Asa da! Nissan pregateste un motor diesel mai puternic de 150 CP pentru X-Trail facelift

Asa da! Nissan pregateste un motor diesel mai puternic de 150 CP pentru X-Trail facelift
  • Nissan pregateste un motor diesel mai puternic pentru X-Trail facelift
  • Japonezii au de ales intre doua propulsoare, unul de 160 si celalalt de 190 de cai putere
  • Decizia a fost luata pentru ca modelul sa tina pasul cu concurenta
Distribuie pe Facebook

Potrivit ultimelor informatii, japonezii de la Nissan vor ca noul X-Trail sa tina pasul cu noile lansari din segment, de aceea va avea un motor diesel mai puternic decat actualul varf de gama.

Cu ceva timp in urma, Nissan prezenta in cadrul unui eveniment care a avut loc la Miami, SUV-ul Rogue. Acesta este de fapt modelul X-Trail, vandut pe piata americana sub un alt nume.

Am putut observa atunci ca vehiculul a suferit mai multe modificari de ordin estetic, printre care o grila noua, blocuri optice mai agresive, un spoiler redesenat, o pereche de stopuri usor modernizate, un interior caracterizat de materiale superioare calitativ, si cel mai important un design exterior modern, foarte diferit de aspectul actual, tipic utilitar.

In ciuda acestora, X-Trail facelift a pastrat gama de motorizari pe care le ofera si fratele sau mai mic, popularul Qashqai, fapt care il cam dezavantajeaza in competitia cu noua Skoda Kodiaq, sau cu alte modele precum Kia Sorento sau Hyundai Santa Fe.

Ei bine, conform ultimelor informatii, constructorul japonez a decis ca noul SUV trebuie sa tina pasul noile aparitii din segment, si planuieste o versiune diesel mai puternica decat actualul varf de gama, reprezentat de propulsorul de 1.6 litri dCi de 130 de cai putere.

In timp ce Kodiaq vine cu motorul de 2.0 litri TDI in doua configuratii de putere (150 si 190 de cai), iar Kia si Hyundai ofera versiunile diesel de 2.2 litri si 200 de cai putere, japonezii de la Nissan vor sa contraatace cu un agregat de 1.6 litri dCi, sau cu unul de 2.0 litri dCi.

Primul dintre acestea se gaseste momentan sub capota Renault-ului Talisman sau Espace, si dezvolta 160 de cai putere, iar pe cel de-al doilea, Grupul Renault-Nissan il ofera deja pe pietele non-europene, si dezvolta 190 de cai putere.

Daca se opteaza pentru a doua varianta, propulsorul trebuie sa fie adus mai intai la standardele Euro6 inainte de a fi pus pe piata, si implicit, inainte de a-si face aparitia sub capota Nissan-ului X-Trail facelift.

Distribuie pe Facebook
mai multe