Cea mai ieftina masina de la Skoda a primit o noua versiune. Cehii au publicat acum primele fotografii si detalii oficiale

Cea mai ieftina masina de la Skoda a primit o noua versiune. Cehii au publicat acum primele fotografii si detalii oficiale
  • Cea mai ieftina masina de la Skoda a primit o noua versiune
  • Cehii au publicat acum primele fotografii si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Nota de plata nu reprezinta - pentru moment, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa, conducerea companiei producatoare preferand sa se limiteze la a dezvalui ca startul vanzarilor se va da inainte ca si 2022 sa devina istorie.

Prezentata publicului larg inca de la sfarsitul primaverii anului trecut, cea mai recenta generatie a masinii comercializate de Skoda sub numele de Fabia se vinde, zilele acestea, in multiple versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se va regasi, extrem de curand, si o varianta vanduta sub indicativul Fabia Monte Carlo.

Anuntata in ultima jumatate a saptamanii curente, respectiva reteta ofera un plus de sportivitate la nivelul departamentului exterior - ce se datoreaza atat extensiilor proeminente pentru spoilerele fata / spate si pragurile laterale, cat si jantelor cu un diametru pana la 18 inch.

Skoda Fabia Monte Carlo

Skoda Fabia Monte Carlo

Skoda Fabia Monte Carlo

Disponibila la vanzare pe parcursul lunilor urmatoare, aceeasi Fabia Monte Carlo a mai primit si un plafon de culoare neagra, de un tratament asemanator beneficiind si grila radiatorului sau capacele oglinzilor retrovizoare. In cabina, de cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale debuteaza cu volanul cu trei spite si o parte inferioara plata.

Respectiva masina beneficiaza - printre altele, si de scaune cu suport lateral marit pentru sofer si pasagerul din dreapta, de accente contrastante de rosu si alb, dar si de ornamente ce imita fibra de carbon, conform unui comunicat de presa publicat cu cateva momente in urma.

Sub capota, Skoda propune trei motorizari diferite, marea batalie dandu-se intre o unitate 1.0 MPI de numai 80 de cai putere, un propulsor 1.0 TSI cu 95 sau 110 CP si, nu in ultimul rand, un motor 1.5 TSI capabil sa dezvolte undeva in jurul a 150 de cai putere. Si, aparent, sa gaseasca rezolvarea problemei 0 - 100 de kilometri pe ora in doar opt secunde.

Skoda Fabia Monte Carlo

Skoda Fabia Monte Carlo

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze Skoda Fabia Monte Carlo
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 17 Februarie 2022