ACESTA este noul Audi A6! Rivalul modelelor BMW Seria 5 si Mercedes E-Class vine cu TREI ECRANE color in bord. Cum arata in realitate

ACESTA este noul Audi A6! Rivalul modelelor BMW Seria 5 si Mercedes E-Class vine cu TREI ECRANE color in bord. Cum arata in realitate
In plus, din peisaj nu lipsesc nici suspensia adaptiva, pe aer, plafonul panoramic cu transparenta reglabila ori directia integrala, dupa cum reiese si din comunicatul disponibil presei de profil.
Trimite unui prieten

Se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, acolo unde lista atractiilor principale include atat o lungime de 4.999 de milimetri, cat si un ampatament de 2.923 de milimetri, insa nici farurile cu matrice de LED-uri, servite alaturi de lumini de zi configurabile, jantele cu un diametru de pana la 21 de inch, stopurile condimentate cu banda iluminata nu vor trece intocmai neobservate. Conceput special pentru a concura impotriva lui BMW Seria 5 si Mercedes E-Class, noul Audi A6, model comercializat, pentru moment, exclusiv intr-o versiune Avant, isi mai intampina potentialii cumparatori impreuna cu trei display-uri color in bord, cu o diagonala de pana la 11.9 inch, cu fata scaune reglabile electric, cu functii de incalzire, racire, memorie, masaj, cu o bancheta spate rabatabila fractionat, cu un sistem audio de inalta fidelitate, o instalatie de climatizare cu control pe patru zone al temperaturii, afisaj pe parbriz cu realizate augmentata.

De la orizont nu lipsesc, de altfel, nici suspensia adaptiva, pe aer, plafonul panoramic cu transparenta reglabila. Sau directia integrala, dupa cum reiese si din comunicatul pus la dispozitia jurnalistilor de specialitate.

Varianta Avant a noului A6 a mai pregatit si trei motoare diferite, clientii modelului proiectat special pentru a concura cu BMW Seria 5 si Mercedes E-Class avand de ales intre doua unitati pe benzina si una pe motorina, dupa cum urmeaza:

• un I4 TFSI de 2.0 litri, cu 204 CP si 340 Nm, sinonim cu un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 8.3 secunde, o viteza de top de 240 km/h, un consum mediu de carburant de 7.1 - 8.0 litri la 100 km;

• un V6 TFSI de 3.0 litri, cu 367 CP, 550 Nm si tehnologie MHEV la 48V, sinonim cu un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 4.7 secunde, o viteza de top de 250 km/h, un consum mediu de carburant de 6.9 - 7.8 litri la 100 km;

• un I4 TDI de 2.0 litri, cu 204 CP, 400 Nm si tehnologie MHEV la 48V, sinonim cu un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 7.9 secunde (7.0 secunde cu quattro), o viteza de top de 240 km/h (238 km/h cu quattro), un consum mediu de carburant de 5.0 - 5.7 litri la 100 km (5.1 - 5.9 litri la 100 km cu quattro).

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 10 Martie 2025