Au scos-o pe strazi ca sa vada ce poate. Test la inceput de an cu noua masina a fostului sef de la BMW M

Au scos-o pe strazi ca sa vada ce poate. Test la inceput de an cu noua masina a fostului sef de la BMW M
  • Primul hot-hatch de la Hyundai a debutat in anul 2017
  • Aceasta a fost realizat sub indrumarea fostului sef de la BMW M
  • Noul I30 N a primit sub capota un benzinar 2.0 turbo
Distribuie pe Facebook

In versiunea de top, unitatea turbo de doi litri dezvolta o putere maxima de 275 CP. Potrivit datelor oficiale, acceleratia de la 0 la 100 km/h dureaza 6.1 secunde.

Anul care tocmai s-a incheiat a marcat debutul primului hot-hatch din istoria companiei Hyundai. Noul i30 N, caci el reprezinta subiectul principal al acestui material, este proiectul Albert Biermann, fostul sef al diviziei BMW M.

Comparativ insa cu vechile realizari ale germanului, automobilul sud-coreean vine la pachet alaturi de un modest 2.0 turbo. Modest doar din punctul de vedere al capacitatii cilindrice, puterea maxima de pana la 275 CP fiind mai mult decat suficienta pentru publicul larg.

Si folosim pana la fiindca noul Hyundai i30 N este disponibil la vanzare in doua versiuni diferite, varianta de top gazduind 275 CP in compartimentul motor. De cealalta parte, modelul entry-level se bazeaza pe o herghelie cu numai 250 CP.

In ambele cazuri, o cutie manuala cu sase rapoarte si un sistem de tractiune fata completeaza fisa tehnica. Doar in configuratia cu 275 CP sub capota insa autoimobilul sud-coreean poate spune ca ofera si jante pe 19 inch, anvelope Pirelli P-Zero ori diferential electronic.

Tot despre versiunea de top a noului Hyundai i30 N este vorba, de altfel, si in cazul de fata care, in teorie, accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6.1 secunde. Acum, daca teoria coincide cu practica si viceversa, aflam din filmul de mai jos.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 3 Ianuarie 2018