Cel mai cunoscut model de la Nissan a primit un facelift major. Noua versiune se lauda cu un design SF la exterior si doua display-uri uriase la interior. Cum arata in realitate

Cel mai cunoscut model de la Nissan a primit un facelift major. Noua versiune se lauda cu un design SF la exterior si doua display-uri uriase la interior. Cum arata in realitate
  • Cel mai cunoscut model de la Nissan a primit un facelift major
  • Noua versiune se lauda cu un design SF la exterior si doua display-uri uriase la interior
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia va fi asigurata in continuare, si de aceasta data, fie de un motor turbo, cu sistem mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, fie de o unitate electrica a carei baterie este alimentata de o motorizare termica, ce actioneaza pe post de generator. Dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Dezvaluit intregii planete acum mai bine de patru saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii aprilie, cel mai recent Qashqai din istorie stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, in perioada urmatoare de timp, respectivul SUV se remarca numaidecat prin aspectul extrem de spectaculos al caroseriei in cinci portiere, acolo unde seria atractiilor principale culmineaza cu grila imensa a radiatorului, ce ascunde luminile de drum. Nu vor trece insa intocmai neobservate - dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu nimic, nici jantele din aliaj cu diametrul de pana la 20 de inch ori noile stopuri, redesenate pentru o doza extra de prospetime.

In cabina, departe de privirile insstente ale curiosilor, numarul de magie debuteaza cu doua ecrane color diferite - dintre care unul amplasat in spatele volanului sport multifunctional, cu trei spite. Printre multiplele dotari si echipamente de precizat se mai regasesc scaunele fata cu functie de incalzire, insertiile din piele, accentele din Alcantara, cusaturile sub forma de carouri, incarcatorul wireless pentru telefoanele mobile, instalatia audio de inalta fidelitate - de la Bose.

Cel mai recent Nissan Qashqai din istorie isi va intampina potentialii cumparatori in doua variante de motorizare, configuratia de baza a produsului cu pricina gazduind in compartimentul motor o unitate turbo in patru cilindri, cu capacitate de 1.332 de centimetri cubi, plus tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina - sinonima cu un total de pana la 158 de cai putere si 270 de Newton-Metri. In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca - cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval de circa 9.2 secunde, pe cand viteza de top urca pana la o valoare de 206 kilometri pe ora.

Lista cu optiuni se incheie cu un propulsor electric de 190 CP si 330 Nm - caruia i se alatura, exclusiv in rol de generator, un agregat VC-T de 1.5 litri. Astfel - de aceasta data, primii 100 km/h isi vor face aparitia la nivelul instrumentelor de bord digitale si configurabile dupa doar 7.9 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la numai 170 km/h, mai dezvaluie fisa tehnica.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 21 Mai 2024