1.Din cate am auzit/citit eu despre Bugati ,e ca la fiecare masina pe care o produceau pierdeau bani (exact nu stiu cat) ...
2. Ar fi din cauza obligatiei de a concepe o masina de clasa mica, fiindca motoarele sunt extrem de poluatoare. parerea mea.
Nu cred sa fie de vina punctul 2 . Sunt in grupul VAG , deci problema cu poluarea e rezolvata.
Cat despre punctul 1 , tot timpul am fost sceptic in privinta asta .
Pur si simplu cred ca au oprit productia pentru ca deja nu mai aveau ce editii sa mai tot scoata , aveau nevoie de un model nou , care sper sa apara .
Fara doar si poate una dintre cele mai impresionante masini construite vreodata.
Ce mi se pare mie cel mai pacat este ca din putinele exemplare in 10 ani vor fi doar jumatate din ele. Asta datorita conducatorilor profesionisti,care le fac varza.
chiar acum cand stransesem bani din alocatie,nu mai pot de suparare.cred ca cel mai bun comm la articolul asta ar fi:si ce daca din moment-ul din care exista gt-r
Poti s-o numesti cum vrei tu numai mizerie nu.A fost de la inceput conceput ca un simplu exercitiu de marketing,sau de imagine pt grupul VAG.A rezultat o masina extraordinara,exclus ivista si cu performante greu de egalat daca nu imposibil in momentul de fata(si va rog fara reply-uri cu GT-R&co care au aceleasi performate cu bani putini pt ca nu-i asa).Tot respectul pt oamenii care au stat in spatele acestui proiect(in mod deosebit lui Ferdinand Piëch),pt tehnologia inglobata in acest model.Sunt sigur ca Bugatti (VAG) nu o sa repete isprava datorita crizei financiare,costurilo r de productie,normelor europene,etc.
Pentru mine Veyron intra in categoria celorlalte supercaruri care au pus o piatra de hotar in industria auto(Ferrari F40,Porsche 959,McLaren F1,Lamborghini Miura,etc).A fost si va ramane in istorie una dintre cele mai pueternice,rapide,ex clusivite masini din lume.Adio Veyron!!!
Sa spun sii de ce e o prostie de masina ! Performantele sunt super...DAR...Ca sa isi demonstreze "superioritatea" in materie de "masini" si "motoare" ,Ferdinand Pitch si "ambitia" sa prea mare sa scoata un hyper-car ( fara sa foloseasca un motor imprumutat de la alt super-car de exemplu),au dus la crearea unui COMPROMIS!Daca omu tot nu a avut un motor asa "maret" a alipit 2 V8 de 4 litrii si a rezultat o CARICATURA la propriu,cu 16 cilindrii ,4 turbine si 11 radiatoare!=)):| God!:)) De fapt daca ne intoarcem in istorie motoarele W16 au fost interzise inca din anii 60' cand un Audi ( autounion cum se numea pe atunci)au fost interzise deoarece si-a luat zborul una pe la 400 km/h!:))"IMPETUOSUL" Bugatti Veyron e un Aston Martin Lagonda al anilor 80'( masina facuta fara compromis ca tehnologie si lux) dar care nimeni nu a cuparat-o din cauza pretului enorm si al faptului ca era urata!Asa ca puteti sa ma injurati ...asta e parerea mea si nimeni nu mi-o schimba despre Veyron!
Macar taci din gura daca asta e parerea ta ca spui numai tampenii , toti care au condus masina asta au declarat ca e cea mai tare construita vreodata si acum vi tu care nici macar n-ai vazut-o si ii faci un review complet
na altu idiot. vel0ce tu nici nu-ti permiti nimic din grupul VAG dar vb ca este de rahat. pai normal daca nu au reusit sa-ti cumpere parintii ceva din grupul VAG si te-ai certat cu ei la cutite sa-ti cumpere, si pana la urma nu ai reusit, frustrarea din tine spune ca este de rahat grupul VAG. si eu cand am spus ca ratatul asta de vel0ce a spus ca pt el (ferrari lambo,lexus, etc) sunt masini praf, mai vine si acuma si spune ca bugatti este praf. ooooof cati de ratat pe viata poate fi copilu asta ma.
unde am zis eu ca ferrari este slab mai pilafule?
imi place ferrari si probabil lamborghini mi'ar fi placut mai mult daca nu era in acel grup de *** numit VAG
macar un lucru este sigur... pana a "murit" nu a reusit sa-l intreaca nimeni, a murit "invingator". bravo este cea mai tare si speciala masina din istoria masinilor.
not really , agera R a aparut cand cred ca se mai vindea , so ... e cam devreme sa spui ca nu i-a dat peste basca insa este la fel de devreme sa spun ca poate i-o da . so ... pana apar niste cifre de la koenigsegg ... "a murit ca o masina interesanta" nu ca invigator ... :)
mai baieti, nu mai incurcati merele cu perele, SSC ultimate aero e mai slaba ca veyron super sport, si doar cu o zecime mai buna ca veyron standard, si asta la viteze de peste 400 de km/h, apoi as vrea sa vad cum mergi cu ssc aero la mall la shopping sau la alimentara dupa paine, cum poti sa faci de exemplu cu.... veyron. ca sa nu mai vb de faptul ca veyron este o masina care se poate folosi zi de zi cu interior functional si tot ce mai ai nevoie, pe cand nici ssc ultimate aero nici agera R nu se pot lauda cu asa ceva. apoi, veyron este o masina cu productie de serie, pe cand agera R va fi fabricata de anul asta cel mai probabil, si doar "se crede" ca va depasi recordul veyron, la fel si ssc ultimate aero care urmeaza "se presupune" doar. in concluzie, pana una alta, masinile de care vb voi sunt niste chestii unicate care vor avea cateva exemplare, pe cand veyron este o masina complet functionala, folosibila zi de zi, si de serie. noroc.
