Au lucrat in secret la un mega GT cu 1.724 de cai putere. Acesta este noul Koenigsegg Gemera

Au lucrat in secret la un mega GT cu 1.724 de cai putere. Acesta este noul Koenigsegg Gemera
  • Productie limitata la 300 de exemplare
  • Sistem de propulsie hibrid cu 1.724 de cai putere
  • 0-100 km/h in doar 1.9 secunde
Distribuie pe Facebook

Suedezii de la Koenigsegg au lansat primul lor "Mega-GT". Este vorba despre Gemera, un GT cu sistem de propulsie hibrid care dezvolta in total 1724 de cai putere.

Koenigsegg s-a facut remarcat pentru super masinile cu doua locuri si puteri impresionante pe care le-a lansat de-a lungul anilor, dar acum brand-ul suedez fondat de Christian von Koenigsegg a dezvoltat ceva cu totul diferit: un GT. Sau mai bine zis, un "Mega-GT", asa cum le place nordicilor sa-si alinte noua creatie.

Koenigsegg Gemera

Numele sau este Gemera si ar fi trebuit sa debuteze in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Dar cum evenimentul a fost anulat din cauza coronavirusului, prezentarea oficiala a avut loc pe internet. Productia va fi limitata la doar 300 de exemplare, comercializate la nivel global.

Koenigsegg Gemera

Trecand peste design-ul exterior, cu detalii imprumutate de la Regera sau Agera, noul Gemera are un habitaclu care poate gazdui pana la patru pasageri. Acestia au la dispozitie scaune incalzite, un sistem de climatizare pe trei zone, sistem de infotainment atat pentru locurile din fata cat si pentru cele din spate (cu display de 13 inch), conexiune Apple CarPlay si Android Auto, suporturi pentru pahare (incalzite si racite), internet si Wi-Fi, sistem audio cu 11 incinte sau incarcare prin inductie pentru telefoanele mobile. Cu alte cuvinte, cam tot ce ai nevoie intr-un GT.

Koenigsegg Gemera

Mai mult decat atat, Gemera putem spune ca este primul Koenigsegg practic. Asta pentru ca volumul destinat transportului bagajelor este de 200 de litri, iar optional, clientii pot opta si pentru o cutie speciala care vine montata pe plafon.

Koenigsegg Gemera

Suedezii nu s-au abatut de la reteta in cazul sistemului de propulsie. Mega-GT-ul este echipat cu un motor biturbo pe benzina, cu capacitatea de 2.0 litri, care poate functiona si cu metanol sau etanol, si trei motoare electrice. Doua sunt montate pe puntea spate iar unul pe arborele cotit al unitatii termice.

Koenigsegg Gemera

In total, ansamblul dezvolta 1.724 de cai putere si 3.500 Nm cuplu. In aceste conditii, super masina suedeza atinge 100 de km/h in doar 1.9 secunde iar viteza maxima se opreste la 400 de km/h.

Koenigsegg Gemera

Inginerii au instalat si o baterie de 16.6 kWh, multumita careia Gemera poate parcurge 50 de kilometri in modul electric. Chiar si cele patru motoare, masina poate atinge o viteza maxima de 300 km/h.

Koenigsegg Gemera

Pentru a asigura o tinuta de drum exemplare, Koenigsegg a dotat noua Gemera cu sistem activ de directie si pe puntea spate, tractiune integrala si torque vectoring pentru toate rotile.

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (23) Poze Koenigsegg Gemera
mai multe