Am aflat ce se ascundea sub emblema GSi. Nu era un Astra, ci un Insignia de 260 de cai

Am aflat ce se ascundea sub emblema GSi. Nu era un Astra, ci un Insignia de 260 de cai
  • Opel a lansat noul Insignia GSi
  • Propulsorul de 2.0 litri dezvolta 260 de cai putere
  • Tractiunea este una integrala, cu vectorizarea cuplului
Distribuie pe Facebook

Opel a desfiintat toate speculatiile despre viitorul model care va purta emblema GSi. Contrar asteptarilor, este vorba de un Insignia de 260 de cai putere, care va debuta la Frankfurt in septembrie.

Constructorul german de automobile ne-a luat pe toti prin surprindere si a publicat primele informatii, si desigur imagini, cu modelul care va purta celebra emblema GSi. Nemtii au anuntat invierea acesteia in urma cu cateva ore, insa detaliile erau extrem de putine.

Opel Insignia GSi

Cele mai multe speculatii vorbeau despre un hot-hatch de aproximativ 250 de cai putere, care sa rivalizeze cu Ford Focus ST, Volkswagen Golf GTI, Honda Civic Type R sau cu proaspatul Hyundai i30 N. Insa brand-ul din Russelsheim a desfiintat toate zvonurile odata cu lansarea celui mai sportiv Insignia al momentului.

Opel Insignia GSi

Asa cum se poate observa, acesta a renuntat la denumirea OPC, si a castigat sub capota un propulsor de 2.0 litri, turbo, capabil de 260 de cai putere si 400 Nm cuplu. Transmisia este una automata cu opt trepte, schimbarea lor putandu-se face si cu ajutorul padelelor de pe volan. Ulterior, in gama si-ar putea face aparitia si o versiune diesel.

Opel Insignia GSi

Exteriorul iese in evidenta multumita aspectului agresiv, prizelor de aer supradimensionate, jantelor de 20 de inch, etrierelor de frana rosii, pragurilor sport si nu in ultimul rand multimita partii dorsale.

Aceeasi tema sportiva continua si la interior, acolo unde avem scaune de inalta performanta cu suport lombar, incalzire, ventilatie si masaj, tapiterie din piele decorata cu emblema GSi si multe alte echipamente intalnite pe nivelurile de echipare superioare.

Opel Insignia GSi

Desi are mai putini cai decat versiunea anterioara Insignia OPC, noua sportiva este cu 160 de kilograme mai usoara, are o tractiune integrala cu vectorizare a cuplului, o garda la sol mai mica si un centru de greutate mai coborat.

Multumita acestui pachet, "Noul Insignia GSi este cu siguranta mai rapid pe Nurburgring-Nordschleife decat cea mai puternica versiune OPC din generatia anterioara," sustine Volker Strycek, directorul diviziei de performanta si motorsport din cadrul Opel.

Opel Insignia GSi

Noul Insignia GSi va debuta oficial cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie, urmand ca primele exemplare sa ajunga pe piata o luna mai tarziu.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Opel Insignia GSi
mai multe