Atentie, hot-hatch diesel! Volkswagen anunta cifrele si numerele noului Golf GTD

Atentie, hot-hatch diesel! Volkswagen anunta cifrele si numerele noului Golf GTD
  • Volkswagen publica la sfarsitul acestei saptamani primele fotografii si informatii oficiale ale noului Golf GTD
  • Hot-hatch-ul german cu propulsie diesel este animat de o unitate 2.0 TDI care dezvolta 184 de cai putere
  • Din punct de vedere estetic, ornamentele agresiv stilizate de la nivelul partii frontale sunt primele care ne sar in ochi
Distribuie pe Facebook

Volkswagen a publicat la sfarsitul acestei saptamani primele fotografii si informatii oficiale ale noului Golf GTD. Cum arata hot-hatch-ul german cu propulsie diesel, dar si de ce anume este el in stare, ei bine... aflam chiar din randurile urmatoare.

Cu toate ca prima aparitie in lume a noului Golf a fost consemnata inca de la inceputul lunii noiembrie a anului trecut, oficialii Volkswagen au amanat pana astazi publicarea fotografiilor, respectiv specificatiilor tehnice ale versiunii GTD.

Disponibil la vanzare in schimbul unei sume minime de 30.800 de euro - cu toate taxele incluse, hot-hatch-ul german cu propulsie diesel este animat de o unitate 2.0 TDI care dezvolta in continuare 184 de cai putere.

Asemeni modelului pe care il inlocuieste, noul Volkswagen Golf GTD dispune de un cuplu maxim de 380 Nm si accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 7.5 secunde atunci cand este servit alaturi de o cutie manuala in sase trepte.

Noul Volkswagen Golf GTD

Noul Volkswagen Golf GTD

Situatia se schimba in cazul in care aceasta este inlocuita cu transmisia DSG disponibila in mod optional, hot-hatch-ul german cu propulsie diesel promitand sa rezolve ecuatia 0 - 100 km/h cu 0.1 secunde mai devreme.

In ceea ce priveste viteza de top, noul Volkswagen Golf GTD se anunta vrednic de o incursiune pana la 231 de kilometri pe ora in prima dintre cele doua situatii, varianta automata opriindu-se in schimb dupa atingerea celor 230 km/h.

Referitor acum la consumul mediu de carburant, hot-hatch-ul german cu propulsie diesel are nevoie fie de 4.4, fie de 4.6 litri de motorina pentru a parcurge distanta de 100 kilometri, mai gurmand fiind tot modelul cu DSG.

Lasand acum in urma detaliile de ordin tehnic si indreptandu-ne atentia catre ce are noul Volkswagen Golf GTD mai bun de oferit din punct de vedere estetic, ornamentele agresiv stilizate de la nivelul partii frontale sunt primele care ne sar in ochi.

Nu lipsesc din meniu, de asemenea, nici pragurile laterale proeminente, eleronul pentru plafon sau jantele din aliaj cu design unic, acelasi hot-hatch german cu propulsie diesel iesind in evidenta inclusiv prin evacuarea dubla cromata.

Fotografiile interioare lipsesc cu desavarsire din peisaj, insa este de asteptat ca noul Volkswagen Golf GTD sa beneficieze - pe langa banalele volan si scaune sport, si de ceasurile digitale sau comenzile prin gesturi introduse odata cu versiunea standard.

Noul Volkswagen Golf GTD

Noul Volkswagen Golf GTD

Noul Volkswagen Golf GTD

Noul Volkswagen Golf GTD

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Noul Volkswagen Golf GTD
mai multe