Ce masini nu trebuie sa le cumperi noi? Topul celor mai devalorizate autoturisme noi.

Ce masini nu trebuie sa le cumperi noi? Topul celor mai devalorizate autoturisme noi.
Este stiut ca odata ce ti-ai urcat fundul intr-o masina noua, valoarea acesteia scade instantaneu si devine masina la mana a doua. Cei de la Daily Mail au realizat un top al masinilor a caror valoare scade extrem de mult in primul an, chiar peste jumatate din pretul de achizitie initial. Iata de ce masini sa te feresti, pentru ca le poti cumpara la mana a doua la jumatate de pret.
Trimite unui prieten

Vrei sa-ti cumperi masina noua? O poti face, dar mai bine astepti un an si faci o uriasa economie de bani. In contextul crizei financiare internationale, putini sunt cei care isi mai permit sa-si schimbe masina intr-un an sau doi dupa ce si-au cumparat-o. Asa ca alegerea unei masini care sa reziste cat mai mult in timp ar fi de dorit in vremurile tulburi pe care le traversam in prezent. Jumatatea plina a paharului in cazul masinilor care se devalorizeaza rapid este ca, daca vrei sa-ti cumperi un model, nu trebuie sa-ti iei o masina noua, ci sa astepti cateva luni, dupa care pretul acesteia scade considerabil.

Pe primul loc, cu o devalorizare de aproape 50% se afla Opel Zafira, potrivit celor de la Daily Mail. Astfel, daca un model nou se vindea in septembrie 2010 cu 22.000 de lire sterline, dupa un an, aceeasi masina se vinde cu 11.100 lire sterline.

Locul al doilea este ocupat de "sora" primeia, respectiv Opel Astra. Daca anul trecut un model nou se vindea cu 19.350 de lire sterline, dupa un an masina poate fi achizitionata la pretul de 10.300 de lire, adica o devalorizare de circa 47%.

Din aceeasi categorie face parte si Opel Corsa, care ocupa locul al treilea la devalorizare, cu 44% pierdere la pret intr-un an. De exemplu, un model nou care in septembrie anul trecut se vindea cu 14.700 lire sterline, acum poate fi cumparat cu aproximativ 8.200 de lire, dupa un an de folosire.

Renault Megane completeaza topul pe locul al patrulea, cu o devalorizare de aproximativ 39%, dupa un an de folosire. Astfel, daca un model nou se vindea in urma cu un an cu 18.400 de lire, acum aceeasi masina poate fi cumparata acum 11.100 lire sterline.

Ultimul loc in top 5 este ocupat de o alta marca frantuzeasca, Peugeot 207, o masina foarte populara in ultimii ani. Dupa un an de rulaj, modelul pierde cam 36% din valoare. Potrivit analizei facute pe piata britanica de Daily Mail, un Peugeot 207, care anul trecut se vindea nou cu 13.500 de lire, acum poate fi achizitionat cu aproximativ 8.700 de lire sterline.

Trimite unui prieten