Adio Bugatti Veyron! Productia a incetat definitiv.

Adio Bugatti Veyron! Productia a incetat definitiv.
Hipercarul suprem Bugatti Veyron a apus. Mai precis, toate cele 300 de exemplare pe care si le-au propus sa le fabrice maestrii grupului VAG, le-au fabricat si le-au vandut. Acum 2 zile a fost comandat si achitat ultimul exemplar de Bugatti Veyron. Asa ca pana la un nou model marca Bugatti, ii spunem adio excentricului Veyron!
Distribuie pe Facebook

In cadrul Salonului Auto de la Geneva a fost vandut si ultimul Veyron Super Sport. Conform oficialilor din standul Bugatti, toate cele 30 de exemplare de SS au fost vandute, iar altele nu se vor mai fabrica. Dintre cele 30 de Super Sport, cele 5 masini portocalii cu negru "World Record Edition" au fost si ele vandute.

"Banalul" Veyron, in varianta lui coupe sau cabrio, a numarat restul productiei pana la cele 300 de exemplare fabricate si vandute de Bugatti. Chiar daca pretul colosal nu a fost pentru toata lumea, a durat 6 ani pentru ca toate exemplarele sa fie vandute. Poate si din cauza crizei, poate si din cauza ca valoarea acestui model a scazut in ultimii ani, cert este ca pentru un numar atat de mic, 6 ani inseamna mult.

Asadar, amatorii de masini puternice si speciale trebuie sa priveasca in alta parte. De exemplu la Pagani, unde este deja disponibil modelul Huayra, sau spre Koenigsegg, pentru a cumpara modelul Agera R. Insa Veyron este doar unul si asa va si ramane. Cu performante de neegalat si recorduri greu de doborat, aceasta masina va ramane o piatra de hotar in industria masinilor.

Insa piata Super-masinilor se pare ca infloreste. De exemplu, cel mai nou model Ferrari, FF, si-a vandut deja toate exemplarele care urmeaza sa fie produse in 2011. La fel si Lamborghini cu modelul Aventador. Asadar, nu trebuie sa ne miram daca specialistii grupului VAG lucreaza deja la un nou Veyron. Mai puternic, mai spectaculos, mai scump si mai rapid ca orice am vazut pana acum.


Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 8 Martie 2011