eu tot nu inteleg cum vreti sa le creasca pretu daca se vand la licitatii la mai putin de jumatate din pretu de achizitie,si fiti siguri ca in urmatorii 5 10 ani o sa iasa alte masini care o sa fie mai bune si mai rapide decat aceasta,asta o sa fie de domeniul trecutului,asta e i sa dus vremea. peste 5 10 ani eu cred ca o sa se vanda cu 3-400K daca nu si mai jos oricat de serie limitata ar fi ea.vin alte tehnologii.
nu este obligatoriu sa se ieftineasca.sunt masini care sunt foarte vechi si au niste preturi astronomice care sunt in expozitia colectionarilor cu niste conturi uriase...
acum depinde de masina daca merita sau nu sa ramana in istorie.
hai sa vedem masina peste 50 de ani, iti spun eu ca masina asta nu o sa se vanda ieftin cum se vinde un bmw sau un audi sau unele modele de mercedes, o sa fie chiar scumpa, si dupa 50 de ani 100 o sa fie mai scumpa decat o masina facuta dupa 50,100 de ani. si iau ex atatea masini scumpe de pe vremuri, care acuma costa mai mult decat o masina moderna deci. lasa.
masina asta e facuta la cea mai mare arta,precizie cu cele mai de calitate materiale.daca vor iesi masini mai rapide,asta nu va fi suficient sa detroneze bugatti-ul
Unii dintre voi ati zis-o mai sus: o sa vina alt model. Aia cum ca s-ar pierde bani in urma productiei nu o sa o cred niciodata. E o filozofie de marketing, la fel ca si cu aia ca trebuie sa vrea Ferrari sa le cumperi masiniile.
Oricum e masina de serie care a spart cei 400 km/h, care a avut marketingul corespunzator, si de care stie oricine de la 7 la 70 de ani. Pentru asta merita tot respectul.
Tin sa te dezamagesc...Masina asta nu starneste absolut nici o "pasiune" pentru un impatimit!Ce ca prinde 400 ? aia e atractia voastra?putin ma doare ...oricum pana ajungi la 400 goleste rezervorul ...a facut istorie Veyron in vreun sport?:-?a fost vreun track-car vedeta?nici pe departe ...a fost doar AMBITIA grupului VAG sa scoata si ei ca "smenii" un motor( un compromis pardon) pe o caroserie de W si sa arate lumii intregi cum a vandut Veyron in pierdere!=)) Parca ferrari sau orice alta marca RESPECTATA si care a facut candva istorie nu era in stare sa produca o masina ca Veyron ? ERA ...daor ca, ca sa produci o megalomanie ca asta costa ff multi bani investiti inutil !!!De ce nu a facut grupul VAG ceva in genul lui Pagani ....sau un concurent pt ferrari ...o masina super-agila ...de 1300 kg si de na ....800 cai ( dar obtinuti si ei frumos dintr-un motor " normal" ...motorul lui Veyrion e culmea PROSTIEI ...!genul asta de motor se pune pe Barci ...vapoare ...sau eu stiu ...dar nu pe o masina sport( sau hyper-car) ...cine intelege ce vreau sa zic ...as vrea sa intervina ....si nu imi mai sariti in cap ...innainte sa faceti asta ...mai ganditi si LOGIC!
ba YGD.
1 tu nu sti cum arata un motor de barca, iar pe un vapor nu s epune un motor se pun mai multe si nu se pune motor asa mic ca la bugatti.
2 daca tu crezi ca masina asta nu a facut istorie si nu merita respect... ce sa spun. mie mi se pare ca esti frustrat cu marca bugatti.
intradevar au pierdut multi bani cu bugatti dar a fost cea mai tare masina de pe strazi, plus ca puteai sa o folosesti de zi cu zi, si nu degeaba vb toti de bugatti si nu degeaba vedetele/bogatii, isi cumpara bugatti( brad pitt si etc). asa ca laso moarta
nu il cunosc pe YGD-sef asta dar in cazul asta ii cam dau dreptate, chiar nu starneste pasiune masina asta ,ci doar respect ca e vorba de un monstru w16 ,motor care de altfel nu e chiar asa nou...vezi tu folosim 2 aston martin lagonda, fiind ceva mai vechi, ce incerca sa dispuna de "semi-inima" aia...si se pare ca nu prea a avut succes.e o exagerare de masina dupa parerea mea,un exercitiu putem sa ii zicem.de ce as avea o masina care prinde 400kmh daca eu niciodata nu o sa merg cu viteza aia ca nu am unde?si de ce sa am o masina care dau 1 milion si ceva pe ea si apoi sa ma oftic ca mi-am zgariat bara intr-o bordura?sau ca intra un bou in mine?masina asta nu are savoarea unui ferrari,lamborghini, porsche,pagani si multe altele, pt ca e creat pt snobi eventual care au piwwwwla mica si nu stiu sa dea la cretze si sa iasa si ei in evidenta cu ceva,ca au bani si nu au ce face cu ei.oricum astept de la bugatti sa vina in viitor cu ceva mai savuros de atat si sa imi faca si placere sa il privesc.parerea mea!si ar fi frumos sa o respectati nu sa aruncati cu rahat.
RIP...Veyron nu reprezinta decat un gest de exchibitionism din partea VAG...nimic extraordinar...iar ca valoare de revanzare nu cred ca isi va pastra nicidecum valoarea...nu reprezinta ceva cu adevarat notabil gen McLaren F1 ci o abominatie marca VAG.