Asteptarea a luat sfarsit. Volkswagen prezinta oficial noul Passat B9 cu faruri LED Matrix, display de 15 inch si 272 CP. Cum arata in realitate

Asteptarea a luat sfarsit. Volkswagen prezinta oficial noul Passat B9 cu faruri LED Matrix, display de 15 inch si 272 CP. Cum arata in realitate
  • Asteptarea a luat sfarsit
  • Volkswagen prezinta oficial noul Passat B9 cu faruri LED Matrix, display de 15 inch si 272 CP
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un set de scaune multifunctionale. Cu incalzire, racire si, nu in ultimul rand, masaj in dotare.

Dezvelita lumii intregi acum mai bine de zece zile - cu ocazia editiei din acest an a Salonului Auto International de la Munchen, cea de-a noua generatie a legendarului Volkswagen Passat stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, incepand din 2024, exclusiv intr-o versiune Variant, noua masina a celebrei companii germane se remarca, la exterior, in special prin dimensiunile generoase ale caroseriei, acolo unde lista principalelor elemente de atractie culmineaza cu lungimea de 4.917 centimetri, insa nici farurile oferite, optional, cu matrice de LED-uri, jantele din aliaj cu diametrul de pana la 19 inch ori stopurile unite cu o banda iluminata nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Nota de plata nu reprezinta a respectivului produs nu ramane, la momentul actual, decat o mare necunoscuta si un mister de proportii, insa viitorii cumparatori se vor bucura - in standard sau contra cost, de la caz la caz, inclusiv de un display tactil cu o diagonala de 15 inch, seria ingredientelor ce compun reteta specifica interiorului continuand cu o pereche de scaune multifunctionale, caracterizate de incalzire, de racire, de masaj, instrumente de bord digitale, volan in trei spite, tapiterie din piele. Sub capota, propulsia va fi asigurata de doua unitati termice - una pe benzina, alta pe motorina, ambele cu o capacitate cilindrica de 2.0 litri, un 1.5 eTSI ori - in functie de configuratia finala, un ansamblu PHEV care dezvolta fie doar 204, fie 272 de cai putere.

Distribuie pe Facebook
mai multe