedes-AMG GT Roadster

A renuntat la plafon si arata mai bine ca niciodata. Astea sunt primele poze oficiale cu noul Mercedes-AMG GT Roadster
  • Mercedes a publicat primele poze oficiale ale noului GT Roadster
  • Nemtii aduc la Salonul Auto de la Paris GT-ul Roadster si GT C-ul
  • Preturile ambelor versiuni vor fi facute publice in toamna anului viitor
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Mercedes-Benz au publicat primele poze oficiale cu noul GT Roadster. Acesta va debuta alturi de varianta GT C la Salonul Auto de la Paris de la finalul acestei luni.

Salonul Auto de la Paris este unul dintre cele mai importante saloane unde constructorii de automobile isi prezinta in fiecare an cele mai noi creatii. La evenimentul de anul acesta, constructorul german de automobile Mercedes-Benz a declarat ca va fi prezent, printre altele, cu doua noi versiuni ale modelului GT. Este vorba despre mult asteptatele GT Roadster si GT C, ce promit inca de pe acum ca vor impresiona audienta.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Pornim din capul locului prin a va spune ca ambele versiuni au imprumutat cate ceva de la "nebunia" numita GT R. In timp ce AMG-ul GT Roadster renunta la plafon si adauga cativa cai in plus, versiunea GT C, pe langa ca renunta la plafon, stoarce mult mai multa putere din uriasul V8 de 4.0 litri biturbo.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Ca sa fim mai exacti, GT-ul Roadster vine cu 469 de cai putere si 630 Nm cuplu, cu 13 cai in plus fata de varianta standard. Desigur, ati fi tentati sa spuneti ca nu este foarte mult, dar avand in vedere ca ajunge de la 0 la 100 de km/h in 3.9 secunde, adica un timp similar cu varianta coupe, este mai mult decat suficient.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Dupa cum spuneam mai sus, GT C-ul se anunta a fi vedeta principala cu ai sai 550 de cai putere si 680 Nm cuplu. Aceste cifre se traduc prin 47 de cai in plus fata de varianta coupe, si o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 3.7 secunde.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C RoadsterMercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Pentru a tine pasul cu noile configuratii de putere, inginerii germani au reprogramat transmisia Speedshift cu dublu ambreiaj, astfel ca prima viteza are acum un raport mai mare, iar ultima, cea de-a 7-a, un raport mai mic. Tabloul este completat de sistemul de evacuare AMG Performance Exhaust, de sistemul activ de directie pentru puntea spate imprumutat de la GT R, iar aripile spate sunt cu 2 centimetri mai late pentru a face loc rotilor care sunt acum mai mari.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Tot de la fratele sau mai mare si mai puternic, Mercedes-ul AMG GT Roadster imprumuta si sistemul de management al fluxului de aer, cu alte cuvinte, acele clapete montate in spatele grilei. Acestea raman inchise la viteze mici, dar se deschid atunci cand stilul de condus devine mai sportiv.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C RoadsterMercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Piesa de rezistenta a intregului model este desigur, plafonul retractabil, care sta pe o structura usoara produsa din magneziu, otel si aluminiu, pentru a nu adauga prea multe kilograme la masa totala a masinii. Cel putin deocamdata acesta este unul de tip "soft top", poate fi comandat in trei nuante (bej, negru sau rosu) si poate fi operat pana la o viteza de 50 de km/h.

Mercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster

Constructorul german a declarat ca preturile pentru noul GT Roadster si GT C vor fi dezvaluite de-abia in toamna anului viitor, cand primele exemplare vor si ajunge in showroom-urile din intreaga lume.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (22) Poze Mercedes-AMG GT Roadster si GT C Roadster
mai multe